Het Ten Kate Yamaha Raceteam topic

Mooie interviews door Evert Slager met Ronald Ten Kate en Kervin Bos:

 
Laatst bewerkt:
Mooie interviews door Evert Slager met Ronald Ten Kate en Kervin Bos:


:t

Klinkt allemaal positief. Laten we hopen dat ze komend seizoen inderdaad voor verrassingen kunnen zorgen. Evenals de Yammie's. Dan wordt het een stuk leuker om te volgen. En vind ook wel dat ze bij Ten Kate een succes verdienen na afgelopen seizoen.
 
Die opluchting in zn stem als hij verteld dat Camier meer uit de fiets haalde dan wat zeverwacht hadden, heerlijk !!

Tijdens het seizoen dus rustig aan een soort van overstap van Cosworth naar MM, vind het wel "grappig"dat ze nu met een soort mm software rijden die geimplenteerd is in de cosworth software en dat het goed werkt
 
Honda Motor Europe appoints Chris Pike as new WorldSBK Operations Manager

Honda Motor Europe appoints Chris Pike as new WorldSBK Operations Manager | Red Bull Honda World Superbike

DWEJYZJV4AA3E6k.jpg:large
 
Laatst bewerkt:
Net WSBK 1ste manche gekeken in de herhaling. Wat doet het goed om de Ten Kate Honda eindelijk weer vooraan mee te zien rijden na alle ellende van het laatste jaar zeg! :t
 
Camier zei al in het begin van de testen "die Honda is zo slecht nog niet" hij maakt het wel waar.
Jammer dat ie de 3de plaats niet kon vasthouden ben benieuwd voor race 2 *O*
 
Camier zei al in het begin van de testen "die Honda is zo slecht nog niet" hij maakt het wel waar.
Jammer dat ie de 3de plaats niet kon vasthouden ben benieuwd voor race 2 *O*

Die P3 komt er wel weer een keer aan. Kwestie van tijd :t
 
Maar Honda komt nog een klein beetje vermogen te kort de kawa rijd gewoon weg uit de slipstream als de Honda er achter zit.
Maar wel echt goed om te zien dat Camier het super doet. Had ook wel een klein beetje verwacht aangezien zijn resultaten op de MV.
 
Ene stuk liep de kawa weg maar andere stuk liep hij gelijk mee, denk dat het meer met de drive bocht uit te maken had.
Camier kan iig al 1 a 2 ronden knetterhard knallen op die Blade :)


Trouwens wel weer vervelend dat er steeds gezegd werd dat het een oude blade is, is de nieuwste fiets van het veld !!
 
de nieuwe brommer voor Jake Gagne :) Ten Kate testjes vandaag op Assen, even wat nieuwe software uitproberen






Lean Camier moest het doen een zwarte brommert :P


 
Volgens mij was heel motorsportend Nederland aan het testen op Assen vandaag. Goed dat het publiekelijk toegankelijk was, jammer dat het (in ieder geval voor mij) niet ver genoeg van te voren of breeduit genoeg aangekondigd was, had mij wel leuk geleken om daar bij te kijken.
 
via de pagina van de juniortrack was veel bekend, KNMV had zelf ook eea bekend gemaakt ..... maarrr nergens stond vermeld dat Ten Kate aanwezig zou zijn

Walid Soppe
Jaimie van Sikkelrus
Danny de Boer
Bo Bendsneyder
Rob Hartog
Dion Otten
en volgens mij ook wayne tessels
en nog flink wat andere coureurs, ook een flink aantal zijspannen op de baan.



en om even terug te komen op de ten Kate brommers, man wat lopen die dingen hard :)
 
via de pagina van de juniortrack was veel bekend, KNMV had zelf ook eea bekend gemaakt ..... maarrr nergens stond vermeld dat Ten Kate aanwezig zou zijn

Walid Soppe
Jaimie van Sikkelrus
Danny de Boer
Bo Bendsneyder
Rob Hartog
Dion Otten
en volgens mij ook wayne tessels
en nog flink wat andere coureurs, ook een flink aantal zijspannen op de baan.



en om even terug te komen op de ten Kate brommers, man wat lopen die dingen hard :)

Leuke plaatjes weer, Peter :t
En we blijven hopen op successen voor Honda en Yamaha. En zou het ook niet erg vinden om op de hoogte gehouden te worden van dergelijke dagen op Assen. Dan zou ik echt vaker komen kijken.
 
Leuke plaatjes weer, Peter :t
En we blijven hopen op successen voor Honda en Yamaha. En zou het ook niet erg vinden om op de hoogte gehouden te worden van dergelijke dagen op Assen. Dan zou ik echt vaker komen kijken.
ga er maar van uit dat na de SBK er teams ff blijven hangen voor wat testwerk, ten Kate doet/deed dat zeer vaak bijv.
 
Ben er ook geweest. Leuk altijd om zoiets te volgen. Die Honda van Camier liep inderdaad hard. Waren ook een paar jonge talenten aan het rijden. O.a Zonta van den Goorbergh, Collin Veijer, Loran Faber, Rick Dunnik en nog wat andere rijders uit ook de Supersport 300. Viel me op dat vooral op de rechte stukken de Supersport 300 volstrekt kansloos is ten opzichte van de Moto 3. De Honda van Loran Faber vloog gewoon om de 300's heen.
 
Ben er ook geweest. Leuk altijd om zoiets te volgen. Die Honda van Camier liep inderdaad hard. Waren ook een paar jonge talenten aan het rijden. O.a Zonta van den Goorbergh, Collin Veijer, Loran Faber, Rick Dunnik en nog wat andere rijders uit ook de Supersport 300. Viel me op dat vooral op de rechte stukken de Supersport 300 volstrekt kansloos is ten opzichte van de Moto 3. De Honda van Loran Faber vloog gewoon om de 300's heen.

Ja dat is toch niet zo vreemd.
Zonta moeten we in de gaten houden!
 
ga er maar van uit dat na de SBK er teams ff blijven hangen voor wat testwerk, ten Kate doet/deed dat zeer vaak bijv.

Kan het me niet voorstellen, want 23 april is er een Pirelli circuitdag via CRT.
Kan me ook niet herinneren dat er afgelopen jaar nog SBK teams waren om te testen.
 
Lang geleden dat er hier gepost is. Het zijn rare tijden voor ten Kate. Zoals elders al besproken hebben ze na een kleine 20 jaar trouwe dienst een enorme mes in de rug gekregen van HRC en dus bedankt voor hun diensten. Het lijkt onwaarschijnlijk dat ze door gaan met een ander merk. Maar zal ik dan toch de topictitel moeten wijzigen binnenkort?

Ten Kate in line for Suzuki deal in WorldSBK?
 
"and it could mean Ten Kate will also cease to be a Honda dealer in Holland.
That will have some impact as they sell probably more Hondas than the rest of the Dutch dealer network put together."


Volg het WSBK niet zo maar dat is wel het eerste waar ik aan dacht toen ik het nieuwsbericht las. Nu ze niet meer zo verbonden zijn met Honda zijn ze ook eerder geneigd om in de toekomst een ander merk in huis te halen lijkt me (als dat mag van Honda..) of helemaal te stoppen met Honda.
 
"and it could mean Ten Kate will also cease to be a Honda dealer in Holland.
That will have some impact as they sell probably more Hondas than the rest of the Dutch dealer network put together."


Volg het WSBK niet zo maar dat is wel het eerste waar ik aan dacht toen ik het nieuwsbericht las. Nu ze niet meer zo verbonden zijn met Honda zijn ze ook eerder geneigd om in de toekomst een ander merk in huis te halen lijkt me (als dat mag van Honda..) of helemaal te stoppen met Honda.
En daar gaan ze in japan van wakker liggen? Ik denk nu niet dat de nederlandse markt zoveel impact heeft en als er dan een dealer stopt ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan