Landmarkrally 2018, de introductie

Mij staat bij dat je toen problemen had met de zuiger of het bigend. Maar dat was toen ook al verholpen :?

Dat klopt. Door een te schrale smering heb ik een vastloper gehad met als gevolg een beschadigde cylinder en kompleet verwoeste zuiger. Fred motoren op het Stieltjesplein heeft mij aan een nieuwe overmaatse zuiger geholpen en de cylinder opgeknapt. Het leuke was dat de "baas" vroeger zelf een Dürkopp heeft gereden.
Mede op aanraden van een alhier bekende Laverda rijder ben ik 1:20 met minerale olie gaan smeren. Sindsdien loopt het motortje zonder problemen.
 
Laatst bewerkt:
Okami_Xci wacht geduldig op de fotos....
For the record, fotos zijn pas geldig gemaakt vanaf 1 Maart toch?
 
Laatst bewerkt:
Het jachtseizoen loopt gelijk met de maanden dat motoren die vallen onder de oldtimer-regeling de weg op mogen, dus vanaf 1 maart.

De eerste serie foto's zal morgenavond geplaats worden en daarna om de andere dag de volgende serie van 6. We beginnen met Horeca die zichzelf neerzetten als koffie- en/of theeschenkerijen :Y
 
Pfff,
1, 2 en 3 krijg ik niet gevonden... geen idee wat het zoeken makkelijker zou maken.
4,5 en 6 heb ik wel gevonden...
"Theeschenkerij" op google-maps hielp iets maar denk dat dat meer geluk was dan wijsheid.

Al met al zijn het er te veel om ze allemaal op Maps te gaan bekijken om 1,2 en 3 te vinden....
 
Pfff,
1, 2 en 3 krijg ik niet gevonden... geen idee wat het zoeken makkelijker zou maken.
4,5 en 6 heb ik wel gevonden...
"Theeschenkerij" op google-maps hielp iets maar denk dat dat meer geluk was dan wijsheid.

Al met al zijn het er te veel om ze allemaal op Maps te gaan bekijken om 1,2 en 3 te vinden....
Voorlopig heb je nog minstens 9 maanden om dat op te lossen. Misschien plaats ik wel hints als er teveel zijn die een bepaald object niet kunnen vinden :o
 
-O-

Omdat ik fervent pannekoeken liefhebber ben én hierdoor reeds twee van de vijf restaurants weet te vinden én omdat ik deze zomer meer tijd voorzie om te gaan motorrijden én omdat motorrijden natuurlijk erg leuk vind zal ik proberen er een aantal te gaan scoren. :W
 
-O-

Omdat ik fervent pannekoeken liefhebber ben én hierdoor reeds twee van de vijf restaurants weet te vinden én omdat ik deze zomer meer tijd voorzie om te gaan motorrijden én omdat motorrijden natuurlijk erg leuk vind zal ik proberen er een aantal te gaan scoren. :W
Eentje moet je wel heel erg bekend voorkomen :Y En ik zet je op de lijst van horecazoekers *O*
 
Pannenkoekenhuizen gevonden.
Alleen Thee-02 en 03 kan ik nog niet vinden.

Tot nog toe alles gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Ik voel me wel een n00b dat ik het moet vragen, maar het is mij niet duidelijk waar ik de foto moet plaatsen, dus ik wachtte even af wat anderen doen en ik zie nu allerlei mensen melden dat ze iets gevonden hebben, maar waar zijn die foto's dan? Opgestuurd naar jaap ofzo? Mis ik een topic ergens?
 
Terug
Bovenaan Onderaan