Hoe mijn nieuwe vulcan in en uit de garage krijgen😁

sandraw

MF'er
24 jun 2017
44
0
zoersel
Hey!

Sinds vorige week de trotse bezitter van een vulcan se.
En heel snel blijkt dat ik iets over het hoofd zag...

De vulcan moet ik over een Kiezeloprit die hobbel en dobbel en met een bultje ligt, achteruit naar binnen duwen... Onnodig om te zeggen dat me dat niet lukt. Ik heb al wat gegoogled, en vraag me af of er ook een goede mover is voor dergelijke motor? Ik kan in de garage de motor draaiendan.

De wielbasis is 157,5, 230 kg en geen middenbok.

Er bestaat toevallig geen mover met rupsbanden over de kiezels gaan?😁 😂 alvast bedankt!!

Groetjes, Sandra
 
Als je in de garage draaien kan, waarom rijd je hem dan niet vooruit naar binnen?
 
Motormover binnen zetten, net achter de deur. Vooruit aanrijden, op de mover en keren :?
 
Dat is inderdaad het plan. Ik ben alleen op zoek naar:welke? Heb geen midden ok, dus die vallen af, en de motorische te lang voor de andere die ik kan vinden (2,310m). Die gaan maastal maar tot 2m20.
 
je hoh maat van de wielen zal er toch makkelijk op passen ?
 
Grintroosters in het grind, maakt het rijden met de motor over het grint veel makkelijker.
DV_8_8531367_05_4c_DE_20150223102652.jpg
 
Laatst bewerkt:
Er staat antislip,..maar of dat ook zo is in de regen?

:^

Het is meer anti-slip tussen de mat en de ondergrond waar hij op ligt.

Die mat wordt aan de bovenzijde als een spiegel, met een beetje aanslag en regen er op.
Bovendien staat zo'n matje echt mega-cheap-ass op je mooie grindpadje (ervanuitgaande dat je hem 24/7 laat liggen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan