KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idee zoals het er nu ligt is om 's ochtends rond 8 te vertrekken en in 1 ruk richting Trier (+- 300 km) Daarna nog 300 km binnendoor tot eerste stop/overnachting. Volgende dag de laatste 400 km binnendoor naar Nauders.

Ik zou Zwitserland niet in gaan..... wat een Politie staat B|
Beginnen aan de grens al te zeiken over een Akra..... en vervolgens kom je het land niet in
 
We nemen de motoren ( incl de enduro's ) mee in de bus en aanhanger.
'smorgens om 4 uur gaan rijden... zijn we rond 17.00 uur aan het bier.
Ik rijdt altijd op sportbanden.... als ik met de motor naar Spanje moet.... zijn m'n banden al versleten voordat ik er ben.


Zo doen wij het ook al jaren richting Zuid Frankrijk, tol badge op de voorruit plakken, dus geen gekloot bij de tolpoorten.
Het rijden over de tolwegen is zo saai en met de auto en aanhanger kun je daar lekker 130 knallen.
Van de groep van 8 is er maar 1tje die met de motor gaat, hij rijd dan ook het liefs alleen, zonder oordoppen in, hij vertrekt dan tegen 7 uur en is dan meestal een uur of 1,5 later als wij.
 
Ik zou Zwitserland niet in gaan..... wat een Politie staat B|
Beginnen aan de grens al te zeiken over een Akra..... en vervolgens kom je het land niet in

Paar jaar terug nog 14 dagen geweest 6500 kilometer in zwitserland zelf gereden geen politie auto gezien bwv.
 
Begint toch wel te kriebelen met dit weer lekker zonnetje..helaas nog veel wit....
 
ik kom gek!!!
het moet dringend wat warmer worden! uit verveling koop ik zomaar spullen B|

ik wouw al altijd eens zo'n HD vizier hebben om te rijden, jammergenoeg heeft xlite dat niet in het gamma ..shoei wel! en dat zelfs in oranje!!!
 
Laatst bewerkt:
vinnet best wel meevallen, xlite802, maar voor een "premium" helm heb ik niet dat gevoel.
Heb een scorpion van 120 euro die beter aanvoelt dan die xlite..jammergenoeg.
Mn allereerste helm was een Shoei en nu ook terug...ziet er wat saaier uit (het is geen x spirit..vonnik gewoon te duur )maar vonnet altijd kwaliteit.
Had onlangs ook de Alpinestars supertech evo handschoenen getest .. OMFG wat zat dat lekker ..maar 350 euro voor wat handschoenen B| had gewoon nog nooit kangeroe handschoenen geprobeerd, iemand enkele aanraders ? ik twijfel over de held evo titanium
 
vinnet best wel meevallen, xlite802, maar voor een "premium" helm heb ik niet dat gevoel.
Heb een scorpion van 120 euro die beter aanvoelt dan die xlite..jammergenoeg.
Mn allereerste helm was een Shoei en nu ook terug...ziet er wat saaier uit (het is geen x spirit..vonnik gewoon te duur )maar vonnet altijd kwaliteit.
Had onlangs ook de Alpinestars supertech evo handschoenen getest .. OMFG wat zat dat lekker ..maar 350 euro voor wat handschoenen B| had gewoon nog nooit kangeroe handschoenen geprobeerd, iemand enkele aanraders ? ik twijfel over de held evo titanium

Jawel.... sinds 2 jaar een Held motorpak met zomer en najaar handschoenen.
Ik ben er zeer tevreden over..... uitstekend kwaliteit en zit als gegoten.
Handschoenen zijn echt perfect.
 
Mijn Arai Chaser van 2008 is ook aan vervanging toe.. Ga op de motorbeurs eens passen bij Shoei (GT-Air of NXR) en Scorpion (Exo-1400)... Alpinestars SP2 handschoenen beginnen ook de stukjes af te vallen na al die jaren...
 
Na 30 min knoeien heb ik de DB killer eindelijk uit m'n remus uitlaat gekregen. Die las zat dieper gesmolten dan gedacht.. Ik heb echt een heel stuk moeten wegfrezen en nadien alles mooi gelijk gefreesd met de dremel
full
 
Na 30 min knoeien heb ik de DB killer eindelijk uit m'n remus uitlaat gekregen. Die las zat dieper gesmolten dan gedacht.. Ik heb echt een heel stuk moeten wegfrezen en nadien alles mooi gelijk gefreesd met de dremel[afbeelding]
Bij mijn motor hadden ze al een gaatje gemaakt, zodat je eventueel de demper er nog uit kon halen..
Misschien eens proberen maar...vind het luid genoeg
 
In de uitlaat zelf zit idd nog een gat en moertje, in de DB-killer zelf zit geen voorgeboord gat, deze was gelast. Maar als ik hier nu een gat in boor kan ik deze nog monteren als ik dat wens. Dus dat is wel mooi meegenomen.

Hij is idd meer als luid genoeg! Hij klinkt echt super met deze uitlaat zonder DB-killer. Hij is zeker niet te luid maar wel luid genoeg dat ze je horen aankomen.
 
Trouwens, ik denk dat er hier genoeg mensen het Powerparts zadel hebben gekocht, ik vind trouwens ook dat het originele zadel niet al te geweldig aanvoelt. Echter ben ik niet van de grootste en ik kom nu maar net met m'n tippen aan de grond op de SDR, is dit powerparts zadel veel hoger dan het originele?
 
de PP seat is toch een beduidend stuk hoger ( 30mm ? kan het ? ) het origineel vonnik wat laag en ik had weinig gevoel met de benzinetank, met het PP zadel is dat veel beter geworden,nu kun je die griptape op de tank zelfs gebruiken.
Maar als het nu al te hoog is voor je .. mjah .. gaston rahier deed het ook dus moet lukken denkik zo
 
ik heb er ook een PP zadel op gezet, omdat ik het originele zadel aan de lage kant vond. Ik had te veel het gevoel in de motor te zitten in plaats van er op. Vind ik lekkerder zeker bij een naked en bovendien is het PP zadel veel mooier :+
 
de PP seat is toch een beduidend stuk hoger ( 30mm ? kan het ? ) het origineel vonnik wat laag en ik had weinig gevoel met de benzinetank, met het PP zadel is dat veel beter geworden,nu kun je die griptape op de tank zelfs gebruiken.
Maar als het nu al te hoog is voor je .. mjah .. gaston rahier deed het ook dus moet lukken denkik zo


Ik heb mn originele laten aanpassen zit geweldig👍👍
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan