Eerste DISA voorjaarsmeeting 6,7 & 8 April 2018

halflive

MF fossiel
Donateur
9 apr 2004
35.085
9.304
Purmerend
Eerste DISA voorjaarsmeeting 6,7 & 8 April 2018

Hoewel de DISA geen echte club is zijn er intussen wel zoveel leden toegetreden dat een Meet & Greet met oude en nieuwe zijspanvrienden hoog tijd wordt.

Zoals van het dagelijks bestuur verwacht mag worden hebben we flink uitgepakt. We hebben voor vrijdag en zaterdag verschillende bands ingehuurd.
Op zaterdagmiddag is er BBQ en natuurlijk heeft de DISA gezorgd voor een gezellige stook ketel waarbij sterke verhalen verteld kunnen worden en nieuwe geschapen.


720.jpg



Ook is het treffen toegankelijk voor zijspanrijders die geen band met de DISA hebben.


Zo gaat het er ongeveer uit zien:

- Aankomst op vrijdag (v.a. 12.00) of zaterdag
- Prijs: 12,50
- Start toerrit (zaterdag) tussen 14.00 en 15.00
- 18.00 ETEN!!
- Live band vanaf 22.00 tot ??uur.
- Ontbijt op zondag en vertrek.


Wat moet ik meenemen?

Alles is geregeld. Twee dingen zijn een must, je zijspan (evt. solo) en een goed humeur...
Trek wel je DISA T-shirt aan zodat je voor de andere leden direct herkenbaar bent.

full



Overnachten:

Er is voldoende kampeer ruimte, dus tent, slaapzak en slaapmatje is genoeg.


Kosten: 12,50

Ik heb geen span,mag ik Solo mee?

De DISA is bedoelt voor zijspanners-door zijspanners,maar mensen die geen span hebben mogen wel mee,het is niet de bedoeling dat er straks meer Solo's meerijden dan spannen,maar dit zal niet aan de orde zijn.Meld wel even in het topic dat je Solo wilt komen/rijden.

Mag ik mijn hond/glory wife/kind/christelijke en-of homofiele neef meenemen?
Bij voorkeur niet, de DISA is bedoeld voor zijspannen om als volwassenen onder elkaar even weg te zijn. De meesten vinden het heerlijk om even twee dagen geen kinderen te hebben. Er kan dan wel eens een lelijk woord gezegd worden en de deelnemers hebben meestal geen zin om rekening te houden met andermans meegebrachte aanhangsels.

Gaat de rit alleen over verharde wegen,of rijden we ook over zandpaden?

De rit zal hoofdzakelijk over verharde binnenwegen gaan,maar een goed zandpad is zeker een optie,wel word er van te voren gekeken over de berijdbaarheid van de weg,het is niet de bedoeling dat we straks gekke dingen tegenkomen.

Gastheerschap en invulling van het weekend hebben wij uitgegeven aan de motorclub Genemuiden. Zij zullen u ontvangen, de financiën regelen en begeleiden naar uw staanplaats.
 
Soms vraag ik mij dan af hoe actief de DISA-regering is en ineens komt er een complete en geheel verzorgde meeting uit de mouw....

:} :} RESCEPT !!!!! :} :}
 
Geheel verzorgde meeting..... Koekoeksgedrag is het!!
De DISA organiseert met veel moeite een geheel verzorgd weekend en dan krijg je dit soort beschuldigingen. Denk je dat het dagelijks bestuur en al die vrijwilligers zich daarvoor hebben ingespannen? Een locatie zoeken, een goed weekend plannen, muziek en catering regelen. En dan krijg je dit soort verwijten, het is diep triest. -O-
 
De DISA organiseert met veel moeite een geheel verzorgd weekend en dan krijg je dit soort beschuldigingen. Denk je dat het dagelijks bestuur en al die vrijwilligers zich daarvoor hebben ingespannen? Een locatie zoeken, een goed weekend plannen, muziek en catering regelen. En dan krijg je dit soort verwijten, het is diep triest. -O-


Ik ben 't met je eens, Je verdient een pluim voor het vele werk dat je verzet in het belang van de DISA. :}

SQkCs1B.jpg
 
De DISA organiseert met veel moeite een geheel verzorgd weekend en dan krijg je dit soort beschuldigingen. Denk je dat het dagelijks bestuur en al die vrijwilligers zich daarvoor hebben ingespannen? Een locatie zoeken, een goed weekend plannen, muziek en catering regelen. En dan krijg je dit soort verwijten, het is diep triest. -O-

Nou is er niks mis met een goede koekoek. Das beter dan kievitengedrag, want dan is de hele meeting niet te vinden....


Wat staat er op de vergaderagenda?
 
Nou is er niks mis met een goede koekoek. Das beter dan kievitengedrag, want dan is de hele meeting niet te vinden....


Wat staat er op de vergaderagenda?
Voornamelijk bier, er naast ook.
Maar serieus, een ritten en treffenkalender. Het bestuur denkt eind augustus een internationaal treffen in het Sauerland te gaan houden.
 
Voornamelijk bier, er naast ook.
Maar serieus, een ritten en treffenkalender. Het bestuur denkt eind augustus een internationaal treffen in het Sauerland te gaan houden.

Mocht dat in de periode 24-26 augustus in de buurt van Reddighausen zijn dan kan het zomaar gebeuren dat wij even aan komen zakken voor een afzakkertje. Blijven misschien ook nog overnachten :W :]
 
Mocht dat in de periode 24-26 augustus in de buurt van Reddighausen zijn dan kan het zomaar gebeuren dat wij even aan komen zakken voor een afzakkertje. Blijven misschien ook nog overnachten :W :]


Zal ik onderweg eens wat lokaas uitstrooien?

f.jwwb.nl%2Fpublic%2Fi%2Fj%2Fy%2Ftemp-fhhyipkpqkbtoylzggym%2F2.jpg
 
Laatst bewerkt:
full


Ik hoop dat ik op tijd klaar ben. Een slippende koppeling door olie op de platen kost me wat sleutelwerk, en ik heb er momenteel nauwelijks tijd voor........

Heb weer wel zin in een feestje...... :P
 
De aanmeldingen blijven binnen stromen. Het gaat een bere gezellig weekend worden!

104.gif
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan