MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben al een aantal jaren lid van deze site.maar wil me graag opnieuw voorstellen.
Ben Chris en woon in Alkmaar.Ben sinds december in bezit van een ducati diavel uit 2015.
Zijn er dit seizoen nog leuke toertochten in noord-holland?
full
 
Welkom Chris, en v.w.b. het tourtochtje: leef je uit :P

Over het algemeen is het zo dat er iemand hier iets roept en een uur later is er een meeting bij een Mac en vaak volgt er een ritje (of niet)

Kortom: je weet het nooit hé O-)
 
Ik kon het niet laten en ben vandaag op de motor gestapt ................. :]

Ik kreeg ontwenningsverschijnselen :P
Afgelopen donderdag was de oostenwind toch wel erg stevig, ben 's morgens wel op de motor naar m'n werk gegaan, maar vond het onverantwoord. Terug maar ff op laten pikken, voordeel is dat deze temperaturen meteen zomers aanvoelen 8 :9

:W Sinds twee maandjes woonachtig in Aartswoud, tegenwoordig rijd ik rond op deze
full


Of de fiets van m'n vrouw
full
 
@Chrisvelzeboer
Lekkere fiets hoor!

Ontwenningsverschijnselen heb ik al de hele winter last van. Nog wel paar keer tussendoor even rondje gedaan. Hopelijk nu paar dagen regen, boel wegspoelen en weer gaan. Als ie wil starten natuurlijk, Ducati accu's kunnen niet zo tegen de vrieskou ;)

20 graden? dan kun je een week of 4 per jaar rijden in dit land :/

@R&zo
Dan zijn we buren! Hoogwoud vs Aartswoud
 
Mwoea,

vanmiddag in de regen bij de subtropische temperatuur van +1 gr.C was wel wat frisjes maar ik moet zeggen dat handvatverwarming dan toch wel lekker is :P

:t
 
Laatst bewerkt:
@Chrisvelzeboer
Lekkere fiets hoor!

Ontwenningsverschijnselen heb ik al de hele winter last van. Nog wel paar keer tussendoor even rondje gedaan. Hopelijk nu paar dagen regen, boel wegspoelen en weer gaan. Als ie wil starten natuurlijk, Ducati accu's kunnen niet zo tegen de vrieskou ;)

20 graden? dan kun je een week of 4 per jaar rijden in dit land :/

@R&zo
Dan zijn we buren! Hoogwoud vs Aartswoud
Inderdaad, Hoogwoud ligt naast Aartswoud, maar om nou te zeggen dat we buren zijn....daarvoor ben ik hier juist gaan wonen :X

:W
 
Ach voor mij zijn alle dorpen in de regio buren :) Ik ben een paar jaar geleden uit Amsterdam deze kant opgekomen...Eigenlijk Amsterdam uit gevlucht. Was er zo klaar mee.

Ik krijg overigens niet de indruk dat als er wordt afgesproken hier dat er ook samen gereden wordt? Meer brommers kijken en bijpraten of zie ik dat verkeerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan