Suzuki 250cc verzameling Deel 2

Ja nu is het wel weer even klaar met al die complementen. Dadelijk gaat hij nog naast zijn Suzuki laarzen lopen :+
 
dank u wel heren :$ :$

Zo op de foto,s zien de RG,s er best redelijk uit maar als je er met je neus bovenop gaat staan zijn er toch wel wat "puntjes" die nog gebeuren moeten
Tja de gemiddelde motor verzamelaar zou meer dan in zijn nopjes zijn met de RG,s, :9~ :Y
verder zijn er maar weinig mensen zo muggezifterig als jij ERIK :Y ;)
 
Tjonge jonge daar heb je hem weer met zijn kleppenhokken B| ,blijkbaar moet de 2 takt inquisitie toch een keer bij je op visite komen voor een goed gesprek :X :Y en meer als dat
niet helpt }) :Y
the-inquisition-4.jpg

De man rechts onder word volgegoten met2 takt olie :9~ ,hij had kleppenhokken verheerlijkt |( :r en zal door een spoeling met 2takt olie snel zijn leven beteren. :Y
Daarna word de gedaagde ondersteboven gehangen zodat de 2takt goed in het hoofd trekt :Y }) .
 
Laatst bewerkt:
Tjonge jonge daar heb je hem weer met zijn kleppenhokken B| ,blijkbaar moet de 2 takt inquisitie toch een keer bij je op visite komen voor een goed gesprek :X :Y en meer als dat
niet helpt }) :Y
[afbeelding]

Kom maar hoor, je bent welkom. Ik zal je mijn adres doen toesturen. En als je er dan toch bent, kun je met jouw ervaring meteen even mijn RG opknappen :)
 
Kom maar hoor, je bent welkom. Ik zal je mijn adres doen toesturen. En als je er dan toch bent, kun je met jouw ervaring meteen even mijn RG opknappen :)


Nee joh, heb ik de volgende winter niets meer te doen :+

Hoor wel wanneer ie komt :)

mmm voel me op de een of andere manier als kleppenhokrijder niet echt welkom hier
 
Nee joh, heb ik de volgende winter niets meer te doen :+

Hoor wel wanneer ie komt :)

mmm voel me op de een of andere manier als kleppenhokrijder niet echt welkom hier

Welkom wel als je spijt betuigd heb van je kleppenhok zonden B| en je bekeerd tot de 2takt religie *O* 8-) ;)
Kleppen zijn het werk van de Duivel }) ,dus bekeer tot het ware geloof. :Y :}
 
Laatst bewerkt:
Welkom wel als je spijt betuigd heb van je kleppenhok zonden B| en je bekeerd tot de 2takt religie *O* 8-) ;)
Kleppen zijn het werk van de Duivel }) ,dus bekeer tot het ware geloof. :Y :}

Heb je hem ook weer:

Joop%20Klepzeiker%2018.jpg


Denk dat ik je voortaan maar zo ga noemen :+ :P _O-
 
Laatst bewerkt:
Het heeft even geduurd maar ik denk dat het eindelijk gelukt is :Y :Y

3 blokken verder zit er nu een in van DK spares uit Engeland.

Koppakking bleek lek te zijn maar verder zag het er allemaal goed uit.

Nu verder opbouwen en rijden met dat ding :] :] :] :]

Hier video van de WW geen lekkage meer *O* *O*

 
Dat is een hele mooie collectie. :9~

Eigenlijk zijn verzamelaars van die vervuilende tweetakten, waar ik mezelf ook toe reken, de meest groene motorrijders. Door zoveel tweetakten bij elkaar te hebben voorkom je dat ze allemaal tegelijkertijd bereden worden en help je dus het milieu.
 
Dat is een hele mooie collectie. :9~

Eigenlijk zijn verzamelaars van die vervuilende tweetakten, waar ik mezelf ook toe reken, de meest groene motorrijders. Door zoveel tweetakten bij elkaar te hebben voorkom je dat ze allemaal tegelijkertijd bereden worden en help je dus het milieu.

Mooie theorie :Y ,maar helemaal niet rijden helpt het milieu nog veel meer ;)
Nu ben ik zelf niet zo milieu bewust,dus mag je de 2 takten bij mij kosteloos inleveren. :Y
 
Laatst bewerkt:
Dat is een hele mooie collectie. :9~

Eigenlijk zijn verzamelaars van die vervuilende tweetakten, waar ik mezelf ook toe reken, de meest groene motorrijders. Door zoveel tweetakten bij elkaar te hebben voorkom je dat ze allemaal tegelijkertijd bereden worden en help je dus het milieu.

:Y Eigenlijk zouden we subsidie moeten krijgen! :Y
 
Je mag blij zijn dat jullie in Nederland wonen,
in Nederland steken de mensen hun duim omhoog als je voorbij komt met zo’n tweetakje, :t
hier in België knijpen ze hun neus toe en zien ons liever niet. |( :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan