The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
wDz2548.jpg.


De overdagse versie op googlemaps

Andere kant van de boot

onYoejs.jpg


De overdagse versie op googlemaps
 
Laatst bewerkt:
Le Chalet De La Foret, in Ukkel:
full


Maar ... in uw opdracht stond; "voor" ... en heb geen idee hoe letterlijk je dat wil?
Het regende stevig, het staat in een bos en er is daar amper verlichting, met als resultaat wanneer ik de motor idd vóór het restaurant zet:
full



Op de eerste foto, waar het restaurant zichtbaar is, en vooral belangrijk, de naam ervan leesbaar is, staat de motor op het brugje over de gracht wat de inrit naar de parking ervan is. Zonder de motor daarbij te moeten verplaatsen, krijg je na het omdraaien het volgende:
full

full


Maar het restaurant heeft wel degelijk twee Michelin sterren:
Resto
Kijken op Le Chalet De La Foret
 
Nog een screenshotje van streetview ...

Had de foto's al om 03:30u gemaakt, en het was dit keer minder koud, ongeveer 4°C, maar dit keer was het de regen die me het risico deed nemen na de foto's toch maar eerst naar het werk te rijden ...
Ach ja, het is al heel lang geleden dat er nog een deelnemer was die er bewust 's nachts wel eens voor durfde uit te rijden om een foto te maken.
En btw, bij deze temperaturen en weersomstandigheden is dat nog minder te verwachten :P

Maar ik moet wel zeggen, Ukkel, er zijn daar hele mooie stukken om te :]
Had ik niet verwacht! Alleen dan wel overdag en bij droog en warmer weer :')

Anyway ... genoeg gezeverd ...

Indien goed, nieuwe opdracht:
Je motor voor een restaurant met goud in de naam
Voorbeeldjes:
- Het gulden hoofd
- De gouden leeuw
- De golden river
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Le Chalet De La Foret, in Ukkel:
[afbeelding]

Maar ... in uw opdracht stond; "voor" ... en heb geen idee hoe letterlijk je dat wil?
Het regende stevig, het staat in een bos en er is daar amper verlichting, met als resultaat wanneer ik de motor idd vóór het restaurant zet:
[afbeelding]


Op de eerste foto, waar het restaurant zichtbaar is, en vooral belangrijk, de naam ervan leesbaar is, staat de motor op het brugje over de gracht wat de inrit naar de parking ervan is. Zonder de motor daarbij te moeten verplaatsen, krijg je na het omdraaien het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Maar het restaurant heeft wel degelijk twee Michelin sterren:
Resto
Kijken op Le Chalet De La Foret

Laten we het houden op een onhandige woordkeuze :+

Ik zal wel voor de ingang bedoeld hebben, maar dat staat er nu niet. :P

Veel moeite gedaan, maar hij is goed !! *O*
 
Laten we het houden op een onhandige woordkeuze :+

Ik zal wel voor de ingang bedoeld hebben, maar dat staat er nu niet. :P
Dus ... eigenlijk had je "voor de ingang" in gedachte maar ben je de woorden "de ingang" ook daadwerkelijk vergeten neer te typen? :P

Kwam mij dat dan wel weer effe goed uit, want ...
Veel moeite gedaan, maar hij is goed !! *O*
Ja, en vooral veel water verwerkt ...
Maar dat tot daar an toe, daarop mogen we niet klagen, we we kiezen er tenslotte zelf voor om er met de motor door te rijden, en omwegen te maken :]

Het was de mate van duisternis in combinatie met de regen die het moeilijk maakte. De flash gebruiken werkte alleen maar negaief,dan zag je enkel de regen nog ...

Maar van mij mag de lente er nu toch gaan aankomen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze was gemakkelijk, en niet gemakkelijk.
Gemakkelijk; is hier heel kort bij de cargosite van mijn werk
Niet gemakkelijk; ik zat eerst op brucargo en moest mij verplaatsen naar de passagierscontrole, en daar krijg ik 35 minuten voor, met een doog marge van 5 min. Dat is berekend op het verplaatsen per auto, op mijn post op Brucargo parkeer je naast de deur. Voor de passagierscontrole moet je naar een bepaalde parking op ruim 2km, en dan de bus nemen. Met de motor heb ik het voordeel de verplaatsing te doen in ong 20 min omdat ik een motorparking heb vlak bij de ingang en dus geen bus moet nemen. Maar ik moest ook al 8 minuten uit trekken om te tanken, tank was te diep geledigd om een omwegje te riskeren, voor de omweg incl nemen van de foto (uploaden was dus weer voor later tijdens mijn pauze), had ik dus 12 min. Het bleek nét genoeg te zijn!

Nieuwe opdracht:

Je motor bij een paarden manege
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan