Ducati 848-1098-1198 Topic Deel 10, met lekker veel koppel !

Heren, even een vraagje. Binnenkort gaat de Duc 1098 weg voor een beurt incl kleppen stellen. Uiteraard zal ik de dealer even vragen (Motortoer) mbt kosten, maar wat zijn jullie ervaringen? Wat kost het ongeveer?
 
Heren, even een vraagje. Binnenkort gaat de Duc 1098 weg voor een beurt incl kleppen stellen. Uiteraard zal ik de dealer even vragen (Motortoer) mbt kosten, maar wat zijn jullie ervaringen? Wat kost het ongeveer?
Hangt er een beetje vanaf of en hoeveel kleppen er gesteld moeten worden.
Ik schat zo rond de 1000. Een vriend van me was bij dezelfde dealer 1300 kwijt voor een grote beurt, maar daar mankeerde nog wel eea aan. Kwam nog wel wat meer bij kijken.
 
Mannen ik heb een vraagje. Ik wil mijn circuit duc 848 sleutel loos maken. Nu heb ik het al een beetje geprobeerd maar ik kom niet om de ring heen die om je contactslot zit heen. Weet iemand hoe je die kan overbruggen zonder dat je gekkigheid moet gaan doen enzo?

Bedankt alvast :Y
 
Mannen ik heb een vraagje. Ik wil mijn circuit duc 848 sleutel loos maken. Nu heb ik het al een beetje geprobeerd maar ik kom niet om de ring heen die om je contactslot zit heen. Weet iemand hoe je die kan overbruggen zonder dat je gekkigheid moet gaan doen enzo?

Bedankt alvast :Y

Via je ECU kun je het uitzetten. Of een kant en klaar circuit contact slot kopen. Internet is je vriend voor informatie.
 
En weet iemand de kleurcodering van een witte (ik dacht dat hij zo heete) 848 ? Zodat de spuiter weet wat hij moet spuiten zeg maar
 
Hoi all

Kent iemand deze motor toevallig?
Ducati 1098S # Tricolore # 2007 # 13.700KM # Full Termignoni
€ 11.650,00
http://link.marktplaats.nl/m1250754...al&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons

Collega wil deze kopen, maar hoort wat wisselende verhalen over de handelaar. Dacht ik help hem even en plaats een oproepje hier.
Krijg je verder geen reacties dan is dit misschien een optie, gaat die motorzaak daar niet mee akkoord loop dan heel snel weg. :Y
https://www.google.nl/url?sa=t&rct=...kvanlent.nl/&usg=AOvVaw27pSGFVYywsbh8BB7IQwYT
Ik zag op de site van de RDW dat het een import motor is,bouwjaar 16-03-2007,geimporteerd 1-12-2016 en voor het laatst op naam gezet in 5-07-2017,laat hem dus extra alert zijn
of de km stand klopt en het geen opgeknapt schade apparaat is,want ik vind dat
de motor na de import erg kort op naam heeft gestaan,meestal heeft het een reden
dat iemand de motor zo snel weer verkoopt.Al ziet hij er op de foto wel heel netjes uit,
al zeggen foto,s niet veel ,alles op een foto is mooier dan de werkelijkheid.
 
Laatst bewerkt:
Ik zag op de site van de RDW dat het een import motor is,bouwjaar 16-03-2007,geimporteerd 1-12-2016 en voor het laatst op naam gezet in 5-07-2017,

Is inderdaad redelijk kort in bezit na de moeite van import.
Kan ook een motorzaak zijn die de motor geimporteerd heeft en de nieuwe eigenaar vind de motor niet helemaal zijn ding...
 
Miss wel leuk om hier te delen, plaatje van mijn pa's Duc 1098s.
Heeft een full 70mm termi systeem en race ecu en verder nog wat carbon spulletjes.

38666300870_985d56b7a2_h.jpg


En met de andere twee italiaantjes erbij van mij (links) en mijn broertje (rechts) :]

39766418544_b173b276ec_h.jpg
 
Miss wel leuk om hier te delen, plaatje van mijn pa's Duc 1098s.
Heeft een full 70mm termi systeem en race ecu en verder nog wat carbon spulletjes.

[afbeelding]

En met de andere twee italiaantjes erbij van mij (links) en mijn broertje (rechts) :]

[afbeelding]
Mooi ding.

Maarreee, wanneer gaan jullie Ducati rijden dan? :+ ;) Zelf ook 9 jaar een RSV gehad, alleen dan een 2003R. Was een hele fijne motor.
 
Mooi ding.

Maarreee, wanneer gaan jullie Ducati rijden dan? :+ ;) Zelf ook 9 jaar een RSV gehad, alleen dan een 2003R. Was een hele fijne motor.

Kwestie van tijd haha! Voorlopig hou ik het ff bij deze, eerst andere uitgaven in de planning..
 
Krijg je verder geen reacties dan is dit misschien een optie, gaat die motorzaak daar niet mee akkoord loop dan heel snel weg. :Y
https://www.google.nl/url?sa=t&rct=...kvanlent.nl/&usg=AOvVaw27pSGFVYywsbh8BB7IQwYT
Ik zag op de site van de RDW dat het een import motor is,bouwjaar 16-03-2007,geimporteerd 1-12-2016 en voor het laatst op naam gezet in 5-07-2017,laat hem dus extra alert zijn
of de km stand klopt en het geen opgeknapt schade apparaat is,want ik vind dat
de motor na de import erg kort op naam heeft gestaan,meestal heeft het een reden
dat iemand de motor zo snel weer verkoopt.Al ziet hij er op de foto wel heel netjes uit,
al zeggen foto,s niet veel ,alles op een foto is mooier dan de werkelijkheid.

Dank je!
 
Das een mooie collectie hierboven. Als je'r ooit van af wil, knal ze maar in mijn garage.
 
Alles is te koop, voor het juiste bedrag....
Ik weet zeker dat als je wilt, dat ze morgen allemaal in je garage staan. :-)
 
Das een mooie collectie hierboven. Als je'r ooit van af wil, knal ze maar in mijn garage.

Thanks! Haha ik zal het onthouden! ;-)


Alles is te koop, voor het juiste bedrag....
Ik weet zeker dat als je wilt, dat ze morgen allemaal in je garage staan. :-)

Dat klopt idd! Maar ik moet zeggen, hij is me wel heel erg naar mijn zin zo. Buiten een Duc 1098S/1198S of een Panigale twin s-versie zou ik niet zo snel weten waarmee ik hem zou willen vervangen.

Bovenstaande zijn alleen allemaal een beetje duurder dus dan zou je idd veel neer moeten leggen om deze van me te kunnen kopen :P
 
Happy family :)

Maare, dat zo'n krasse knar nog op zo'n Duc gaat rijden.
Of is het een zogenaamde garage queen?

Een weekendje Duitsland is al een aanslag op m'n lichaam.

Daar binnendoor beetje gas geven gaat prima, maar de heen- en terugreis via snelweg is echt amper te doen. :P Daarin was de RSV toch wel een stuk comfortabeler.

Sander, heb jij eigenlijk nog een comfortabeler zadel in het assortiment die je op normale wijze kunt monteren en demonteren en dat je nog normaal met je sleutel de kont kunt openmaken?
 
Happy family :)

Maare, dat zo'n krasse knar nog op zo'n Duc gaat rijden.
Of is het een zogenaamde garage queen?

Haha ja, hij houdt het redelijk uit op dat ding.
Hij pakt hem vaker dan zijn chopper, dus blijkbaar vind hij zo'n Duc toch leuker om op rond te rijden..

Desondanks krijgen allebei zijn motoren wel extreem veel liefde in de garage, dus het is een beetje van beide :P


Een weekendje Duitsland is al een aanslag op m'n lichaam.

Daar binnendoor beetje gas geven gaat prima, maar de heen- en terugreis via snelweg is echt amper te doen. :P Daarin was de RSV toch wel een stuk comfortabeler.

Sander, heb jij eigenlijk nog een comfortabeler zadel in het assortiment die je op normale wijze kunt monteren en demonteren en dat je nog normaal met je sleutel de kont kunt openmaken?

Zo ja, lang in dezelfde houding op de snelweg is niet chill idd. Maar dat is met beide niet echt fijn.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn RSV1000R extremer vind zitten. Dat zit hem voornamelijk in de hoge plaatsing van de voetsteunen. Ik ben 1,90m dus ik moet dan mijn benen behoorlijk opvouwen. Op de Duc heb ik meer ruimte. (zelfs op de Panigale V4, ff gepast op de beurs vorige week)

Ik wil nog steeds een x een andere rearset kopen, zodat ik ze iets lager kan plaatsen. Maar ik heb laatste tijd al genoeg upgrades gedaan (RSV4 voorvork + M4 klauwen) dat ik het wel even mooi vind.
 
Laatst bewerkt:
Een weekendje Duitsland is al een aanslag op m'n lichaam.

Daar binnendoor beetje gas geven gaat prima, maar de heen- en terugreis via snelweg is echt amper te doen. :P Daarin was de RSV toch wel een stuk comfortabeler.

Sander, heb jij eigenlijk nog een comfortabeler zadel in het assortiment die je op normale wijze kunt monteren en demonteren en dat je nog normaal met je sleutel de kont kunt openmaken?

Ducati heeft er meerdere zadels voor, oa een racing zit met een dikkere, soort schuimen padding. Maar achterlijk duur natuurlijk. Er is ook een touring zadel zag ik van Ducati Performance. Die kan ik ook leveren, mail me even daarvoor. Verder doen we weinig/niets met zadels. Of ergens het zadel laten aanpassing met andere/dikkere padding.

Hogere Clip-ons lijkt me ook wel schelen, de kniehoek vond ik daarentegen net als instaprilia wel ok op de 1098.
 
Zo ja, lang in dezelfde houding op de snelweg is niet chill idd. Maar dat is met beide niet echt fijn.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn RSV1000R extremer vind zitten. Dat zit hem voornamelijk in de hoge plaatsing van de voetsteunen. Ik ben 1,90m dus ik moet dan mijn benen behoorlijk opvouwen. Op de Duc heb ik meer ruimte. (zelfs op de Panigale V4, ff gepast op de beurs vorige week)

Ik wil nog steeds een x een andere rearset kopen, zodat ik ze iets lager kan plaatsen. Maar ik heb laatste tijd al genoeg upgrades gedaan (RSV4 voorvork + M4 klauwen) dat ik het wel even mooi vind.

Als ik lange afstanden rij trek ik het af en toe niet meer en laat ik m'n benen "hangen". Op de RSV was de zithoogte hoger en kon ik vrij comfortabel m'n benen laten hangen. Op de Duc glijden ze meteen over de grond dus dat laat ik maar. :P Hm, het is voor mij gewoon vrij kut op langere afstanden :P

Een vriend van me heeft een zx10r met uitstekende valblokken waar hij dan z'n benen op legt. :') Maar het werkt wel..
 
Als ik lange afstanden rij trek ik het af en toe niet meer en laat ik m'n benen "hangen". Op de RSV was de zithoogte hoger en kon ik vrij comfortabel m'n benen laten hangen. Op de Duc glijden ze meteen over de grond dus dat laat ik maar. :P Hm, het is voor mij gewoon vrij kut op langere afstanden :P

Een vriend van me heeft een zx10r met uitstekende valblokken waar hij dan z'n benen op legt. :') Maar het werkt wel..

Ja, dan kost het je wel erg veel nieuwe laarzen elke keer haha :9
Ik doe dat ook idd vaak. En ff staan enzo
 
Terug
Bovenaan Onderaan