Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Sorry, count me out, dan kunnen wij niet.


De teller staat op 9
Ik heb gereserveerd voor 11.

Je weet maar nooit met Slijk..twijfelkont dat zie je immers ook met zn motoren...dan weer wel bmw..dan weer niet..toch maar een ktm..die lijkt op een bmw....maar japans is ook leuk...dus toch maar een kwaak versys..lijkt ook op een bmw...

Straks wordt het rukweer in Frankrijk...komt hij toch eerder terug...schuift hij toch wellicht nog aan...🤣🤣🤣🤣
 
Laatst bewerkt:
Sorry, count me out, dan kunnen wij niet.
full
 
Wow, Maniac... Ik heb je toch niet op de ambtelijke teen getrapt?

2018 is gezondheids gewijs slecht begonnen en het schijnt voorlopig nog niet op te houden...

Overigens, het IS reeds rukweer in Frankrijk...

Zo gauw het ENIGSZINS beter weer wordt, én het krakende lijf laat het toe, vertrekken we... Pleitzaken, cliënten én Harderwijkse etentjes ten spijt....

Naar de KTM, de GS of de Versys... het zal me worst wezen, dewelke...

Enjoy dinner !
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk zouden we het diner na afloop van het ritje moeten doen. Maar dan wel ietsje later in het jaar.

En nee, nog geen nieuws over m'n RS.
 
Doen we gewoon nog een etentje...na de openingsrit toch....

Kan mij voorstellen dat je enigszins ongeduldig wordt...
Maar goed dat het weer niet meewerkt....
 
Ben je mal...belletje naar het restaurant was zo geregeld...

En mijn agenda aanpassen ook hoor....

Desondanks erg jammer dat jullie er niet bij zijn..
 
Nieuwe F850gs vandaag bekeken op de beurs, cockpit is wel cool maar rest, wordt er niet warm van


yep ,, vond de afwerking erg tegenvallen ,, bij de schakelaars op het stuur zag je de individuele draadjes lopen van een kabelboom, en slecht afgedekte stekkers, minder mooie lassen , dingen voelde minder solide aan, en een alternatief zadel is nog steeds nodig.

maar eens zien hoe ie real live rijd.....
 
sjonge, vanochtend eerst het contactslot moeten ontdooien, daarna bleek het slot van de tankdop ook vast te zitten... slotontdooier hielp totaal niet. Ding hoort zeker in een verwarmde garage te staan? ;)
 
De 1200 LC was ook meteen van een zichtbaar lagere bouwkwaliteit... en de eerste versie van 2013 was ook niet bepaald een hoogvlieger qua kinderziekten...


dat klopt, vind ik toch niet zo tof van een merk als BMW, liever een half jaar later maar dan in 1x goed dan dit gekloot steeds, en dit is niet iets nieuws '(

blijkbaar dring het niet door, en dan heb je nog de unieke BMW DNA, het oude knipperlicht schakelaars. en motor en bak gescheiden van elkaar, wat achterloos aan de kant word gezet en motor karakteristieken die zo nerveus zijn geworden en dan later wat afgezwakt worden en die slechte zadels |(

maar zou toch niet graag mijn 850 aan de kant willen zetten, maar die nieuw BMW's laat maar ,,, mijn oude F800GS reed prima, maar mijn 850 zoveel karakter en de gemoedelijkheid die ik zoek en toch gaat ie mega goed door een bocht
 
Naast mijn 1200 lc uit oktober 2016 ( verkocht als model 2017.euro 4 en met refelector...) die het prima heeft gedaan tot hij deze winter in de wsrme garage werd gestald, beschik ik ook nog over een 1100S...zonder abs...

Echt een fantastisch ding die wat mij betreft blijft totdat ik alleen nog met een rollator mag/kan bewegen..

Gewoon een simpele, maar wel uitontwikkelde 1100 zonder electr. poespas dat stuk kan gaan...

En denk je...wat moet je nu met 2 boxers...??

Ze zijn zooooo verschillend !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan