Altes Elefanten treffen

Misschien eens wat onderhoud doen aan je fiets?
-remmen
-voorvork
-olie filter
-wiellagers
-brandstoffilter
-enz
-enz


Ik weet trouwens niet wat meer tijd kostte ,de reparatie of het kuisen van mijn garage na jouw fiets,wat een hoop bagger op en rond dat ding .vond nog 6 jaar oude elefhanten slijk volgens mij

update:
-remmen - vorig jaar nog met de hamer losgeslagen... remt prima
-voorvork - werkt prima
-olie filter - 2 jaar geleden, ca. 3000km terug nog gedaan. Olie gecheckt en was redelijk helder.
-wiellagers - welke? Zijspan wiel vorige elefanten aangespannen. Leek nu nog prima. Achterwiel is eruit geweest en ok. Voor ??
-brandstoffilter - gewoon niet aankomen, werkt nog prima
-enz -- staat genoteerd
-enz --- zie vorige punt

modder conserveert prima
 
Ik zal de kachel alvast van zolder halen *D

Heb 2 vrijblijvende voorstellen.

1.Grijze Hugo kan eventueel, zaterdag morgen brandhout meebrengen. Zij komen dan met een bestelwagen en iet wat meer hout maakt niet uit. Fruithout gaat nu eenmaal stukken beter dan dat nat dennenhout van daar op de stapel. Kost jullie niets.

2.Als jullie donderdag toch via de E313 oprijden, zijn jullie hartelijk welkom voor een zjat(bakje)koffie, opwarmen of drogen, bij mij thuis. Gewoon afrit 31 Bilzen, via Grote-Spouwen, en dan terug oprit 32 Tongeren. Is amper 2km omrijden.

Bekijk het en laat maar iets weten.
 
ik rijd niet over Belgie en al zeker niet op donderdag, maar (droog) brandhout heb je niet snel te veel toch?

ik heb nogal wat bouwrestjes over waar ik toch van af wil, dus die druk ik wel in de bak, maar dat is allemaal vrij vluchtig vuren en dunne stukjes
 
Heb 2 vrijblijvende voorstellen.

1.Grijze Hugo kan eventueel, zaterdag morgen brandhout meebrengen. Zij komen dan met een bestelwagen en iet wat meer hout maakt niet uit. Fruithout gaat nu eenmaal stukken beter dan dat nat dennenhout van daar op de stapel. Kost jullie niets.

2.Als jullie donderdag toch via de E313 oprijden, zijn jullie hartelijk welkom voor een zjat(bakje)koffie, opwarmen of drogen, bij mij thuis. Gewoon afrit 31 Bilzen, via Grote-Spouwen, en dan terug oprit 32 Tongeren. Is amper 2km omrijden.

Bekijk het en laat maar iets weten.


Hey Jup,
Ik moest nog aan je denken vd week... Of je nou al je B&B idee aan t uitvoeren was in de Savoie?
Niet dus. :)

1) :t laat de Hugo maar wat extra inlaaien , was vorige jaar ook top!
2). Strak plan! Ik pm je iedergeval ff. Ik pik Wouwer op nog in de buurt van antwerpen. Pitstop @ Jup ter overleg :)
Wil wel een beetje bij tijds aankomen aldaar, want eer dat de zooi staat en de kachel pruttelt...
 
ik rijd niet over Belgie en al zeker niet op donderdag, maar (droog) brandhout heb je niet snel te veel toch?

ik heb nogal wat bouwrestjes over waar ik toch van af wil, dus die druk ik wel in de bak, maar dat is allemaal vrij vluchtig vuren en dunne stukjes
ik wil ook wel hout meenemen maar waar normaal hout in de bak ligt zit nu een vrouw, dus...
haha ;)
 
Helaas heren,

Het ziet er naar uit dat we een AET-tje moeten overslaan, met pijn in 't hart moet ik melden dat ik het niet ga redden dit jaar. :N

Mijn woning staat sinds gisteren te koop nadat we die in de afgelopen maanden verkoopklaar hebben gemaakt, het span is hiervoor tijdelijk uit logeren en staat hierdoor nog steeds op z'n zomerbanden elders geparkeerd met kapotte koppeling, dode accu en nog wat kleinere mankementjes en ook komende week gaat het niet meer lukken om het vehikel weer in orde te krijgen. '(

Komend weekend moeten jullie het dus maar gezellig zien te maken zonder onze aanwezigheid, iets waar ik overigens alle vertrouwen in heb ;), maar volgend jaar hopen we zeker weer van de partij de zijn. :t :] :Y

Kortom viel Spass en maak er weer 'n mooi feestje van, dan hoor ik volgend jaar aan 't Lagerfeuer de verhalen wel weer... _O-

:W
 
Zo de proviand voor het aet is in orde en straks word mijn campingstoel geleverd dus ik ben eigenlijk zo goed als klaar alleen Straks de tent nog van de zolder halen. En het feesie kan beginnen *O*
 
ga vanavond de zooi van zolder halen. Wordt een druk programma.
zooi naar de schuur
nog ff een controle van de span
ruitje verwijderen vd bak (windvanger)
ow ja, en nog ff een bandenwissel van de vrouw haar auto.

tussendoor nog ff eten en de kinderen op bed... pfff :Z
hopelijk komende nacht geen kotser in de kamer... afgelopen nacht een beetje weinig geslapen

hopelijk woensdag op donderdag wat fatsoenlijke uurtjes tukken. En dan 3 nachten bijslapen op AET *D
 
VerteX vertrekt morgen al *D
Voor die gene die wel gaan, alvast een veilige en goede reis toegewenst :]


wij staan weer t zelfde plekkie als vorige keren (?34, je weet wel waar)
en Wouwer en ik rijden ook morgen. AET ETA <17h


@BBB; sterkte man!
 
Laatst bewerkt:
Toch nog eventjes de remklauwen gereviseerd. :/

Morgen maar een uurtje later richting Antwerpen.

Wouwer, tot straks. U heeft een sms. ;)
 
Toch nog eventjes de remklauwen gereviseerd. :/

Morgen maar een uurtje later richting Antwerpen.

Wouwer, tot straks. U heeft een sms. ;)
ik dacht dat jij wat extra uurtjes wou slapen. dat is goed gelukt zo te zien aan de tijd dat jij jouw reactie had verstuurt!!
_O- ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan