I'am Back

Fastatje

Die hard MF'er
15 apr 2004
314
42
amsterdam
Hi, all .... mijn naam is At lang geleden bekend hier als Bigintruder vanwege mijn Intruder 1400, ik heb nu eindelijk de overstap gemaakt naar ..... weer geen Harley. _O- Ik ben nu in het bezit van een Softail eigenbouw met S&S Superstock 1340 EVO 2 blokje eronder, nu staat hij nog gestald als het weer wat knapper wordt zal ik een paar plaatjes schieten en plaatsen.
full
 
Maar in 2011 was de laatste post :P

Nee, mijn laatste post was van 2018 *D ik snap hem, ik ben met mijn Intruder aangereden en de dader is er vandoor gegaan €5500,- schade en ik was er dermate ziek van, dat ik hem toen verkocht heb. het bloed echter....
 
Nee, mijn laatste post was van 2018 *D ik snap hem, ik ben met mijn Intruder aangereden en de dader is er vandoor gegaan €5500,- schade en ik was er dermate ziek van, dat ik hem toen verkocht heb. het bloed echter....

Leuke reactie's allemaal, ik ben blij dat er nog zoveel leven in het forum zit :?
 
Hi, all .... mijn naam is At lang geleden bekend hier als Bigintruder vanwege mijn Intruder 1400, ik heb nu eindelijk de overstap gemaakt naar ..... weer geen Harley. _O- Ik ben nu in het bezit van een Softail eigenbouw met S&S Superstock 1340 EVO 2 blokje eronder, nu staat hij nog gestald als het weer wat knapper wordt zal ik een paar plaatjes schieten en plaatsen.[afbeelding]
Welkom terug!
 
Terug
Bovenaan Onderaan