Symex Lifan 125cc

Fixed

Rookie
14 feb 2018
4
0
Dag allemaal,

Ik ben in het bezit van een Symex Lifan 125cc.
Ik heb de kentekenbewijzen (Deel I en Deel II). Ook heb ik het eerste inschrijvingsbewijs van de vorige eigenaar.

Het gelijkvormigheidsattest ben ik echter verloren geraakt met de verhuis enkele maanden geleden. Nu heb ik al enkele dealers gestuurd maar ze kunnen mij niet verder helpen.
Is er een manier om dit papier toch te krijgen omdat het gaat over een algemeen onbekend merk ...

Bedankt.
full
 
Ik denk dat je Belg bent?

Is in dit verhaal wel belangrijk denk Ik, want als Belg kan je niet naar de RDW bellen....hoewel, het bellen gaat wel, maar je krijgt dan geen nuttig antwoord 😉
 
België??

Navragen bij de Belgische RDW?


Lees hierboven dat dit niet werkt. |(

Raar
 
Laatst bewerkt:
Vereiste documenten - GOCA


Wat indien u niet beschikt over een gelijkvormigheidsattest ?

Neem contact op met de invoerder of de officiële mandataris van uw voertuig om een aanvraag tot het bekomen van het gelijkvormigheidsattest te verkrijgen. U kunt ook in een keuringscentrum langsgaan om een gelijkvormigheidsprocedure te doorlopen. Een dossier zal er opgesteld worden dat naar de Federale Overheidsdienst Mobiliteit en Vervoer zal doorgestuurd worden, die, na goedkeuring, op zijn beurt een goedkeuringsattest zal overmaken als alternatief voor het vereiste gelijkvormigheidsattest.
 
Al denk ik wel dat de kostprijs hier enorm voor zal zijn... ?
 
Wat indien u niet beschikt over een gelijkvormigheidsattest ?

Neem contact op met de invoerder of de officiële mandataris van uw voertuig om een aanvraag tot het bekomen van het gelijkvormigheidsattest te verkrijgen.
DE eerste optie kan ook gebruikt worden, dus de importeur van Lifan benaderen.

Wat ik kan vinden is dat Sodibel-Simex te Drogenbos de importeur van Lifan is.

Carrefour zet je op de motor
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan