Motorpak 2-delig Dainese maat 52

Deures

Rookie
12 sep 2013
13
0
Nijmegen
Motorpak 2-delig Dainese maat 52. 10x gedragen. Geen beschadigingen en dus zo goed als nieuw.

Het Dainese motorpak is gemaakt van kwaliteit runderleer. Het is een lederen motoroveral, gevoerd met Dainese's eigen nanofeel voering, waarin zij een zogeheten '2D Bubble liner' hebben aangebracht. Dit zorgt voor een betere doorstroming van lucht waardoor je minder snel last hebt van zweten.

Het pak is voorzien van elastische stukken stretch stof, deze stukken zorgen voor een hogere comfort en een betere bewegingsvrijheid. Het pak heeft sliders op de schouders en uitneembare EN gecertificeerde knie- en elleboog protectie. Daarnaast heeft het Dainese pak afneembare kniesliders.

Voor meer informatie stuur me een berichtje. Het pak hangt in Nijmegen Prijs: € 400,-

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Voor welke lengte/bouw/gewicht is dit pak ongeveer bedoeld? De maten zeggen m.i. zo weinig bij leren pakken.
 
Ik ben 184 met 93kg. Daar is het pak net te strak voor. Denk ideaal is 180/190 met + - 85kg.
 
Als ik even mag inhaken. Ik heb een vergelijkbaar pak van dainese ook maat 52 en ik kan bevestigen dat hij goed zit voor iemand van 1.76 van 90 kg. Broek en armen zijn aan de lange kant maar niet vervelend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan