Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb degene op de foto van Revy Trading.

r9euzt.jpg
 
Die van Revy zijn wel hele mooie goed doordachte steunen van mooie kwaliteit.

Van en door motorfanaten gemaakt.
Op mijn vorige Triple heb ik eerst een Ram daarna een zelfgemaakte daarna een van een ander merk. Ik vind de Revy met afstand het mooist, heel net afgewerkt en ook zeer degelijk.
 
jullie hebben helemaal geen jaargetijden daar... alleen wel of geen harde woei _O-

Ik kan u vertellen dat er niet zoveel woei overstuur gaat ald ik onderweg ben. Soort van rustig opt moment.

En koud dat het is op dat eiland! :+

Jah 's morgens als de zon opkomt komt de temp ook op van 20 graden... Bere koud

En water uit de hemel

Nu wel jah, plentie water, in het regenseizoen bijna niets en nu wel B| Maar ja dat is het Nederlandse aan de antillen :X
 
Iemand ervaring met een stuurverhoging om een model 2011 ?

Universal Risers by Rizoma Bikes Accessories -
Geen ervaring mee maar houd er rekening mee dat mogelijk de remleiding ook vervangen moet worden i.v.m. de lengte.

Ik ben de Speedy ook weer zomerklaar aan het maken en eerlijk is eerlijk, na 130.000km is ze toe aan nieuwe remschijven. Jawel, de originele zitten er nu nog op :}

Weet iemand of er ook andere soorten schijven op het 2005-2007 model passen? Ik weet dat die van de Tiger 1050 tot een bepaald bouwjaar passen maar ik ben opzoek naar meer modellen, zoiets als een Gixxer of een ander merk. Met een beetje geluk vind ik dan een paar die niet voor de hoofdprijs over de toonbank gaan ;)

Ik houd me uiteraard ook aanbevolen voor alternatieven :Y
 
Geen ervaring mee maar houd er rekening mee dat mogelijk de remleiding ook vervangen moet worden i.v.m. de lengte.

Ik ben de Speedy ook weer zomerklaar aan het maken en eerlijk is eerlijk, na 130.000km is ze toe aan nieuwe remschijven. Jawel, de originele zitten er nu nog op :}

Weet iemand of er ook andere soorten schijven op het 2005-2007 model passen? Ik weet dat die van de Tiger 1050 tot een bepaald bouwjaar passen maar ik ben opzoek naar meer modellen, zoiets als een Gixxer of een ander merk. Met een beetje geluk vind ik dan een paar die niet voor de hoofdprijs over de toonbank gaan ;)

Ik houd me uiteraard ook aanbevolen voor alternatieven :Y

Nee,niks.
BRAKING | Power Under Control

Beste alternatief is Brembo Oro voor 300,- de set in Italy op Ebay.
 
26 februari wordt de prijs toch pas bekend gemaakt?
Maar dat is idd best veel voor een TFT scherm en nieuwe wielen. O en 10 pk xtra.
Moto73 had het al verklapt op hun Facebook pagina met een foto van de presentatie voor journalisten.
 
Nieuwe Speed RS kost €18.250,-

Flinke bak geld voor een Speed.
dan zal de S wel rond de 16.000 liggen verwacht ik.

Maar goed de Street triple RS ligt ook al op de 13.500 dus tsja... het zit wel in de lijn. Ik zag de prijs van de ktm duke 790 ook in diezelfde orde liggen dus dat ontloopt elkaar niet veel. Pas als je gaat vergelijken met japanners is het veel...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan