(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Vanmorgen bij F4F ceintuurbaan een blauwe Thundercat.
Zag pas toen ik klaar was met trainen je stickerT, ik kwam met de zilveren 1-serie tegelijk aan met je.
 
vanmiddag een motor met mf sticker gespot op de schenkkade/van Alkemade laan , ik was op de v strom met de sticker op de topkoffer en de :Y strebelhoorn :W *O* :]
 
camerabeelden ff teruggezocht, zilverkleurige sv ? berijder met zwart/witte arai helm en beringpak , kenteken Mr-**19
was dus die motor in den haag op de van alkemadelaan
 
Hallo Oma :W

Duidelijk dat het wintertijd is en we minder spotten.

Vanochtend op de A1 thv Amersfoort een motorrijder die vlot invoegde en lekker het tempo erin had. Kleding was zeer opvallend met reflectiestrepen op het pak.
 
Vorige week een vuurrode diversion achtige motor in Bilthoven/De Bilt, op de Groenekanse weg bij het stoplicht. Wie biedt?
 
Zojuist op de A9 tussen badhoevedorp en Rotterpolderplein de 64-MG-VF.
Je keek verbaasd om toen ik naar je toeterde en zwaaide vanuit m'n koekblik. :P
 
Haha inderdaad.
Het duurde een paar honderd meter voordat het kwartje was gevallen bij me :+
Bedankt voor de spot :} :W
Oh was jij het! Da's niet de eerste keer dat wij elkaar spotten. Had ik toch 't kenteken even moeten opzoeken. :P
Ik had een uitlaat opgehaald in Utrecht en zag 't toch niet zo zitten die in m'n rugzak te vervoeren. Dus maar in de grote blikken tas.
 
Oh was jij het! Da's niet de eerste keer dat wij elkaar spotten. Had ik toch 't kenteken even moeten opzoeken. :P
Ik had een uitlaat opgehaald in Utrecht en zag 't toch niet zo zitten die in m'n rugzak te vervoeren. Dus maar in de grote blikken tas.

Yes, je had overigens het kenteken niet helemaal goed :P
Ik had een meeting in Houten, dus was bij uitzondering een keertje laat op de A9 te spotten :)

Enne, volgende keer even naast me blijven rijden (indien ingeblikt) dan heb ik tijd om terug te zwaaien.
 
Zojuist, omstreeks 18u30 op de A4 van Amsterdam nar Den Haag, t.h.v. Den Ruygen Hoek: wit-blauwe Suzuki GSX 650 F gespot; ik sjeesde op rijstrook 1 voorbij (lichtgrijze FJR). Kenteken zo snel even niet opgeslagen, dessalnietemin gespot :W
 
Zojuist ergens in Almere Muziekwijk gespot, een zwarte blackbird met topkoffer. MF-ZZ-74

:W
 
Wat mij wel opvalt is dat deze sticker op een NL plaat veel beter te spotten is.
Op mijn Belgisch kenteken moet hij echt naar het EU logo. Valt een pak minder op.

En ben nog niet gespot hier in het zuiden ;(
 
Laatst bewerkt:
Grijze yamaha fazer op de A7 richting Groningen. Reed achter je op mijn rode 1100GS :]
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen vlak voor de ij tunnnel. Ik kwam vanaf mosplein en ging invoegen ook richting de tunnel.

Er reden 2 motoren waarvan de achterste een mf sticker had.

type verder niet gezien maar jij reed een zwarte motor, fluo hes/vest,en een topkoffer.

Gauw het kenteken ff opgeschreven, MF-HL-.. .
Ik reed in mn zwarte Vito.

:W
 
Zojuist in Utrecht vlak voordat we de A2 op reden, een blauw witte GSXR met sticker. Je reed door het voorgesorteerde verkeer (verkeerslichten) including us :) lekker op de beurs geweest?
 
Laatst bewerkt:
Ik meld m zelf maar even, is meer dan een jaar sinds mn laatste spot..
en dat komt niet omdat ik niet (door)rijd.

--edit: petfles jargon verwijderd--

Pdv gespot op de a4 naar xyz plek ;)
 
Laatst bewerkt:
full

gespot vandaag rond 16:30 uur @ Zuidwal Den Haag *O* *O* *O* *O* :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan