Vandaag een kort dagje op het werk, dus ik was weer eens een keer voor het donker thuis. Gelijk maar even een lekker blokje om gedaan. Ik hou van dit weer :] Liever een paar graden droge vorst dan +10 en regen.

full


full
 
Vandaag een kort dagje op het werk, dus ik was weer eens een keer voor het donker thuis. Gelijk maar even een lekker blokje om gedaan. Ik hou van dit weer :] Liever een paar graden droge vorst dan +10 en regen.

[afbeelding]

[afbeelding]

Top foto die tweede! Ik zie aan het zwerk al langzaam het eerste front binnenschuiven... Tempert de vorst de komende nacht...
 
VmTU3pNV.jpg

Inderdaad een mooie foto, erg scherp. Maar daardoor zie ik ook iets op je rechtervoorpoot, doorlopend op de bevestiging van de remklauw. Je hebt toch geen lekke keerring??
 
Ik denk dat je een andere manier moet vinden om je foto te posten Bassie :)

Morgenochtend glad op de weg. Oppassen! Tweede helft van de week weer (lekker) stuk zachter. Maar kans op nachtvorst blijft bestaan...
 
full

Zaterdag lekker gaan touren in mijn eentje.

Tot aan de Noordeindeplassen. Daar even pauze gehouden in de koude wind...
Maar het was wel mooi!
 
Dank voor de positieve reacties :)

De foto is overigens voor de verandering gemaakt met een drone (DJI Mavic Pro).
 
Dank voor de positieve reacties :)

De foto is overigens voor de verandering gemaakt met een drone (DJI Mavic Pro).

Erg geslaagd! Met een drone kun je zeker ook hele mooie foto's maken. Op mijn werk zie ik zoms fraaiere foto's van een drone voorbij komen dan foto's die met een normale camera zijn gemaakt. Hoe heb je deze foto verder bewerkt?
 
Langzaam toenemende bewolking in Utrecht vanmiddag. Op de terrasjes waren de eerste mensen al van het zonnetje aan het genieten!

full
 
Erg geslaagd! Met een drone kun je zeker ook hele mooie foto's maken. Op mijn werk zie ik zoms fraaiere foto's van een drone voorbij komen dan foto's die met een normale camera zijn gemaakt. Hoe heb je deze foto verder bewerkt?


Ik heb de foto kort nabewerkt in Capture One (soort lightroom). Voor mijn werk vlieg ik ook veel met een (veel grotere) drone. Aankomende week weer 2 dagen full time vliegen (die accu's om ene dag te kunnen vliegen zijn duur!!). Voor jouw tak van sport heeft een drone inderdaad zeker ook nut!
 
Absoluut, we zijn momenteel druk aan het experimenteren om drones meer in te zetten. Ben wel nieuwsgierig naar je werk, maar dat wordt wel erg off-topic...
 
:$ Sorry, m'n eerste foto in dit leuke topic en er staat geen motor op.
Tot overmaat van ramp is de foto ook nog van 27 oktober 2017 en genomen vanuit een bus (werkplek).
Ga m'n best doen voor mooie plaatjes MET motor zodra het weer iets uitnodigender is :Y
full

hier is de foto genomen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan