The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
bWyvzbh.jpg
 
[afbeelding]
Loodgieterij als in sanitair? Aangezien het lodgietersvak als vak op zich al decennia lang niet meer bestaat maaronder sanitair valt?

Jup, Dat valt helaas nu onder het sanitair. Dat had ik even niet door vanochtend.. Ik zag op een groot bord staan loodgieterbedrijf en dacht heyy opdracht :P :+

dus uhm :t
 
Laatst bewerkt:
Jup, Dat valt helaas nu onder het sanitair. Dat had ik even niet door vanochtend.. Ik zag op een groot bord staan loodgieterbedrijf en dacht heyy opdracht :P :+

dus uhm :t
In de optiek van het woord loodgietersBEDRIJF verstond ik wel eerder een bedrijf dat die werken doet, en dus niet een specifiek VERKOOPpunt van sanitaire producten, daarom heb ik de motor dus bijvoorbeeld niet bij een FACQ filliaal geplaatst.

Op de bedrijven zelf kom je nog maar zelden het woord loodgieter(ij) tegen, maar in de volksmond zegt men nog wel steeds, "we moeten een loodgieter bellen, want ..."

Had eerder wel dit tegen gekomen, maar ... als ik wat verder van de motor zou gaan staan, ziet dat er heel anders uit ... je moet niet slim zijn om door te hebben dat daar helemaal geen bedrijf (meer) zit ... :P

Nieuwe opdracht:

Je motor bij een handelaar in vloerbedekking/bekleding
Vloertegels*, parket, kurk, laminaat, vinyl, ...

* ze mogen daarbij ook muurtegels/bekleding in hun assortiment hebben, maar niet enkel muurbekleding.
 
Ik ben mijn "inventaris" nog eens aan het bijwerken;

Kom ik er achter dat ik op 15 februari 2018 voor de 100ste keer 2 foto's op 1 dag heb gemaakt :9

3 foto's = 18 keer

4 foto's = 5 keer

5 foto's = 1 keer

6 foto's = 1 keer
 
In dezelfde minuut als mijn comment ... gij kunt mijn gedachten lezen zeker :P

Deze is natuurlijk beter, al vond ik de vorige ook al goed :t

Ja je weet hoe het is om een lichtbalk in het donker te fotograferen :+

Ik ben mijn "inventaris" nog eens aan het bijwerken;

Kom ik er achter dat ik op 15 februari 2018 voor de 100ste keer 2 foto's op 1 dag heb gemaakt :9

3 foto's = 18 keer

4 foto's = 5 keer

5 foto's = 1 keer

6 foto's = 1 keer


Je hebt echt één gave document waar je alle gekke parameters van het spel in bewaard _O-
 
Ja je weet hoe het is om een lichtbalk in het donker te fotograferen :+
Idd ;)
Je hebt echt één gave document waar je alle gekke parameters van het spel in bewaard _O-
Dat ook dus :$
Wel ben ik vergeten om bij elke opdracht ook nog de locatie coördinaten te noteren. Een beetje zoals in het petfles spel. Maar die gegevens ga ik er na 614 foto's niet meer bijvoegen hoor _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan