Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Misschien voor iemand interessant;

Binnenkort heb ik een uitlaatsysteem voor een GEN 1 beschikbaar. Dit bestaat uit een bochtenset van Akrapovic met rechts en links een uitgang. Deze bochtenset is aangepast zodat er dempers van een GEN 2 op kunnen. Op dit moment zitten er originele dempers van een GEN2 op, waar de katalysator uit verwijderd is.

Het zit nu nog op de motor en komt binnenkort beschikbaar. Ik zal binnenkort wat foto's maken en hier plaatsen.
 
Misschien voor iemand interessant;

Binnenkort heb ik een uitlaatsysteem voor een GEN 1 beschikbaar. Dit bestaat uit een bochtenset van Akrapovic met rechts en links een uitgang. Deze bochtenset is aangepast zodat er dempers van een GEN 2 op kunnen. Op dit moment zitten er originele dempers van een GEN2 op, waar de katalysator uit verwijderd is.

Het zit nu nog op de motor en komt binnenkort beschikbaar. Ik zal binnenkort wat foto's maken en hier plaatsen.

Pb
 
Stil hier.. uit verveling gister mijn bike in New York gephotoshopt..
40239961081_1b0ba14643_h.jpg
 
Misschien voor iemand interessant;

Binnenkort heb ik een uitlaatsysteem voor een GEN 1 beschikbaar. Dit bestaat uit een bochtenset van Akrapovic met rechts en links een uitgang. Deze bochtenset is aangepast zodat er dempers van een GEN 2 op kunnen. Op dit moment zitten er originele dempers van een GEN2 op, waar de katalysator uit verwijderd is.

Het zit nu nog op de motor en komt binnenkort beschikbaar. Ik zal binnenkort wat foto's maken en hier plaatsen.


Uitlaatsysteem is beschikbaar, voor het gemak hieronder een MP link met foto's.
https://link.marktplaats.nl/m1255297447
 
Laatst bewerkt:
Na aardig wat werk is de mille er eindelijk klaar voor. Nu wachten op het mooie weer.

Wat allemaal gedaan:
- blok, frame en kappen schoongemaakt, ofwel alles :P
- led relais en diodes geïnstalleerd
- led achterlicht met geïntegreerde knippers
- led knippers voor
- zwarte kap boutjes
- olie en filters
- uitlaat ingekort, gepolijst en waarna voorzien van een nieuwe sticker

PS: weet iemand waar je de stickers RSV voor op de zijkappen kunt krijgen??
full
 
Laatst bewerkt:
Ja de knippers werken perfect en met het relais wat instelbaar is kun je ze ook nog sneller of langzamer laten knipperen.

Bedankt voor de link, heb gelijk de stickers aangevraagd :Y


Nu alleen nog wheel striping....

Kleine check, wat vinden jullie van de velg sticker in de foto hieronder??
full
 
Ik heb hier een setje gen2 dempers in nieuwstaat in de lichte kleur. Ik ben echter op zoek naar donkere uitvoering. Iemand zin in een ruil?
 
Ik zal mij hier vast even voorstellen :)

Afgelopen zondag heb ik een RSV Mille '02 gekocht, een mooi rood/zwart exemplaar met ervaring (72K km).
Ooit ben ik begonnen op een Honda CB750 uit '81, waarop ik heb leren rijden. Daarna een FZR1000 uit '92 gehad en de afgelopen 11 jaar op een TRX850 uit '97 gereden.
Omdat ik de laatste jaren (te) weinig heb gereden, heb ik de keus gemaakt om de TRX de deur uit te doen en te zoeken naar een motor die mijn hart weer sneller doet kloppen.

Ik had een shortlist gemaakt; Soes TL1000S, Honda VTR1000F, Aprilia RSV Mille en een Triumph Daytona 955i.
De TLS (teveel terugroepacties) en VTR (hoog benzineverbruik) vielen af, waardoor de RSV en Daytona overbleven.
De Daytona reed aardig, zo'n 3 pitter loopt mooi, maar qua sturen zijn ze vrij lomp.
De RSV daarentegen stuurde zo kwiek, ik was echt verrast. Aan power geen gebrek, en dat geluid hè :9~

Binnenkort haal ik 'm op, de motor krijgt nog een beurt en een nieuwe achterband.
I'll keep you posted!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hier een setje gen2 dempers in nieuwstaat in de lichte kleur. Ik ben echter op zoek naar donkere uitvoering. Iemand zin in een ruil?

Ik heb een set donkere die ik best wil ruilen, echter zijn die van mij niet helemaal 100% netjes meer. Ik weet niet of je daarop zit te wachten :z
 
Ik zal mij hier vast even voorstellen :)

Afgelopen zondag heb ik een RSV Mille '02 gekocht, een mooi rood/zwart exemplaar met ervaring (72K km).
Ooit ben ik begonnen op een Honda CB750 uit '81, waarop ik heb leren rijden. Daarna een FZR1000 uit '92 gehad en de afgelopen 11 jaar op een TRX850 uit '97 gereden.
Omdat ik de laatste jaren (te) weinig heb gereden, heb ik de keus gemaakt om de TRX de deur uit te doen en te zoeken naar een motor die mijn hart weer sneller doet kloppen.

Ik had een shortlist gemaakt; Soes TL1000S, Honda VTR1000F, Aprilia RSV Mille en een Triumph Daytona 955i.
De TLS (teveel terugroepacties) en VTR (hoog benzineverbruik) vielen af, waardoor de RSV en Daytona overbleven.
De Daytona reed aardig, zo'n 3 pitter loopt mooi, maar qua sturen zijn ze vrij lomp.
De RSV daarentegen stuurde zo kwiek, ik was echt verrast. Aan power geen gebrek, en dat geluid hè :9~

Binnenkort haal ik 'm op, de motor krijgt nog een beurt en een nieuwe achterband.
I'll keep you posted!

Fijne bike! *O*
 
Zaterdag nieuwe bandjes erom laten leggen. Na jaren 2CT's hebben gehad eens voor wat anders gegaan; Bridgestone S21. Ben benieuwd! Nog niet echt kunnen proberen want het was koud, glad en koud zaterdag..

Ook nog even bij Goedhart wezen koekeloeren.

Samen met de 1098s van m'n ouwe:
38565727930_61fde7a43b_b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag nieuwe bandjes erom laten leggen. Na jaren 2CT's hebben gehad eens voor wat anders gegaan; Bridgestone S21. Ben benieuwd! Nog niet echt kunnen proberen want het was koud, glad en koud zaterdag..

Ook nog even bij Goedhart wezen koekeloeren.

Samen met de 1098s van m'n ouwe:
[afbeelding]

2 van mijn favoriete motoren :)

Heb zelf ook ooit eens met bridgestones gereden, maar vond het 3x niks.
ben toen overgestapt op Metzler, en daar ben ik zeer tevreden over!
 
2 van mijn favoriete motoren :)

Heb zelf ook ooit eens met bridgestones gereden, maar vond het 3x niks.
ben toen overgestapt op Metzler, en daar ben ik zeer tevreden over!

Ja ik ook, maar dat waren toen van die BT0XX. Dat zijn meer toerbanden. Deze zijn wel wat sportiever.
Die Metzelers hoor je ook goede dingen over inderdaad.

Agh misschien die voor volgende keer dan! :Y
 
Hallo, mede aprilia rijders

ik ben Michiel uit Soest heb altijd Suzuki gereden
maar ik heb nu een Aprilia RSV MILLE van 1998 gekocht maar ben nu opzoek naar een duocover- anti vrouwen kapje zadel cover.. geef het beestje een naam.. als je wat heb liggen zou ik het graag willen overnemen liefst in de kleur zwart
 
Zo, mooi tijdens de vries mn eigen RSV 1000 Factory gescored, lekkere upgrade vanaf mn Suzuki SV650S. Zodra het weer een beetje mooi weer wordt kan ik lekker tekeer gaan (nadat mn accu vervangen is).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan