ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Klopt de clip on is leeg en ik bedoel stuurgewichten. En die rubbers zitten er inderdaad bij maar had liever het originele gehad ;)

Er zijn motoren waar dit systeem origineel is.

Ik weet dat de 04 geschroefd zit.
Maar het 2008 - 2010 model durf ik niet met zekerheid te zeggen.
 
Gisteren met valentijn binnengekomen :9~ :9~ :9~

full
 
Helaas lijkt er een recall in de maak voor de ZX10R(R) >= 2016. Zo te lezen zijn zowel de Aziatische als de Amerikaanse markt geraakt dus waarschijnlijk ook de Europese.

Voor de eigenaren goed om in de gaten te houden.
 
Hi ZX10 liefhebbers,

Jaren niet meer actief hier. Ben dan ook al een tijdje motorloos.
Ik heb even jullie hulp nodig.
Ik ben op zoek naar de fotograaf die vroeger onder de naam “ActionFoto” werkte. Ik wil graag een foto nabestellen maar kan hem online niet echt vinden. Dit: Welcome @ Action-foto.nl is hem niet volgens mij want kom daar niks motor achtigs tegen.

Weet iemand van jullie hoe ik deze fotograaf kan vinden?
full
 
Wat is de diameter? Zijn toch zat stuurgewichten welke in de binnendiameter klemmen? :? Het is dan wel niet OEM meer...
 
Hi ZX10 liefhebbers,

Jaren niet meer actief hier. Ben dan ook al een tijdje motorloos.
Ik heb even jullie hulp nodig.
Ik ben op zoek naar de fotograaf die vroeger onder de naam “ActionFoto” werkte. Ik wil graag een foto nabestellen maar kan hem online niet echt vinden. Dit: Welcome @ Action-foto.nl is hem niet volgens mij want kom daar niks motor achtigs tegen.

Weet iemand van jullie hoe ik deze fotograaf kan vinden?[afbeelding]

actiefoto.eu

wellicht was het deze site.

Pers Racing L&S - VOF
Edegemsesteenweg 80
2550 Kontich, 2550
Belgium
 
Laatst bewerkt:
http://www.actiefoto.eu/

wellicht was het deze site.

Pers Racing L&S - VOF
Edegemsesteenweg 80
2550 Kontich, 2550
Belgium

Ja, die had ik ook gevonden. Heb ze een mailtje gestuurd, maar de naam komt niet 100% overeen. En dit is een belg. is niet dezelfde denk ik.