Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rij vanmiddag rustig op de rechterbaan van de A1 ter hoogte van Laren. Voegt er vanaf de linkerbaan een bmw z4 voor me in die eerst zonder reden keihard remt en vervolgens een halve minuut zijn ruitensproeier aanzet. Aan boord twee typische Gooische ballen denk Winston Gerstanovich lookalikes compleet met Ray Ban Wayfarers en om de nek geknoopte polotrui. Tien jaar geleden had ik ze klemgereden en een "prettig" gesprekje aangeknoopt. Nu de eer maar aan mezelf gelaten. Wat en wereld, wat een mensen....
 
Dat soort insecten moet je bij voorkeur z.s.m. verdelgen, voordat er nakomelingen verschijnen.
 
Mistroostig zit ik op het werk....
Dan maar een Haiku maken:

Mooi zonnig vandaag
Aan het werk en zout op straat
Waar blijft het voorjaar?

Hey...de herfst is net voorbij. Volgende week begint de winter. En wat komt er na de winter...? Geduld...geduld...
 
Ik heb geen genade met dat soort ongedierte. Makkelijk zat. Niet spelen met mijn leven.
 
eb6.jpg


Ach hier, heb je weer zo'n toetsenbord held. Echt waar. Het is dat ik je niet ken, anders had ik je klemgereden
 
Een meneertje die even wilde pochen met zijn Bentley, was waarschijnlijk vergeten dat hij de optie automatische richtingaanwijzer niet had genomen..

Én zijn cruisecontrol werkte misschien niet, ging de hele tijd langzaam-snel. En dan niet snel als in even vol gas geven, nee, dan weer 130, 100, 130, 110.. Dus meerdere keren ingehaald, ik reed 120 (heuj *O* )
 
Dat idee kreeg ik niet, volgens mij was ie te veel met zichzelf bezig.. (nee, denk niet manueel)
 
Dat idee kreeg ik niet, volgens mij was ie te veel met zichzelf bezig.. (nee, denk niet manueel)

Dat je het budget hebt om een Bentley te rijden betekent wel dat je heel waarschijnlijk iig íets goed gedaan hebt, maar niet automatisch dat je ook kunt autorijden ;-) je ziet wel vaker dure auto's met raar rijgedrag toch?
 
Dat je het budget hebt om een Bentley te rijden betekent wel dat je heel waarschijnlijk iig íets goed gedaan hebt, maar niet automatisch dat je ook kunt autorijden ;-) je ziet wel vaker dure auto's met raar rijgedrag toch?
Goed voor zichzelf ja: veel mensen financieel benadeeld of iets anders misdadigs.
 
Vandaag op de A27 bij Bilthoven Rijnsweerd.
Een auto achter me te douwen, douwen douwen. Ik zag in de verte al de matrixborden aan gaan, maar hij maar doordouwen. Ik denk: naja, als je zo graag wilt, ga ik wel aan de kant. Toen hij me passeerde maakte ze idiote bewegingen, een soort golfbewegingen ofzo. Toen ze me voorbij waren, VOL in de ankers voor de file. Ik dacht echt: tjonge jonge, was dit nou echt nodig...?
Heb de eer ook maar aan mezelf gehouden, geen gebaren gemaakt ofzo...
 
Vandaag op de A27 bij Bilthoven Rijnsweerd.
Een auto achter me te douwen, douwen douwen. Ik zag in de verte al de matrixborden aan gaan, maar hij maar doordouwen. Ik denk: naja, als je zo graag wilt, ga ik wel aan de kant. Toen hij me passeerde maakte ze idiote bewegingen, een soort golfbewegingen ofzo. Toen ze me voorbij waren, VOL in de ankers voor de file. Ik dacht echt: tjonge jonge, was dit nou echt nodig...?
Heb de eer ook maar aan mezelf gehouden, geen gebaren gemaakt ofzo...
Altijd prachtig om zulks dan in de file weer rustig voorbij te pruttelen. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan