Suzuki GSR 600 Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb het probleem opgelost was een defecte kabel waardoor er soms wel soms niet of een fout singnaal af werd gegeven maar toch bedankt allen voor de reacties

Ga morgen egt ff stukkie rijden voor het eerst na de opbouw en dan bedoel ik langer dan 10 min
Als het lukt post ik nog een paar foto’s ben best tevreden over het resultaat
 
Jazeker ben je door naar de volgende ronde je mag me bij het volgende probleem helpen als deze zich voordoet (lijkt me een mooie beloning toch)
 
Alles is eigenlijk wel in orde ben alleen opzoek naar een dop voor de moeren van het balhoofd weet iemand waar ik deze kan verkrijgen (het is dit keer voor de 65inch led televisie)
 
Zie vooral haaksleutels langskomen op google daarvoor.

Mart, doe eens helpen.

Zit er in het GSR gereedschaps setje niks hiervoor ?
 
Laatst bewerkt:
zoals beloofd een paar foto's (voor de geintreseerde onder ons)

Zoals jullie op pagina 11 kunnen zien van dit topic ben ik een paar maanden geleden eigenaar geworden
van een gsr 600 deze had een flinke schade aan het frame (en alle andere ellende vandien)

ik ben deze op gaan bouwen na reparatie van het frame hierbij een paar foto's

Hier is het frame net terug en voorvork en achterbrug gemonteerd
full



Hier zit het blok er weer in
full



En toen uiteindelijk na een lange zoektocht voor en schetsplaat (deze was gebroken) en niet kunnen vinden origineel. dus onze italiaanse vrienden konden voor een net prijsje deze mooie set opsturen
full


sorry voor de viezigheid het regende die dag en wilde toch even testrijden

Een avondje bier drinken en priegelen en dit is het resultaat
full


en dan nu het eind resultaat even een 2 fotos geschoten bij een vriend van mij na een lekkere koude rit vandaag :)
full

full


To do's voor de komende tijd:
-opnieuwe wrappen mat zwart (heb ik al gedaan maar was de eerste keer ben niet helemaal tevreden over het resultaat maar was ook een probeersel vandaag goede wrapfolie besteld en kunnen we volgende week weer aan de slag)
-kijken voor een setje hyperpro veren in de voorvork +olie wissel (ben toch niet helemaal weg van de voorvering vind hem wat aan de slappe kant (ben natuurlijk de gsxr gewend die is een stuk stugger)
-zadel opnieuw laten bekleden in zwart alcantara met rode sticksels
-en dan lkkr rijden!!!
 
Hallo allemaal! Ook ik heb de knoop doorgehakt en enkele weken terug een GSR600 gekocht! Wat een prachtmachientje! Eerste ritje gelijk al even kennis gemaakt met olie ,snelweg en file (en alle oeh-ah-net goed gegaan momenten). Maar heb 'm rechtop kunnen houden.

Fotootjes:
GWXM-R1vQyGbHj7eSXussA.png

RV6cnidbRFyNf7_A8pt9yA.png

-Jd8onfJRXWxA_LtpQNTWw.png
 
Laatst bewerkt:
Oeh Yoshi's!!

Mooie gsr. Spannende eerste rit dus, gelukkig overeind gehouden allemaal.
Nu lekker van genieten, veel fijne kilometers en houd de glimmende kant boven! :]
 
Nou de GPR ghost zit eronder, als ze nou gelijk hadden gezegd dat het meegeleverde ringetje niet per sé hoeft te passen... (tip voor toekomstige GPR aanschaffers) :+ Wel héérlijk geluid :9~

Verder ook maar gelijk handvatverwarming en een garmin erop gezet en verse olie + filters, kom maar op met de lente!
 
Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal voor warme onthaal! Al een paar mooie zonnige dagen gehad, hopelijk is het snel lente en mooi weer!!
 
Nou de GPR ghost zit eronder, als ze nou gelijk hadden gezegd dat het meegeleverde ringetje niet per sé hoeft te passen... (tip voor toekomstige GPR aanschaffers) :+ Wel héérlijk geluid :9~

ging het een beetje makkelijk de montage? en heb je m met of zonder DB killer gemonteerd?

Was gister op de motorbeurs, bij de Yoshimura stand... even geinformeerd naar een uitlaat... erg mooi, maar ook erg duur, dus ik ga ook voor de GPR.

Waar heb je m besteld als ik vragen mag?
 
ging het een beetje makkelijk de montage? en heb je m met of zonder DB killer gemonteerd?

Was gister op de motorbeurs, bij de Yoshimura stand... even geinformeerd naar een uitlaat... erg mooi, maar ook erg duur, dus ik ga ook voor de GPR.

Waar heb je m besteld als ik vragen mag?

Toen eenmaal ik door had dat dat ringetje niet hoefde te passen was het een piece of cake. Je kan de handleiding voor de akrapovic gsr600 volgen voor het demonteren van de standaard uitlaat, voor montage volg je het filmpje van GPR op youtube.

Makkelijk in je eentje te doen met standaard gereedschap, een lange inbussleutel of inbusrateldoppen zijn wel handig voor het losdraaien van de uitlaatbochten. Paddockstand is ook wel handig voor het achterwiel.

Ik heb 'm met DB killer gemonteerd en vind het geluid hard zat :+. Ik heb de uitlaat besteld op ebay bij de Franse officiele dealer van GPR. Wat er dan gebeurt is dat zij de order direct naar GPR doorzetten en je een verse uitlaat uit de fabriek krijgt. Was ook nog eens de goedkoopste en goeie aftersales support (meegeleverde veertje brak na 1x spannen, binnen no-time 2 nieuwe gekregen uit Italië).
 
Laatst bewerkt:
zo de motor vandaag maar eens weer gestart om te kijken of hij nog wilde lopen uberhaupt... Maar accu heeft de druppel lader overleeft dus dat ging mooi.

Nu moeten er nieuwe bandjes op zoals ik zag, zitten nu metzeler sportec M3 op bevielen mij wel goed, maar zitten er al sinds ik hem heb op dus weet niet anders... Iemand ervaring met deze?

NU zag ik in de servicemanual dat er zo i zo nieuwe olie en filter op moet, moet ketting en tandwielen dan ook, of iets anders?

Heb hem 2 jaar terug gekocht met 17.500 km en nu heeft hij 22.000 km (is niets aan gebeurd in de tussentijd)
 
zo de motor vandaag maar eens weer gestart om te kijken of hij nog wilde lopen uberhaupt... Maar accu heeft de druppel lader overleeft dus dat ging mooi.

Nu moeten er nieuwe bandjes op zoals ik zag, zitten nu metzeler sportec M3 op bevielen mij wel goed, maar zitten er al sinds ik hem heb op dus weet niet anders... Iemand ervaring met deze?

NU zag ik in de servicemanual dat er zo i zo nieuwe olie en filter op moet, moet ketting en tandwielen dan ook, of iets anders?

Heb hem 2 jaar terug gekocht met 17.500 km en nu heeft hij 22.000 km (is niets aan gebeurd in de tussentijd)

Bandjes, gewoon doen wat jij fijn vind. De één zweert bij Dunlop, de ander Michelin, etc.

Olie en filtertje, ook (of juist) bij weinig kilometers elk jaar vervangen. Zijn niet de grootste kosten of tijdrovers en geeft een zeker gevoel.

Ketting en tandwielen, vervangen wanneer nodig.

Als je de 6000 km interval van Suzuki aanhoudt zou ik ook meteen de bougies en het luchtfilter vervangen.

Wist je dat er ook een GSR600 app is?
Kijk maar in de playstore :Y Heb je ik-fone? Sorry weet ik niks van :P
 
Ik heb een ik phone ;) daar is niet een app voor zag ik.
Nog tips voor goede site om onderdelen te bestellen?

hmm..
Remove the IAP sensor 2 from the air cleaner box. (die sensor zit er niet?)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan