Scarver topic & Scarver forum! Deel 2

Allereerst van harte welkom en gefeliciteerd met je eerste motor!
Wat een blijk van goede smaak meteen zeg; wendbaar, zuinig, levendig, en zeldzaam mooi _O-

Ik moet helaas melden dat jouw foto niet word weergegeven (...)

PS:
zou je aub zo vriendelijk willen zijn om je nog even voor te stellen op de daarvoor bedoelde plek, namelijk Nieuwe gebruikers
Niks aan het handje hoor, maar wou het toch even verzoeken ... *D

Thanks!

Woeps.. Heb me nu voorgesteld in het genoemde topic O-)
En hier een werkende link naar een foto van mijn Scarver: De aangekochte Scarver

En de andere kant
 
Laatst bewerkt:
Zozo, dat ziet er wel errug goed uit zeg.
Ruitje, uitlaat, ABS, verwarming, stuffbay, beugeltjes ... moest alleen oranje wezen ;)
Mooi hoor, héél mooi!
Die had ik ook wel willen kopen
 
Laatst bewerkt:
Zozo, dat ziet er wel errug goed uit zeg.
Ruitje, uitlaat, ABS, verwarming, stuffbay, beugeltjes ... moest alleen oranje wezen ;)
Mooi hoor, héél mooi!
Die had ik ook wel willen kopen

Er staan nog oranje te koop hè? dusssssss.....
 
Laatst bewerkt:
Er staan nog oranje te koop hè? dusssssss.....
Vraagprijs ligt sowieso €1000,- te hoog.
En ik zou er alleen maar op achteruit gaan.
Overigens zal ik ook niet zomaar overstappen hoor ...

Ik zoek overigens nog wel handkappen... :)
Dat is niet zo moeilijk hoor.
Met de zijkant gesloten, of de zijkant open?
Ik had de handkappen van een GS gekocht (gesloten zijkant).
Maar je kan er natuurlijk van alles opzetten.

Had hiervoor op mijn SpeedTriple hankappen gezet met geintergreerde LED knipperlichten.
Had ook wel wat.
 
Ik zie nu thuis op de pc pas dat er een Laser DuoTech uitlaat op zit.
Die ken ik wel haha, das best leuk spul.
Maar je laat toch wel de dB killers erin toch, anders maakt is het zo luidruchtig hè.
Ter verduidelijking; ik had'm eerst, en aansluitend was Postman de happy user *D

Alleen zo'n onderkuipje zo nog een idee zijn, en die hebben ze dus te koop bij Motoport Hillegom.
En voor de geïnteresseerden: hij ligt daar al een paar jaar, ze raken er maar niet vanaf!
Daarmee zeggende dat die vraagprijs van ± €150,- of zoiets, daar valt echt wel wat vanaf te praten.
Denk zelf die misschien wel voor de helft of twee derde van de prijs weg moet kunnen.
Bij deze een linkje om op te klikken
 
Ik zie nu thuis op de pc pas dat er een Laser DuoTech uitlaat op zit.
Die ken ik wel haha, das best leuk spul.
Maar je laat toch wel de dB killers erin toch, anders maakt is het zo luidruchtig hè.
Ter verduidelijking; ik had'm eerst, en aansluitend was Postman de happy user *D

Alleen zo'n onderkuipje zo nog een idee zijn, en die hebben ze dus te koop bij Motoport Hillegom.
En voor de geïnteresseerden: hij ligt daar al een paar jaar, ze raken er maar niet vanaf!
Daarmee zeggende dat die vraagprijs van ± €150,- of zoiets, daar valt echt wel wat vanaf te praten.
Denk zelf die misschien wel voor de helft of twee derde van de prijs weg moet kunnen.
Bij deze een linkje om op te klikken

Ja, ik laat de dB killers er in O-) . Mag dan wel jong zijn, maar die herrie hoeft ook weer niet, een mooi rommeltje is wel leuk natuurlijk :+

Onderkuipje hmm.. Ik zal het in mijn achterhoofd houden :Y . Ik moet sowieso even voorzichtig zijn met geld uitgeven de komende tijd wegens de kosten van de aanschaf etc. :X Maar handkappen (gesloten) leken me wel handig met deze kou (ook al zit er handvatverwarming op). Ik zal de door jullie genoemde modellen even doorkijken. Is er een specifieke winkel/site waar jullie dergelijke onderdelen zoals handkappen bestellen of is het gros 'wel goed'? :P
 
Laatst bewerkt:
Ben even in de archieven gedoken.
Ik had op 01-02-2003 BMW (F650gs?) handkappen gekocht.
Onderdeel nr.71607653855
Prijs €39,50
 
Echt man, dit is zooo gaaf!
Ik vind hier mijn motormap van voorheen, met oa alle facturen vd Cs en zelfs alle originele folders!!!

Ook aaaaalle opties voor de motor, en de complete lifestyle atributen zoals zonnebril, hoed, shirts, sneakers, regenpak, handschoenen enz.

Je kon natuurlijk losse accesoires uitkiezen, maar er waren ook "uitrusting combinaties":
- chrome line
- city line
- custom line
- travel line

Dus mocht iemand nog iets van nummers of iets dergelijks vanuit de folders willen weten hoor ik het wel *D

Vind zojuist ook nog een Dynorun uitdraai haha!
Handkap spoilers waren destijds €18,- (via Bert Duursma).
 
Laatst bewerkt:
Is het misschien mogelijk om pdf-jes te maken van de F650CS folders en deze op het forum te zetten.
Je komt deze folders zelden tegen en ik denk dat er best wel belangstelling voor is.
 
Is het misschien mogelijk om pdf-jes te maken van de F650CS folders en deze op het forum te zetten.
Je komt deze folders zelden tegen en ik denk dat er best wel belangstelling voor is.
Zou niet weten hoe dat moet.
Kan er wel foto's van maken en plaatsen, maar dat word wel wat veel voor hier.

Beetje hulp in dat geval is gewenst.
Ik deel ze graag, want het is idd uniek spul.
 
Motorfiets Hand Guards Protector Motorbike Stuur Handguard Motocross Bescherming Handvat Voor BMW F650 F650GS F 650 GS 650gs
Http://s.aliexpress.com/UFjEBnqQ?
(from AliExpress Android)
 
Ik denk dat ik er gewoon even bij mijn dealer of een andere winkel naar ga informeren @ handkappen. Misschien hebben ze nog wat liggen.

Gisteren is mijn Scarver bezorgd! Gelijk rondje op gereden, me erg ingehouden, want nog geen rijbewijs.. Mijn vader heeft een speciale kar voor motoren, zet hem daar nu op en rijd dan naar een vriend die een gigantisch erf heeft, kan dan lekker achtjes oefenen etc. Welnu, wilde hem vanochtend op de kar zetten, achterband lek. Balen... Was een schroef in gekomen, lag blijkbaar verdwaald op de grond van de schuur. Vader voelde zich schuldig, we zijn naar motorplaza Groningen gegaan en daar is er gelijk een nieuwe band op gezet. Pff. Uiteindelijk toch nog twee uur op het erf kunnen gassen. Geweldiiiig! Kan niet wachten om de weg op te gaan. Welnu, een probleem:

Motorplaza wees me op het feit dat de riem wat naar buiten staat. Inderdaad, aan de kant van het achterwiel zit hij niet tegen het randje aan de binnenkant. Hij loopt er niet af maar de rand van de riem zit wel vrij dicht tegen de buitenste rand (waar geen opgehoogde rand zit). Volg je het nog? Plaats anders morgen wel even een foto als het niet duidelijk is... Iemand die dit ooit heeft meegemaakt? Riem zit goed strak, dat is het probleem niet. Motorplaza monteur had het nog nooit eerder gezien.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik er gewoon even bij mijn dealer of een andere winkel naar ga informeren @ handkappen. Misschien hebben ze nog wat liggen.

Gisteren is mijn Scarver bezorgd! Gelijk rondje op gereden, me erg ingehouden, want nog geen rijbewijs.. Mijn vader heeft een speciale kar voor motoren, zet hem daar nu op en rijd dan naar een vriend die een gigantisch erf heeft, kan dan lekker achtjes oefenen etc. Welnu, wilde hem vanochtend op de kar zetten, achterband lek. Balen... Was een schroef in gekomen, lag blijkbaar verdwaald op de grond van de schuur. Vader voelde zich schuldig, we zijn naar motorplaza Groningen gegaan en daar is er gelijk een nieuwe band op gezet. Pff. Uiteindelijk toch nog twee uur op het erf kunnen gassen. Geweldiiiig! Kan niet wachten om de weg op te gaan. Welnu, een probleem:

Motorplaza wees me op het feit dat de riem wat naar buiten staat. Inderdaad, aan de kant van het achterwiel zit hij niet tegen het randje aan de binnenkant. Hij loopt er niet af maar de rand van de riem zit wel vrij dicht tegen de buitenste rand (waar geen opgehoogde rand zit). Volg je het nog? Plaats anders morgen wel even een foto als het niet duidelijk is... Iemand die dit ooit heeft meegemaakt? Riem zit goed strak, dat is het probleem niet. Motorplaza monteur had het nog nooit eerder gezien.

Die riem loopt heen en weer over je tandwiel. Dus dat klopt , tenzij de riem te strak zit....
 
Wat is de functie van zo'n onderkuipje/spoiler? Is dat alleen voor het gezicht?

@Geschift: ik wil wel voor je uitzoeken hoe je je Scarver folders op het forum kan plaatsen. Als het me lukt, kom ik bij je terug.
 
Ik heb mijn Scarver helemaal schoon gemaakt en het lakwerk in de was gezet. Hij ziet er prachtig uit, behalve de uitlaatbocht. Ik heb deze al eens eerder gepoetst, maar na korte tijd zag deze er weer even verweerd uit. Ik heb horen vertellen dat dit door het RVS komt.
Heeft iemand een tip hoe ik de uitlaatbocht mooi kan krijgen en vooral houden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan