€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

Pffffiiieeeeuw inderdaad!
Blij dat 'ie weg is, dan is de verleiding ook weg (zag op FB nog wel een TA voor €650)
Ik zat al te puzzelen met vervoeren en stallen en sleutelen.
Toen dacht ik 'fuck it, voor 250 tot 300, ik kijk wel. Desnoods in de woonkamer'.

Gelukkig hoef ik geen vervoer te regelen :)

Ik ga voor de challenge wel de HART1 inde woonkamer stallen, nadat het nieuwe frame is gemaakt. En daar sleutelen.

En ik heb tegenwoordig de mogelijkheid tot zelf stickers maken, en magnetische plaatjes. Mogelijk, als de directeur niet boos wordt, kan ik wat leuke plak dingen voor op de motoren maken.

Aanhanger ga ik wss kant en klaar (kaal, basis) kopen. Polyester, wieltjes, dissel, kabelboom, alles in elkaar. Alleen nalopen en moi maken, eventueel.

Want bagage op een chopperding kan natuurlijk niet.
 
Ik zat al te puzzelen met vervoeren en stallen en sleutelen.
Toen dacht ik 'fuck it, voor 250 tot 300, ik kijk wel. Desnoods in de woonkamer'.
Nou ja je kunt altijd nog scooter gaan rijden...
Ik ga voor de challenge wel de HART1 inde woonkamer stallen, nadat het nieuwe frame is gemaakt. En daar sleutelen.
Let je wel op de route om hem het huis uit te rijden wanneer die in elkaar zit. Om na het uithuisrijden een muur te moeten metselen is ook weer wat!
En ik heb tegenwoordig de mogelijkheid tot zelf stickers maken, en magnetische plaatjes. Mogelijk, als de directeur niet boos wordt, kan ik wat leuke plak dingen voor op de motoren maken.
Mooi, mijn stickerbron wordt voor mij binnenkort onbereikbaar. Ennuh, ik kan me je directeur niet boos voorstellen... :X
Aanhanger ga ik wss kant en klaar (kaal, basis) kopen. Polyester, wieltjes, dissel, kabelboom, alles in elkaar. Alleen nalopen en moi maken, eventueel.

Want bagage op een chopperding kan natuurlijk niet.
Sissibar? Zit er voor mijn VX aan te denken.
 
full

full


Helemaal de kleuren van 2019 en 2020. Dus we zitten goed :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is die 350euri transalp gekocht door een bekende challenge-rijder of een ander (die zich aan moet melden maar dat zelf nog niet weet) ?. Prijzen dalen hard.
Ik zie kansen voor een 200euro challenge...
 
Is die 350euri transalp gekocht door een bekende challenge-rijder of een ander (die zich aan moet melden maar dat zelf nog niet weet) ?. Prijzen dalen hard.
Ik zie kansen voor een 200euro challenge...
Dat heb ik niet gevraagd.
 
Waarschijnlijk niet een enorm knutselproject, maar best mooi voor dat geld: Link

Vond deze ook wel mooi, maar lijkt gereserveerd:Link

XL600R heeft wat aandacht nodig _O- Link
 
die RF van Jottum vorig jaar was al aardig rap, maar het kan natuurlijk altijd beterderder..... ;)

full

full


gepoetst en gewassen staat hij in het winterzonnetje :P
 
Een GSX550EF was mijn eerste viercilinder. Goede herinneringen aan. Rijden zeker niet verkeerd.

Met een lengte van ongeveer 1,70 m heb je een prettige zit houding die lang vol te houden is.

Zou een “mooie” aanwinst zijn voor het deelnemersveld (en ik ben al voorzien van een projectfiets)....
 
Terug
Bovenaan Onderaan