Ducati Deel #121 Xmas edition

Gelukkig nieuwjaar nog iedereen! *O*

Ben het jaar goed begonnen en heb gister een Ducati Monster 900i.e. uit '02 gekocht,
Had hiervoor al een SuperSport 600 zoals ik al eerder in het topic heb geplaatst maar wilde voor mijn volgende Ducati een naked.

Wil als student nog geen auto kopen maar wel overal kunnen komen,
en daarnaast ga ik elk jaar wel eens naar buitenland naar bijv. Eifel/Moezel...
dus daar is deze motor perfect voor denk ik!
2i70l0x.jpg
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met het opladen via canbus? Wanneer de motor aan de lader staat springt hij de hele tijd op contact en van contact af.

Iemand een idee hoe dit kan?

Alvast bedankt,
 
Daar moesten vast plaatjes van de V4 staan. Was eergister bij Ducati Amsterdam en daar stond er ook eentje. Indrukwekkend ding, maar geen foto's gemaakt...
 
Diverse Ducati Panigale 1299 onderdelen te koop

Ducati Panigale 1299

Subframe
w2in2t.jpg


Kappenset
jghy8p.jpg


Radiateurs up/low
zwn7o1.jpg


Ducati Panigale voor as
npm6pu.jpg


Radiateurs up/low
[afbeelding]
[afbeelding]

Ducati Panigale voor as
[afbeelding]

Radiateur koeler
[afbeelding]

Servo motor
1565pa1.jpg


Brembo rear caliper
qy7mvn.jpg


Rearset met brembo pomp
2vkhoxv.jpg


Quick shifter sensor
2ii8ncl.jpg


Sachs achterveer
vxen4h.jpg


ABS Controle unit
2irx7us.jpg


Uitlaat
14axv9v.jpg


Mocht je opzoek zijn naar andere onderdelen of heb je interesse stuur gerust een PB
 
Bij mijn 1299 is de achterbrug boven vlak bij het scharnierpunt (dus vlakbij het voorste tandwiel) beschadigd en dan aan de zijkant, ketting heeft met zijkant er tegen aan gelopen het is maar iets, is dit een bekend probleem bij de 1299, vrienden van mij rijden 1199 maar die geen problemen.
 
Bij mijn 1299 is de achterbrug boven vlak bij het scharnierpunt (dus vlakbij het voorste tandwiel) beschadigd en dan aan de zijkant, ketting heeft met zijkant er tegen aan gelopen het is maar iets, is dit een bekend probleem bij de 1299, vrienden van mij rijden 1199 maar die geen problemen.
Dat is een bekend euvel, leest dit topic maar eens,de link begint op pagina 2 dus eerst even naar pagina 1 klikken.
https://www.google.nl/url?sa=t&rct=...51611/page-2&usg=AOvVaw1M4_TWPjQVoCMxIBzWzsPg
 
Hallo mensen,

Ik ben een motorrijder die na een tijdje stil te hebben gestaan, weer wil opstappen. Heb van alles gehad van een streetfighter tot een Caponord en van een CX500 tot een Fireblade. Ik wil eigenlijk een naakte fiets (kop in de wind enzo) maar een sportfiets lonkt toch ook wel weer. Nu was ik bij een motorzaak in Groningen en zag een 750SS bj 2000 met 35dkm op de klok. Toch wel een mooi ding! Voordat ik echt verliefd zou worden heb ik besloten de proefrit maar af te slaan (voorlopig) Maar nu mijn vraag: Ik heb dus nooit een italiaan gereden (op de aprilia na dan) en hoor, zoals altijd 'mooi' wordt gevonden, toch best negatieve verhalen. Hoe zit dat met een 750ss, zijn die onderhoud/storingsgevoelig? En is t aantal pk/koppel niet wat weinig, maw zit je niet de hele tijd op t max van zn kunnen of compenseert t wegedrag dat wel? ? Zwakke punten? beter doorsparen voor een ander bj of type? Hebben jullie suggesties? Graag wat advies!
 
Laatst bewerkt:
Domme vraag, maar wat voor koelvloeistof gooi ik in mijn 748? Mijn wphb zegt enkel half/half koelvloeistof/demi water. Maar niet welke koelvloeistof (rood of blauw)
 
Hallo mensen,

Ik ben een motorrijder die na een tijdje stil te hebben gestaan, weer wil opstappen. Heb van alles gehad van een streetfighter tot een Caponord en van een CX500 tot een Fireblade. Ik wil eigenlijk een naakte fiets (kop in de wind enzo) maar een sportfiets lonkt toch ook wel weer. Nu was ik bij een motorzaak in Groningen en zag een 750SS bj 2000 met 35dkm op de klok. Toch wel een mooi ding! Voordat ik echt verliefd zou worden heb ik besloten de proefrit maar af te slaan (voorlopig) Maar nu mijn vraag: Ik heb dus nooit een italiaan gereden (op de aprilia na dan) en hoor, zoals altijd 'mooi' wordt gevonden, toch best negatieve verhalen. Hoe zit dat met een 750ss, zijn die onderhoud/storingsgevoelig? En is t aantal pk/koppel niet wat weinig, maw zit je niet de hele tijd op t max van zn kunnen of compenseert t wegedrag dat wel? ? Zwakke punten? beter doorsparen voor een ander bj of type? Hebben jullie suggesties? Graag wat advies!

750SS is een heel leuk ding, zover mijn ervaring rijkt belachelijk betrouwbaar, maar verwacht niet dat het voelt als een moderne sportmotor.
 
Domme vraag, maar wat voor koelvloeistof gooi ik in mijn 748? Mijn wphb zegt enkel half/half koelvloeistof/demi water. Maar niet welke koelvloeistof (rood of blauw)

Ga je niet meer op het circuit rijden?

Verder zou ik vooral kijken at er nu in zit, want als er al KVS in zit kun je beter kijken naar hetzelfde omdat heel soms er een reactie tussen de twee kan zijn.

In de 999 zit blauwe KVS btw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan