Voor de winteravonden: Raad de rijder deel 4

Ik weet wel zeker dat het Rinus is, is inderdaad veel te vroeg overleden......

Ik plaats vast een nieuwe
full
 
Laatst bewerkt:
Is inderdaad Rinus van Kasteren. Heb hem ook een beetje als eerbetoon geplaatst. Veel mensen weten niet hoeveel Rinus heeft betekend voor de Nederlandse motorsport, hij stond bijvoorbeeld bekend om het maken van expansie uitlaten die hij onder andere ook voor Egbert Streuer heeft gemaakt. Hij is 64 jaar geworden.

R.I.P. Rinus.
 
Is inderdaad Rinus van Kasteren. Heb hem ook een beetje als eerbetoon geplaatst. Veel mensen weten niet hoeveel Rinus heeft betekend voor de Nederlandse motorsport, hij stond bijvoorbeeld bekend om het maken van expansie uitlaten die hij onder andere ook voor Egbert Streuer heeft gemaakt. Hij is 64 jaar geworden.

R.I.P. Rinus.


de "van Kasteren" uitlaten ja.
Als ik mij niet vergis heeft Rinus ook de uitlaten gemaakt voor "op zoek naar vermogen", van de hand van Piet Plompen.
 
de "van Kasteren" uitlaten ja.
Als ik mij niet vergis heeft Rinus ook de uitlaten gemaakt voor "op zoek naar vermogen", van de hand van Piet Plompen.

Klopt ...ik heb ook veel werk gedaan en geleerd van ome Piet...ik heb die sigaar gespoten , de motoren gedaan van Alex George en chas mortimer....leuke tijd en altijd pret en dan zei Piet die zelf mank was Gerritje hou je poot stijf 😂
 
Ik heb een leuke klaarstaan maar ik ben nu niet thuis en vanavond pas laat thuis. dus als een ander zich geroepen voelt, ga je gang.
 
Terug
Bovenaan Onderaan