Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Oeps nu met foto..!!
full
 
Hmmmm... Rossi gaat so far iig een stuk lekkerder zo te zien op de 'nieuwe' Yamaha.
Terug naar het oude helmdesign voor extra geluk komend seizoen en wie weet ;)

27174014_10156530371460769_6418333035563815116_o.jpg
 
Hmmmm... Rossi gaat so far iig een stuk lekkerder zo te zien op de 'nieuwe' Yamaha.
Terug naar het oude helmdesign voor extra geluk komend seizoen en wie weet ;)

[afbeelding]
Terug naar de typische oude Rossi houding, i.p.v. het extreme hanging off zoals Rossi van de jonge honden geleerd heeft. Dat zag ik hem juist afgelopen seizoen doen!
 
Lijkt de Yamaha ook weer net een tintje donkerder blauw dit jaar?

Rossi zei gisteren na dag 1 dat ze met een geupgrade 2016 chassis rijden. Voorlopig gaat dat stukken beter als die 2017 rommel.
 
Terug naar de typische oude Rossi houding, i.p.v. het extreme hanging off zoals Rossi van de jonge honden geleerd heeft. Dat zag ik hem juist afgelopen seizoen doen!


voor het zelfde geld is dit een non tempo rondje natuurlijk waardoor hij wat meer recht op zit.
 
Zou mooi zijn als hij nog een jaar doorgaat. Eens stopt hij wel natuurlijk, maar als 25-jarige volg ik Rossi letterlijk mijn geheugen-vormende-leven al, en ergens ben ik er zelf nog niet aan toe dat hij ermee stopt. Is ergens ook een stukje afsluiting van mijn jeugd, op de een of andere manier. :P
 
Zou mooi zijn als hij nog een jaar doorgaat. Eens stopt hij wel natuurlijk, maar als 25-jarige volg ik Rossi letterlijk mijn geheugen-vormende-leven al, en ergens ben ik er zelf nog niet aan toe dat hij ermee stopt. Is ergens ook een stukje afsluiting van mijn jeugd, op de een of andere manier. :P
Ik kan er zelf ook nog niet helemaal bij dat je volwassen dreigt te worden. :+
 
afgelopen jaar toen hij niet meereed had ik ook niet echt de gedrevenheid om te gaan kijken de meeste zijn in mijn ogen nono's die zelfs nog niet de moeite nemen om in de camera te kijken en staan mijlenver van de supporters af als hij stopt zal het in iedergeval voor mij nooit meer hetzelfde zijn.
kijk naar vinales marques pedrosa is toch te droevig om naar te kijken als ze commentaar geven heb ik altijd het idee dat er iemand met zijn hand onder die helm zit, maar begrijp me goed het zijn wel topmannen wat betreft hun rijden.
 
Hier nog iemand interesse in dit mooie Rossi Suzuka Minichamps model:

$_86.JPG


Mocht er iemand interesse hebben, stuur me een PM. De prijs komen we wel uit.
 
Laatst bewerkt:
afgelopen jaar toen hij niet meereed had ik ook niet echt de gedrevenheid om te gaan kijken de meeste zijn in mijn ogen nono's die zelfs nog niet de moeite nemen om in de camera te kijken en staan mijlenver van de supporters af als hij stopt zal het in iedergeval voor mij nooit meer hetzelfde zijn.
kijk naar vinales marques pedrosa is toch te droevig om naar te kijken als ze commentaar geven heb ik altijd het idee dat er iemand met zijn hand onder die helm zit, maar begrijp me goed het zijn wel topmannen wat betreft hun rijden.

:Y
 
Gaat weer geen goed seizoen worden als ik de berichten van VR en MV moet geloven over hun elektronica. Terwijl Zarco het gevoel heeft dat 'ie bijna 100% van z'n 2016 M1 kan benutten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan