Mijn ervaring met HH Motoren

Dit is nu eenmaal wel hoe het gaat.

Ik heb onlangs een motor gekocht (bij heel toevallig RH Motoren, dus niet dezelfde toko) en ik ben schijnbaar juist iemand geweest die letterlijk voor de neus van een ander een motor heeft weggekaapt.

Diegene zat te wachten met zijn papa, omdat die een afspraak had om 15.00 uur, maar +\- 15.10 uur binnen kwam wandelen en ik er toevallig stipt om 15.00 uur was (zonder afspraak, maar gewoon op goed geluk omdat ik die dag vrij had), omdat ze om 15.00 uur open gingen.

Vervolgens stond ik te geilen kwijlen bij een exemplaar, maar kon eigenlijk niet direct beslissen, want deze was boven mijn budget. Gevraagd of ik geen bedenktijd kon krijgen, maar dat kon niet, want er zaten letterlijk mensen te wachten die wellicht ook wel interesse hadden in dit exemplaar.

Dan toch maar besloten deze wel te nemen.

Later bij het ophalen te horen gekregen dat daardoor iemand zeer teleurgesteld was voor een aantal minuten, omdat ik de fiets had gekocht die hij eigenlijk wilde hebben. Dit was de tweede keer voor deze jongen dat hem dit gebeurde! (moet papa ook niet zo treuzelen en gewoon kopen :o )
Gelukkig stonden er vergelijkbare exemplaren en is die jongen alsnog blij vertrokken na een mooie deal gesloten te hebben voor een duurder exemplaar. (die ik eigenlijk wilde hebben, maar veel te veel boven mijn budget :( )


Ik kan niets over HH Motoren, maar ik begreep RH Motoren heel goed.

Om dan nog wat aan toe te voegen.
Ik zou nadat ik bij RH motoren langs was geweest nog bij een andere zaak langs gaan waar ik wel een afspraak had gemaakt.

Deze heb ik pas de volgende dag afgebeld.
Ja niet netjes, maar ik was het helemaal vergeten in alle emoties en blijdschap. Inmiddels thuis (1.5 uur rijden) was het al bijna sluitingstijd en toen ik er aan dacht was het al na sluitingstijd.

Daarmee hebben zaken dus te maken.


Blijft klote natuurlijk als je voor Jan lul ergens heen rijdt. De kans is wel altijd aanwezig. Zeker als je naar mooie exemplaren gaat kijken.

Daarom bel ik ALTIJD als ik later ga komen dan afgesproken.............
 
Laatst bewerkt:
Hele duidelijke afspraken maken. Niet "die dag kom ik wel effe kijken". Maar meldt ook echt dat er er speciaal voor vrij neemt, XXX kilometer komt rijden, en er zal zijn om "vul tijdstip in". En dan even na-bellen voor je weg rijdt.

Al je nou helemaal geil van die motor bent, biedt je zogenaamd 'handgeld' aan. Gewoon een paar honderd Euro zodat de ondernemer ook weet dat hij met een serieuze klant te maken heeft.

Ik denk dat de "50% komt niet eens opdagen" opmerking van de verkoper wel degelijk klopt. Probleem waar je mee te maken krijgt is dat ook hééééle enthousiaste, integer klinkende mensen je voor jan L*L laten wachten en gewoon niet komen opdagen. Ik handel niet in motoren, maar de keren dat ik (toen ik nog een naïef ondernemertje was) voor NIETS een paar duizend Euro lasapparatuur test-klaar had staan op mijn vrije zaterdag, kan ik niet op twee handen tellen.
 
Ik zou ook pissig zijn. Zeker als je gericht voor één specifieke motor langskomt.

Het klopt dat soms mensen niet langskomen (mijn vrouw heeft ook een eigen zaak dus ik ken de andere kant van de balie ook).


Ik vraag mij af hoe andere motorzaken dit op zouden lossen. (dus als er iemand anders de showroom binnenkomt om een motor te kopen waarvan je weet dat er een kans is dat er nog iemand voor komt.)

Het zou eigenlijk gewoon netjes zijn als zij aangeven niet te reserveren als zij dat ook niet doen.

Volgens mij is het zo ingewikkeld niet. Zo weet men waar die aan toe is.
 
het lijkt wel omgekeerde wereld ,
vroeger kreeg je een lekke band onderweg naar een afspraak
deed je moeite om diegene te bereiken via een vaste telefoon
bij mensen,
nu heeft bijna iedereen een mobieltelefoon,en gaat het mis,
hoe gek kan het wezen , bellende fietsers auto rijders,
waar je niet kijkt overal zie je gasten met zo een ding aan hun
oor, wat voor gemak is het niet om te melden wat er is,
o ja in gesprek
 
Laatst bewerkt:
Ik ben 'n paar jaar geleden voor nop vanuit zuid Limburg naar noord Groningen gereden, en daar aangekomen was de BMW nét verkocht. Had ze nog gebeld dat ik onderweg was.... Was een wijze les, alleen dat bedrijf ziet mij never nooit niet, al krijg ik er een voor niks!

Zeker begrijp ik het bedrijf ook, je kunt niet bestaan van beloftes tot koop; anderzijds is een telefoontje ook zo gepleegd, toch? En ook kun je als bedrijf de potientele koper vragen een soort van aanbetaling te doen, de mogelijke koper kan vragen of zo een aanbetaling de garantie geeft dat hij die dag niet wordt verkocht of gewoon die dag de motor reserveren en een andere mogelijke koper zeggen van "Joh, er komt er een van ver deze motor bekijken, neemt hij hem niet, bel ik je vanmiddag!"....Kortom, echt wel mogelijkheden aan beide kanten om dit soort van teleurstellingen te vermijden.
 
je zag de koper weg gaan dus hoeveel tijd was er voor hem om jouw te waarschuwen. dat doe je nadat de koop is gesloten en als de koop is gesloten gaat de klant weg. dus als hij snel was geweest had hij je kunnen bellen toen je voor de deur stond. had dat echt zoveel uitgemaakt?

Het zou eigenlijk andersom moeten zijn, tegen de potentiële koper zeggen dat er iemand onderweg is (en die even bellen om te vragen of dat inderdaad zo is) die de motor heeft gereserveerd. Zo ging het vroeger wel tenminste.

Ik kwam, in 1980, dat dan weer wel, bij Rene Cortie in Amsterdam. Ik was met zijn broer, Kees, in onderhandeling over een Honda CB750F2, toen Rene zei dat er diezelfde ochtend al iemand was geweest met serieuze interesse die de motor al had bekeken, en die zou om 19:00 uur bellen of hij de motor zou kopen. Ik stond dus om 19:05 bij Kees in de zaak toen Rene kwam zeggen dat meneer had gebeld en de motor was verkocht. Pech voor mij, maar ze hadden ook nog een hele mooie Honda CX500 staan, en die heb ik toen gekocht. Kees had ook kunnen zeggen: als je nu tekent, is hij voor jou, en heeft die ander gewoon pech gehad.

Hein had dus tegen de geïnteresseerde klant kunnen zeggen dat er iemand onderweg was, die even bellen en om een geschatte aankomsttijd vragen (ben er om 15:00 uur) en tegen de andere zeggen dat deze om 16:00 even moet bellen. Maar goed, ik spreek hier dus wel over 1980, was toch een andere tijd geloof ik.
 
Laatst bewerkt:
Het zou eigenlijk andersom moeten zijn, tegen de potentiële koper zeggen dat er iemand onderweg is (en die even bellen om te vragen of dat inderdaad zo is) die de motor heeft gereserveerd. Zo ging het vroeger wel tenminste.

Ik kwam, in 1980, dat dan weer wel, bij Rene Cortie in Amsterdam. Ik was met zijn broer, Kees, in onderhandeling over een Honda CB750F2, toen Rene zei dat er diezelfde ochtend al iemand was geweest met serieuze interesse die de motor al had bekeken, en die zou om 19:00 uur bellen of hij de motor zou kopen. Ik stond dus om 19:05 bij Kees in de zaak toen Rene kwam zeggen dat meneer had gebeld en de motor was verkocht. Pech voor mij, maar ze hadden ook nog een hele mooie Honda CX500 staan, en die heb ik toen gekocht. Kees had ook kunnen zeggen: als je nu tekent, is hij voor jou, en heeft die ander gewoon pech gehad.

Hein had dus tegen de geïnteresseerde klant kunnen zeggen dat er iemand onderweg was, die even bellen en om een geschatte aankomsttijd vragen (ben er om 15:00 uur) en tegen de andere zeggen dat deze om 16:00 even moet bellen. Maar goed, ik spreek hier dus wel over 1980, was toch een andere tijd geloof ik.

Alleen roepen dat je komt kijken is geen reden om een motor apart te houden.
Iemand die gevraagd heeft om bedenktijd en deze ook gekregen heeft, is een heel ander verhaal.

Daarnaast is het ook de oudste verkooptruuk uit het boekje om tegen iemand te zeggen je moet nu beslissen want er is iemand van ver onderweg die naar deze motor komt kijken en hem daarom wel zal kopen.

Dat iemand van ver komt is ook geen garantie dat deze ook gaat kopen. Ik heb met een auto voor mijn vrouw meegemaakt dat de auto in werkelijkheid er veel slechter uitzag dan op de "vage" internet foto's. We hadden de mazzel dat deze handelaar toen ook een andere auto net binnen had die wel heel erg in de smaak viel.
 
@aanbetaling
Ik lees hier al een paar keer 'aanbetaling'.
Voor een motor die je alleen op een plaatje hebt gezien met een te mooi praatje van de verkoper.
Dat vind ik dan weer een slecht plan. Kom je daar aan en blijkt de motor (totaal) niet te voldoen aan het geschetste plaatje. Kan je fluiten naar je aanbetaling!

Onlangs nog op een motor-old-timer-beurs. Wij hadden ECHT de intentie om een frame te kopen. Toen wij echter het ding zagen bleek dat er zo veel werk aan zat, dat we toch van hebben afgezien. Tja, dan sta je wel effe over en weer een beetje akelig naar elkaar te kijken. Die man had dat ding speciaal meegenomen (gevraagd) en dan doe je 't toch niet. Hij gooide in zekere zin wel zijn eigen ruiten in omdat hij meldde er zelfs nog €50 meer voor te kunnen krijgen. (geloofde ik niet) Toen hem gemeld als dat ding zo makkelijk voor zoveel geld te verkopen zou zijn, dat het niet erg was dat wij afhaakten..........

@Toch verkoop aan een ander
Als verkoper een afspraak, MET TIJDSTIP!, heeft met een ge-interesseerde dan zou die zich ook aan de afspraak moeten houden. Komt er dan toch een andere gegadigde kan hij altijd melden dat er een ander hem voor is met een tijdstip. Hij kan dan melden dat de 'nieuwe koper' een half uur later nog maar eens terug moet bellen/ komen........... (vraag zijn telefoonnummer om terug te kunnen bellen)

Mijn ervaring met koop/ verkoop is om bij een transactie steeds het initiatief zoveel mogelijk zelf te behouden! Ook geen gelul met mobiele transacties, maar gewoon CASH!
 
Dit is nu eenmaal wel hoe het gaat.

Ik heb onlangs een motor gekocht (bij heel toevallig RH Motoren, dus niet dezelfde toko) en ik ben schijnbaar juist iemand geweest die letterlijk voor de neus van een ander een motor heeft weggekaapt.

Diegene zat te wachten met zijn papa, omdat die een afspraak had om 15.00 uur, maar +\- 15.10 uur binnen kwam wandelen en ik er toevallig stipt om 15.00 uur was.
Zonder afspraak, maar gewoon op goed geluk omdat ik die dag vrij had en de zaak om 15.00 uur open ging.

Vervolgens stond ik te geilen kwijlen bij een exemplaar, maar kon eigenlijk niet direct beslissen, want deze was boven mijn budget. Gevraagd of ik geen bedenktijd kon krijgen, maar dat kon niet, want er zaten letterlijk mensen te wachten die wellicht ook wel interesse hadden in dit exemplaar.

Dan toch maar besloten deze wel te nemen.

Later bij het ophalen te horen gekregen dat daardoor iemand zeer teleurgesteld was voor een aantal minuten, omdat ik de fiets had gekocht die hij eigenlijk wilde hebben. Dit was de tweede keer voor deze jongen dat hem dit gebeurde! (moet papa ook niet zo treuzelen en gewoon kopen :o )
Gelukkig stonden er vergelijkbare exemplaren en is die jongen alsnog blij vertrokken na een mooie deal gesloten te hebben voor een duurder exemplaar. (die ik eigenlijk wilde hebben, maar veel te veel boven mijn budget :( )


Ik kan niets over HH Motoren, maar ik begreep RH Motoren heel goed.

Om dan nog wat aan toe te voegen.
Ik zou nadat ik bij RH motoren langs was geweest nog bij een andere zaak langs gaan waar ik wel een afspraak had gemaakt.

Deze heb ik pas de volgende dag afgebeld.
Ja niet netjes, maar ik was het helemaal vergeten in alle emoties en blijdschap. Inmiddels thuis (1.5 uur rijden) was het al bijna sluitingstijd en toen ik er aan dacht was het al na sluitingstijd.

Daarmee hebben zaken dus te maken.


Blijft klote natuurlijk als je voor Jan lul ergens heen rijdt. De kans is wel altijd aanwezig. Zeker als je naar mooie exemplaren gaat kijken.

Dan hoop ik voor je dat jouw motor wel voldoet aan datgene dat Roelof suggereert in zijn advertenties. Ik heb inmiddels ondervonden dat hij de motoren adverteert alsof het goud is. En later blijkt er dan toch een hoop aan te mankeren.
 
Laatst bewerkt:
Blijft moeilijk voor een motorzaak.
Fatsoenlijk communiceren is met de komst van internet een stuk slechter geworden. (helaas).
Een kijker is nog geen koper, en de tweedehandsmarkt is al niet zo denderend dus elke verkoop is er één.

Zelf bel ik nooit van te voren of een auto/motor nog beschikbaar is, en dat is eigen risico.
Als je 150km gaat rijden voor een auto/motor, en de verkoper weet dat dan is je onderhandelingspositie gewoon minder is mijn mening.

Zelf ook genoeg kopers gehad die niet op komen dagen, via marktplaats is de eerste die betaald de nieuwe eigenaar. En dat zeg ik ook duidelijk als men belt.
Ik wil wel terugbellen als het product verkocht is, die moeite neem ik dan wel.
 
Zegt ook niet alles, ben ooit eens gebeld door iemand die mijn auto wilde kopen met de mededeling "ik kom er nu aan"... Ook nooit gezien natuurlijk.

Nee hoor goed afspraken maken vooraf.

Okee jij vertrekt om 10 uur laat mij weten via mail of app als je aanrijd ?
Je bent 2 uur onderweg dan wacht ik tot 12 uur mocht je verlaat zijn dan bel je eventjes op.
Tis zo simpel.
 
Alleen roepen dat je komt kijken is geen reden om een motor apart te houden.
Iemand die gevraagd heeft om bedenktijd en deze ook gekregen heeft, is een heel ander verhaal.

Daarnaast is het ook de oudste verkooptruuk uit het boekje om tegen iemand te zeggen je moet nu beslissen want er is iemand van ver onderweg die naar deze motor komt kijken en hem daarom wel zal kopen.

Dat iemand van ver komt is ook geen garantie dat deze ook gaat kopen. Ik heb met een auto voor mijn vrouw meegemaakt dat de auto in werkelijkheid er veel slechter uitzag dan op de "vage" internet foto's. We hadden de mazzel dat deze handelaar toen ook een andere auto net binnen had die wel heel erg in de smaak viel.

Ik geloof niet dat je helemaal begrijpt wat ik zeg. Dat van die oudste verkooptruc is inmiddels wel bekend, maar wat ik bedoel is eigenlijk andersom. Je zegt tegen de persoon die voor je neus staat dat hij even geduld moet hebben en belt degene die onderweg is/zou moeten zijn. Is dit het geval, zeg je tegen de klant dat hij even moet wachten tot de ander kans heeft gehad te beslissen. Is degene niet onderweg, of neemt hij niet op, dan doe je gewoon zaken en heeft de ander pech. In mijn geval was ik dus degene die achter het net viste, als had ik ter plaatse al besloten dat ik de motor wilde hebben. Maar goed, met de huidige mentaliteit van niet komen opdagen zonder bericht omdat ze net de dag ervoor een nog mooiere aanbieding zagen snap ik ook wel dat de verkoper geld voor zijn eieren kiest.
 
Dan hoop ik voor je dat jouw motor wel voldoet aan datgene dat Roelof suggereert in zijn advertenties. Ik heb inmiddels ondervonden dat hij de motoren adverteert alsof het goud is. En later blijkt er dan toch een hoop aan te mankeren.

Het is een prachtig exemplaar. Exact zoals vermeld in de advertentie en deze zag er zelfs net zo strak uit als op de foto's! En ik had toch echt het idee dat de foto's bewerkt waren toen ik deze thuis aan het bekijken was dus ik was aangenaam verrast. Dat gold overigens voor alle foto's van GSXR'en die geadverteerd stonden op zijn website en die ik in de zaak heb bekeken en niet alleen die ik heb heb gekocht uiteindelijk.

Ik heb de motor nu net een kleine maand en er elke dag mee gereden naar het werk. Eén ding ontdekt en dat is dat de bobbins niet ver genoeg uitsteken waardoor de haken van de paddock stand langs de achterbrug zijn geschaafd. Dat is wel jammer, maar goed.

Voor de rest geloofde niemand in de eerste week toen de motor nog schoon was dat het ding al 10 jaar oud is! :9~

Ik heb uiteraard niet in een "conflict situatie" gezeten met hem, want dan kom je er pas echt achter hoe iemand is, maar ik kan mij slecht voorstellen dat hij er niet alles aan zal doen om iets op te lossen.

De GSXR'en die bij hem in de zaak stonden oogde ook allemaal van dezelfde kwaliteit. Ze hadden wat betreft het uiterlijk zo uit de fabriek kunnen komen.

Vooralsnog kan ik hem \ deze zaak alleen maar aanbevelen.

Ik ben overigens best benieuwd naar jouw ervaring. Kan ik jou hierover een PM sturen?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hele goede ervaringen met mobiel internetbankieren. Moet je wel het geluk hebben dat diegene toevallig bij dezelfde bank zit.

Ja of gewoon vertrouwen hebben in elkaar. Het ligt er ook een beetje hoe je met iemand in contact komt. Via MF is er (zowel van mijn kant als bij andere MF'ers) wat meer vertrouwen dan wanneer ik via MP met iemand in contact kom (is mijn ervaring).

Ik heb mijn huidige circuitmotor gekocht van een mede MF'er. Ik had het geld van te voren overgemaakt nog voor ik de motor had gezien (verder nog nooit met hem gesproken, ook niet hier op MF los van het contact mbt de advertentie). Toen ik ging kijken wilde ik deze namelijk ook mee hebben en het was makkelijker het bedrag naar hem over te maken dan uit te gaan zoeken in het internetbankieren hoe ik kon instellen dat ik zoveel geld kon pinnen.

Ergens begin van de week het geld overgemaakt om het aankomende weekend de motor op te gaan halen.

Als dit via MP was gegaan dan had ik dat never nooit gedaan. Ook via MF is er natuurlijk altijd een risico, maar het toch wat meer "besloten". Zo kan ik mij ook andere situaties voorstellen waarbij er wat meer vertrouwen is ook al ben je onbekende van elkaar.
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof niet dat je helemaal begrijpt wat ik zeg. Dat van die oudste verkooptruc is inmiddels wel bekend, maar wat ik bedoel is eigenlijk andersom. Je zegt tegen de persoon die voor je neus staat dat hij even geduld moet hebben en belt degene die onderweg is/zou moeten zijn. Is dit het geval, zeg je tegen de klant dat hij even moet wachten tot de ander kans heeft gehad te beslissen. Is degene niet onderweg, of neemt hij niet op, dan doe je gewoon zaken en heeft de ander pech. In mijn geval was ik dus degene die achter het net viste, als had ik ter plaatse al besloten dat ik de motor wilde hebben. Maar goed, met de huidige mentaliteit van niet komen opdagen zonder bericht omdat ze net de dag ervoor een nog mooiere aanbieding zagen snap ik ook wel dat de verkoper geld voor zijn eieren kiest.

Dat ligt helemaal aan de afspraken die gemaakt zijn. Voor een vage afspraak dat je op dag X (misschien) wel komt kijken of je het wat vind, maakt voor mij niet dat je daar een serieuze gegadigde op moet laten wachten.

In het tweede stukje geef je aan wat ik bedoel. De eerste die bereidt is een handtekening te zetten onder de deal is de nieuwe eigenaar.
 
Dat ligt helemaal aan de afspraken die gemaakt zijn. Voor een vage afspraak dat je op dag X (misschien) wel komt kijken of je het wat vind, maakt voor mij niet dat je daar een serieuze gegadigde op moet laten wachten.

In het tweede stukje geef je aan wat ik bedoel. De eerste die bereidt is een handtekening te zetten onder de deal is de nieuwe eigenaar.

Hmja, dat zou ik in theorie heel wat avonden hebben zitten wachten op mensen die écht, zwart op wit én telefonisch hebben afgesproken dat ze écht langs komen. Dat gaat dan welliswaar niet om de aanschaf van een motor, maar komt op het zelfde (koper>verkoper) neer. Dat soort figuren zetten hun telefoon gewoon 'toevallig' uit als ze een afspraak hebben gemaakt die ze niet gaan nakomen.

heb er ook eens een gehad die toch wel (uur te laat) kwam en toen was zijn nieuwe compressor weg. Wind van voren, drama, want dan ben ik de klootzak heh :P .
 
Hmja, dat zou ik in theorie heel wat avonden hebben zitten wachten op mensen die écht, zwart op wit én telefonisch hebben afgesproken dat ze écht langs komen. Dat gaat dan welliswaar niet om de aanschaf van een motor, maar komt op het zelfde (koper>verkoper) neer. Dat soort figuren zetten hun telefoon gewoon 'toevallig' uit als ze een afspraak hebben gemaakt die ze niet gaan nakomen.

heb er ook eens een gehad die toch wel (uur te laat) kwam en toen was zijn nieuwe compressor weg. Wind van voren, drama, want dan ben ik de klootzak heh :P .
Dan heb je toch de afspraak niet goed gemaakt.
Trouwens om een hele avond, dan te moeten zitten wachten........ :X
(als ik iets anders te doen heb, dan ben ik een kwartier na tijdstip verdwenen)

Spreek af bijv. dat ie om 19.00h langs zal komen. Gelijk daarbij melden dat 19.30h de eerst-volgende aan de beurt is. Als een nieuwe gegadigde zich dan meldt, kan je zeggen dat ie om 19.35h terug kan bellen........

Op deze manier heb ik wel eens een verkoop gedaan!

Effe belle............
Bij een aankoop, dat ik het adres niet op tijd zou gaan halen, ben ik even gestopt om te melden dat ik wel onderweg was en iets later zou komen. No Problemo!
 
Laatst bewerkt:
Dan heb je toch de afspraak niet goed gemaakt.
Trouwens om een hele avond, dan te moeten zitten wachten........ :X
(als ik iets anders te doen heb, dan ben ik een kwartier na tijdstip verdwenen)

Spreek af bijv. dat ie om 19.00h langs zal komen. Gelijk daarbij melden dat 19.30h de eerst-volgende aan de beurt is. Als een nieuwe gegadigde zich dan meldt, kan je zeggen dat ie om 19.35h terug kan bellen........

Op deze manier heb ik wel eens een verkoop gedaan!

Effe belle............
Bij een aankoop, dat ik het adres niet op tijd zou gaan halen, ben ik even gestopt om te melden dat ik wel onderweg was en iets later zou komen. No Problemo!

En dan belt die om 18.00h op dat het een uurtje later wordt, want staat in de file. Bel je dan die andere gegadigde ook weer op dat hij pas om 20.35h kan bellen of zeg ja dan, jammer maar helaas kerel...afspraak was afspraak?
 
Blijft lastig. Ik heb ook een keer wat verkocht, twee belangstellenden.
De eerste komt en heeft contant geld en koopt. De tweede kijker, had gezegd dat hij kwam kijken, komt en is woest dat ik het net verkocht had. Hij zei ik heb contant geld bij me (300 minder overigens dan de eerste koper) en reageert woest want hij kwam van 100 km ver.
Omdat de verkoop niet aan huis kon plaats vinden en ik er dus ook heen moest rijden, marktplaats kopers heeeeel vaak niet op komen dagen, had ik ze beiden op dezelfde middag laten komen.

Ook pas geleden afgesproken in ons vorige huis met iemand om spullen te kopen met twee kopers. Dus wij daar heen, half uur rijden, komt er niemand opdagen.
 
En dan belt die om 18.00h op dat het een uurtje later wordt, want staat in de file. Bel je dan die andere gegadigde ook weer op dat hij pas om 20.35h kan bellen of zeg ja dan, jammer maar helaas kerel...afspraak was afspraak?

En zo was ik gisteren van 8:00 tot 19:30 aan het werk. Klaar om 17:00 uur en voor de twee laatkomers (waarvan een uit België) dik 2 uur kwijt. En dan was de Belg wel blij dat ik gewacht had, maar het is ook niet dat ik nu overspoeld wordt met rum en positieve reviews of zo ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan