Elbow-down pictures

curbs (schuin) spelen hier wel een rol ja, maar ik geloof niet dat een camera je zithouding kan veranderen ;)

zijn gewoon errug vette ploatjes
je verandert de zithouding ook niet, maar door je camera niet waterpas je houden lijkt het of de coureur schuiner gaat. Ter illustratie heb ik rossi iets gedraaid en onder het orgineel geplakt:
1279101808-730.jpg

maar het blijft supervet om te zien :Y
 
je verandert de zithouding ook niet, maar door je camera niet waterpas je houden lijkt het of de coureur schuiner gaat. Ter illustratie heb ik rossi iets gedraaid en onder het orgineel geplakt:
[afbeelding]
maar het blijft supervet om te zien :Y


Je kunt het draaien wat je wilt, maar het blijft een elbow-down zonder er met 4 billen naast te hangen :P
 
mooie fotoos zeg, dat elbow down wil ik ook kunnen , ik ben in de buurt alleen mijn kop naar de spiegel en me schouder meer naar buiten denk ik.

full


of heeft iemand tips :)

ohja hier geen curbs en de camera stond recht :+
 
Laatst bewerkt:
erg plat gaan ze wel, maar het zal een combi zijn van de verkanting, curbstones en de camera die wat schuin gehouden wordt zodat een en ander wat extremer lijkt?

En de banden die extremere hellingshoeken aan kunnen niet te vergeten.
Wij rijden met "gewone straat banden" en het is al erg knap dat er mensen zijn die dat voor elkaar krijgen.
 
oh oh oh, als een aap naast de motor, wat wordt straks de trend?, beentje uit met aanremmen voor een bocht?, terwijl ze niet eens weten wat hard door de bocht gaan is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan