Yamaha XT350

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tnx, zal eens proberen de andere er ook op te zetten. En bedankt voor de link! Zal voor de zekerheid het kenteken even weghalen. Zat daarnet even te zoeken, dit is wel een leuke link (met een foto van een RM uit de jaren '80, frame lijkt op die van mij!) over het Full Floater systeem (zie achterbrug op foto). Suzuki heeft korte tijd patentrecht overtreden, resultaat zit op deze motor ^_^:

http://www.vitalmx.com/forums/Moto-Related,20/Death-of-the-Full-Floater-court-docs,1183473

Maar hoe krijg ik nieuwe foto's aan mijn documentenlijst toegevoegd??Gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gemaild, en dit is wat de RDW zegt:
Geachte heer TijnOnlijn,

In uw e-mail vraagt u informatie over het aanbrengen van een andere motor in uw motorfiets.

Als u een ander type motor in uw motorfiets plaatst, dan hoeft u de motorfiets niet te laten keuren bij een keuringsstation van de RDW.

Als het aantal cilinders na de motorwijziging niet meer overeenkomt met de gegevens op het kentekenbewijs, dan moet de RDW het kentekenbewijs aanpassen.


Hiervoor stuurt u het volgende naar de RDW:
enz enz enz
Motor is nog steeds een 1-cilinder.
 
Hij mag weg tegen elk aannemelijk bod.. Bied maar ik ben bereid er veel te weinig voor te krijgen dus wie weet ben jij de lucky-one.
 
€100,- kom ik em vandaag halen :+

Edit: never mind :P
 
Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen, als dit een RM frame betreft, de ultieme 4 takt low budget OTR instapper.
Een stijf RM cross frame/achterbrug met uitstekende offroad eigenschappen met een bulletproof XT blok.
Als je dan nog ff de schokbreker reviseert + een 2e hands USD voorvork op monteert, kun je er nog flink mee springen, knippen/whoops rijden enz.
Zal je nooit zo goed lukken met DR, XR, XT, TT enz enz
O ja, de bewering dat RM's er niet waren in de jaren 80 klopt niet.
Ze waren er al in de jaren 70.
 
Laatst bewerkt:
jammer dat ik net een motor had gekocht..anders had ik deze er best wel bij willen hebben..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
14
Weergaven
2K
A
Reacties
5
Weergaven
2K
Anoniempje621
A
Terug
Bovenaan Onderaan