ZX7R topic part 7

dit was de 7 dat ze net klaar was... remschakelset is uiteindelijk nog veranderd
full
 
Hallo,

zijn er mensen hier die het KLEEN air systeem hebben verwijderd van hun ZX7R? Ik overweeg om dit te gaan doen maar kan geen gedetailleerde instructies meer vinden (veel oude, niet werkende links).

De block off plates kan ik nog vinden maar welke slangen koppel ik af c.q. knoop ik aan elkaar?
 
Hallo,

zijn er mensen hier die het KLEEN air systeem hebben verwijderd van hun ZX7R? Ik overweeg om dit te gaan doen maar kan geen gedetailleerde instructies meer vinden (veel oude, niet werkende links).

De block off plates kan ik nog vinden maar welke slangen koppel ik af c.q. knoop ik aan elkaar?
Even inbreken als oud 7 rijder :W

check deze site even: Airbox, float bowl, and Kleen air mods - ZX Forums
 
Laatst bewerkt:
zeker doen die kleen-air rommel eraf kieperen , heb deze week een versys besteld en daar gaat de kleen-air rommel ook onmiddelijk vanaf , en neen mijn zx7rr's gaan niet weg :)
 
PC220570C.jpg

Komt het vaker voor dat het kleppendeksel er zo uit ziet?
Volgens mij gaat het erg veel moeite kosten om deze weer netjes te krijgen.

PC220572C.jpg

En het oliecarter wil ook niet meer glimmen.
Ik vraag mij af of dit weer netjes te krijgen is. :?
 
kleppendeksel krijg je alleen nog mooi als je het opnieuw lakt , carter krijg je terug spik en span als je met alu reiniger tewerk gaat. :Y
alu reiniger?
DSC_8620C.jpg

Even een close-upje van het carter; de structuur is niet glad.

Maar ik denk dat mijn exemplaar inmiddels te ver verrot is. Het gaat teveel tijd en geld kosten om het weer een beetje netjes te krijgen.
 
Heren (en dames),

Is er ergens een lijst te vinden met de verschillen tussen de jaartallen van de zx7r?

Ik heb een ZRX1100 maar zit eraan te denken om deze weg te doen voor de ZX7R. Er moet een bucketlist afgewerkt worden :9~

Er staan er erg weinig te koop, maar de bedoeling is een geheel groene te nemen, volgens mij zijn die van 2000 of nieuwer. Alleen deze info kan ik nergens terug vinden.

Thanks!
 
@GenesiZ: Voor zover ik weet zijn er helemaal geen verschillen. En dat was ook de klacht van de Kawa-gemeenschap toendertijd.
Een 2000 of 2001 exemplaar vinden is redelijk kansloos. Ik heb MP en speurders goed gevolgd afgelopen jaar en ik kan mij niet herinneren dat ik er een te koop heb gezien. Het is allemaal 97' en 98'.
 
Ergens ook wel logisch dat die latere groene versies zo schaars zijn; in 2000 was de ZX-7R natuurlijk al ruimschoots voorbij gestreefd door de toenmalige R1 en GSX-R 750. Alleen een paar die-hard-kawa fans kochten nog zo'n ding. Die exemplaren staat nu geparkeerd bij de echte liefhebbers. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan