€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

Het kriebelt wel weer een beetje maar het is nog anderhalf jaar, ik weet nog niet eens wat ik overmorgen ga eten :P

full
 
Iemand nog interesse in een klassieke XS400? Is van een vriend van me, staat in Rotterdam. De motor is rijdend weg gezet. Je zou het niet zeggen aan de foto's, maar hij staat al een jaartje of 2-3 stil :P
Mag weg voor een kratje bier.

full


full


full


Wel zelf een snoeischaar meenemen om hem los te knippen *O*
 
Iemand nog interesse in een klassieke XS400? Is van een vriend van me, staat in Rotterdam. De motor is rijdend weg gezet. Je zou het niet zeggen aan de foto's, maar hij staat al een jaartje of 2-3 stil :P
Mag weg voor een kratje bier.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wel zelf een snoeischaar meenemen om hem los te knippen *O*

Auw dat doet zeer aan de ogen. '(
'k Heb het altijd wel een leuk model gevonden, met dat puntige achterkantje.
En dankzij DOHC meer vermogen dan de oudere XS400.
Onderdelen (zoals de uitlaat...) kan na al die jaren wel eens problematisch worden?

Lang geleden trouwens dat ik jouw nickname online zag! :W
 
Auw dat doet zeer aan de ogen. '(
'k Heb het altijd wel een leuk model gevonden, met dat puntige achterkantje.
En dankzij DOHC meer vermogen dan de oudere XS400.
Onderdelen (zoals de uitlaat...) kan na al die jaren wel eens problematisch worden?

Lang geleden trouwens dat ik jouw nickname online zag! :W

Denk dat de hele fiets nog wel problematisch kan worden maar dat was ook de uitdaging van de 500 euro challenge :P

Ik post niet zo heel veel de laatste jaren. Zo nu en dan lees ik nog wel mee ;)
 
Ziet er wel uit als een uitdaging!!!!!
En voor een kratje bier,.........daar kun je je nooit een buil aan vallen.
 
Nee, ik doe het echt niet.... Eén kratje maar?

Ja 1 kratje maar. Hou je nog genoeg sleutelbudget over :P

Ik heb al een gegadigde die de motor voor iets anders wil gebruiken. Niemand die de fiets voor de 500 euro challenge wil hebben? Ik wacht nog tot vrijdagavond.
 
Nee want:

Ik heb al een challengefiets (VX 800, niets aan te doen, ja de bijgeleverde remblokjes vervangen...)

Ik heb al 2 fietsen meer dan ik eigenlijk wil

Mijn boetje raakt aardig vol

Hoe verleidelijk het ook is
 
Laatst bewerkt:
Nog iemand...


Maar ik ben al bezig aan de voorganger van dit type XS :) .

Vanavond even de directie raadplegen. Ophalen en een krat bier regelen is niet de kunst (dat is toestemming krijgen :+ O-) )


En die snoeischaar heb ik ook nog wel liggen 🤣
 
Dit klinkt als een leuke uitdaging. Ik moet nog een paar weken wachten op m'n roze pasje, maar het concept spreekt mij zeer aan en ik ben dol op sleutelen. Wellicht doe ik ook mee.

Tot wanneer kan ik mij inschrijven? :)
 
Nog iemand...


Maar ik ben al bezig aan de voorganger van dit type XS :) .

Vanavond even de directie raadplegen. Ophalen en een krat bier regelen is niet de kunst (dat is toestemming krijgen :+ O-) )


En die snoeischaar heb ik ook nog wel liggen 🤣

Kratje bier voor de motor en flesje wijn voor de directie O-)
 
Dit klinkt als een leuke uitdaging. Ik moet nog een paar weken wachten op m'n roze pasje, maar het concept spreekt mij zeer aan en ik ben dol op sleutelen. Wellicht doe ik ook mee.

Tot wanneer kan ik mij inschrijven? :)
5 minuten voor vertrek geloof ik ;)
 
Met een XS400 (vroeger ook gehad) durf ik het wel aan, voor een kratje bier hebben we een deal. Nog voorkeur voor een merk :-D
 
Iemand nog interesse in een klassieke XS400? Is van een vriend van me, staat in Rotterdam. De motor is rijdend weg gezet. Je zou het niet zeggen aan de foto's, maar hij staat al een jaartje of 2-3 stil :P
Mag weg voor een kratje bier.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wel zelf een snoeischaar meenemen om hem los te knippen *O*


Met een XS400 (vroeger ook gehad) durf ik het wel aan, voor een kratje bier hebben we een deal. Nog voorkeur voor een merk? *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan