ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Klopt de clip on is leeg en ik bedoel stuurgewichten. En die rubbers zitten er inderdaad bij maar had liever het originele gehad ;)

Er zijn motoren waar dit systeem origineel is.

Ik weet dat de 04 geschroefd zit.
Maar het 2008 - 2010 model durf ik niet met zekerheid te zeggen.
 
Gisteren met valentijn binnengekomen :9~ :9~ :9~

full
 
Helaas lijkt er een recall in de maak voor de ZX10R(R) >= 2016. Zo te lezen zijn zowel de Aziatische als de Amerikaanse markt geraakt dus waarschijnlijk ook de Europese.

Voor de eigenaren goed om in de gaten te houden.
 
Hi ZX10 liefhebbers,

Jaren niet meer actief hier. Ben dan ook al een tijdje motorloos.
Ik heb even jullie hulp nodig.
Ik ben op zoek naar de fotograaf die vroeger onder de naam “ActionFoto” werkte. Ik wil graag een foto nabestellen maar kan hem online niet echt vinden. Dit: Welcome @ Action-foto.nl is hem niet volgens mij want kom daar niks motor achtigs tegen.

Weet iemand van jullie hoe ik deze fotograaf kan vinden?
full
 
Wat is de diameter? Zijn toch zat stuurgewichten welke in de binnendiameter klemmen? :? Het is dan wel niet OEM meer...
 
Hi ZX10 liefhebbers,

Jaren niet meer actief hier. Ben dan ook al een tijdje motorloos.
Ik heb even jullie hulp nodig.
Ik ben op zoek naar de fotograaf die vroeger onder de naam “ActionFoto” werkte. Ik wil graag een foto nabestellen maar kan hem online niet echt vinden. Dit: Welcome @ Action-foto.nl is hem niet volgens mij want kom daar niks motor achtigs tegen.

Weet iemand van jullie hoe ik deze fotograaf kan vinden?[afbeelding]

actiefoto.eu

wellicht was het deze site.

Pers Racing L&S - VOF
Edegemsesteenweg 80
2550 Kontich, 2550
Belgium
 
Laatst bewerkt:
http://www.actiefoto.eu/

wellicht was het deze site.

Pers Racing L&S - VOF
Edegemsesteenweg 80
2550 Kontich, 2550
Belgium

Ja, die had ik ook gevonden. Heb ze een mailtje gestuurd, maar de naam komt niet 100% overeen. En dit is een belg. is niet dezelfde denk ik.

ActionFoto was rond 2006/07/08 etc. heel actief rond Zandvoort en Assen. Was geen belg dacht ik.
 
Ben toch voor het klemmen gegaan, die orignele dingen zijn niet meer te krijgen. Gelukkig had rizoma een compleet pakket met meerdere mogelijkheden en zo ook met expansie rubbers.
 
Gisteren met valentijn binnengekomen :9~ :9~ :9~

[afbeelding]
Hij smoelt wel lekker :9~ :9~
Of ik het geluid ook leuk vind, daar twijfel ik nog over (ik ben zo'n irritantje die een Akra luidt genoeg vind ;)).

Hi ZX10 liefhebbers,

Jaren niet meer actief hier. Ben dan ook al een tijdje motorloos.
Ik heb even jullie hulp nodig.
Ik ben op zoek naar de fotograaf die vroeger onder de naam “ActionFoto” werkte. Ik wil graag een foto nabestellen maar kan hem online niet echt vinden. Dit: Welcome @ Action-foto.nl is hem niet volgens mij want kom daar niks motor achtigs tegen.

Weet iemand van jullie hoe ik deze fotograaf kan vinden?[afbeelding]
Misschien even informeren bij de organisatie die je op het circuit heeft gelaten??
 
Laatst bewerkt:
Hij smoelt wel lekker :9~ :9~
Of ik het geluid ook leuk vind, daar twijfel ik nog over (ik ben zo'n irritantje die een Akra luidt genoeg vind ;)).

Hier nog zo een. :) Mooie pijp om te zien maar vermoedelijk bloedverziekend irritant voor de rest van de wereld. (en ja ik woon aan een doorgaande polderweg met veel bochten dus krijg zomers mn portie 'Isle of Man' wel.... 8-) )

Grtz,fRank
 
Weet er als iemand meer over de recall van model 2016 en 17 mbt de gearbox ?

Er moeten enkele versnelling tandwielen vervangen worden.
Uitgaande as van versnellingsbak, tandwiel van 2de, 3de en 4de versnelling.
Ingaande as tandwiel 2de versnelling, de hardheid van het staal is niet voldoende.
Als het goed is krijgen de dealers reparatie kits, schijnt een reparatie te zijn van 2.5 uur.
Kits worden als ze er al niet zijn, eind februari geleverd tenminste in Duitsland, zal hier niet veel verschillen hoop ik dan, toch? ;)
 
Er moeten enkele versnelling tandwielen vervangen worden.
Uitgaande as van versnellingsbak, tandwiel van 2de, 3de en 4de versnelling.
Ingaande as tandwiel 2de versnelling, de hardheid van het staal is niet voldoende.
Als het goed is krijgen de dealers reparatie kits, schijnt een reparatie te zijn van 2.5 uur.
Kits worden als ze er al niet zijn, eind februari geleverd tenminste in Duitsland, zal hier niet veel verschillen hoop ik dan, toch? ;)
Mijn dealer heeft me vandaag gebeld vrijdag kan ik hem brengen!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan