Altes Elefanten treffen

Ik ben weer veilig thuis!

Geweldig weekendje weer! Veel gelachen.
Op de terugweg nog ff op cafe geweest bij onze Belgische delegatie. Prima stoppunt voor een drankje :)

Nu in afwachting van de fotos
 
Ik ben ook veilig thuis geraakt en de motor is al volledig ontdaan van de pekel. Ik vond het ook een super plezant treffen met de nederlandse en belgische bende. Ik wil iedereen bedanken voor het leuke samen zijn. En ook voor de heerlijke kalkoen. ik kijk al uit naar de volgende editie. Zal zo snel mogelijk wat foto's plaatsen
 
Ik ben ook veilig thuis geraakt en de motor is al volledig ontdaan van de pekel. Ik vond het ook een super plezant treffen met de nederlandse en belgische bende. Ik wil iedereen bedanken voor het leuke samen zijn. En ook voor de heerlijke kalkoen. ik kijk al uit naar de volgende editie. Zal zo snel mogelijk wat foto's plaatsen

Nee! :N




NU!! :Y :Y












:)
 
Laatst bewerkt:
Het was inderdaad een super geslaagd weekend. Een bonte mengelmoes van Nederlanders en Belgen, de ene al wat zatter dan de andere. :+

Aankomst rond 13.00 waar cb750f en Wouwer ons al opwachten.
full


en arriveren op plaats 34.
full



Uurtje later.
full


Zaterdag heerlijk BBQ
full


En het opruimen zondag morgen bij -9°C
full
 
Laatst bewerkt:
ben ook gezond en veilig thuis gekomen

top weekend. Zulke perfecte winterse omstandigheden had ik nog niet eerder mogen treffen. lekker vriezen, beetje sneeuw, beetje modder, heel veel zon en nog veel meer gezelligheid.

heb net mijn foto's al wel uitgezocht en op FB gezet. om ze allemaal te verkleinen en 1 voor 1 op MF te zetten heb ik vanavond nog niet genoeg energie voor...
de jaren gaan toch tellen na zo'n weekendje onthaasten ;)
 
MF werkt voor voor mij gewoon veel omslachtiger en tijdrovender om meerdere fotos tegelijk op te zetten.
moet ze eerst allemaal verkleinen en dan ook nog 1 voor 1 posten en dat kost best wat tijd; maar goed:

Hier komen ze hoor! Ik offer mijn lunchbreak er wel even aan op vandaag
full
 
en over... de BaggerWing liep zonder al te veel geglibber door de ijs en sneeuw drap de bevroren berg op, dus ik hoefde me in tegenstelling tot anderen niet door een SR250 de berg op te laten slepen... :+
full
 
een WASP met volgens ons een honda sevenfifty blok, maar zeker weten doe ik het niet. Wel dat het een Honda blok is...

Iig een bloed mooi ding en moet echt wel goed zijn voor heel erg veel pret!!!
full
 
geniaal grilletje: mooi compact mee te nemen; goed over nagedacht en heel netjes gemaakt ook nog eens


full
 
Maar bij "ons" stond ook zo'n geniaal aparaat en de de kalkoen heeft echt bovenaards lekker gesmaakt!!!

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan