KTM SuperDuke 990 Deel 14

Valdoppen van folkies,
zwarte bobins

bar ends geplaatst (had ik nog liggen) mooi of?
En ja hij is vies :(

vzwl4y.jpg


26476mh.jpg
 
Valdoppen van folkies,
zwarte bobins

bar ends geplaatst (had ik nog liggen) mooi of?
En ja hij is vies :(

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooi :Y
Ik zit ook te twijfelen over de spiegels. Aan de ene kant is op stuur uiteinde wel echt mooi maar ook onpraktisch met deur/schuur...
Iemand nog aanrader? :P
Gisteren de uitlaat ff aangepakt. Dus dempers er af, alles effe goed schoongemaakt, kun je er een beetje fatsoenlijk bij. Onder de klemmen van de dempers zat ongelovelijk veel zand, klonkt allemaal erg beroerd. Zit allemaal weer schoon terug op de plek nu.
Uitlaat ging vooral om bocht gedeelte, toch beetje aangetast;
Before;
39706436864_4182844cdf_b.jpg


After
38606188600_19b61bae4f_b.jpg


:t
 
Laatst bewerkt:
Het was effe werk maar dan heb je ook wat *D
Zit nogal in het zicht bij de KTM dus dan moet 't er ook een beetje uitzien toch :P
 
@annanas ziet er weer super strak uit :+

die spiegels zijn idd wel mooi en ik denk dat je er meer in ziet dan die kleine ronde, maar standaard zitten er 990 achtige spiegels op.
 
Heren, hier ook maar even mijn vraag. Ik had in het 'KTM LC8 950/990' topic al navraag gedaan, maar heb het idee dat hier meer leven in de brouwerij is haha. Ik rij zelf met Akrapovic slip ons op mijn '09 990SMR, maar ik kan nu aan Akrapovic voorbochten komen (zonder de dempers dus). Passen de slip ons één op één op deze voorbochten? Thanks!
 
Zijn idd mooie spiegels maar er zijn verschillenden van hier die bij die bar-end mirrors de spiegeltjes onderweg verliezen _O- . Wil je echt iets moois (en degelijks) kom je al snel uit bij CRG maar kost ook wel wat.
 
Heren, hier ook maar even mijn vraag. Ik had in het 'KTM LC8 950/990' topic al navraag gedaan, maar heb het idee dat hier meer leven in de brouwerij is haha. Ik rij zelf met Akrapovic slip ons op mijn '09 990SMR, maar ik kan nu aan Akrapovic voorbochten komen (zonder de dempers dus). Passen de slip ons één op één op deze voorbochten? Thanks!

Voor zover ik weet is de Aansluitdiameter bij de SuperDuke 990 evo dempers hetzelfde als de diameter van de gewone hexagonale dempers.
Weet niet of dit bij de SMR ook zo is. Maar moet toch niet te moeilijk zijn. Vraag aan de verkoper of hij even een schuifmaat in die pijp steekt, en doe thuis even hetzelfde in je dempers.
Dan heb ik het wel over de aansluiting van de dempers op het y-stuk, niet de aansluiting van het y-stuk op de bochten. Het y-stuk zelf is van de evo en gewone wel anders. De aansluiting op de bochten is bij de gewone een bolle fles met een klem eromheen. Bij de evo zijn het 2 rechte stukken pijp die in elkaar schuiven. Wederom, dit is voor de SuperDuke, geen idee van de SMR.

Zei er iemand crg?
dV3o8yk.jpg

E6NNEwx.jpg

O-)
 
Laatst bewerkt:
Mooi :Y
Ik zit ook te twijfelen over de spiegels. Aan de ene kant is op stuur uiteinde wel echt mooi maar ook onpraktisch met deur/schuur...
Iemand nog aanrader? :P]]



:t
61xgw4uma3L._SL1201_.jpg


CRG lane splitters baby! :9~ inklapbaar dus
kost wat maar dan heb je ook kwaliteit, ideaal om langs auto,deuropening te manouvreren (of tussen 2 auto's door te rijden O-)
 
@robje van het veurjoar ktm meeting zuid-limburg?

@denzell vind de hele ktm 790 wel mooi. Alleen de uitlaat positie minder (alla 1290 zou die een stuk mooier zijn)
en hij mocht wat meer power hebben :P
 
Reed jaren met bar ends, maar sinds een paar jaar weer eens normale spiegels genomen. Zijn in hoogte te verstellen, dus ziet er ook niet lomp uit :+

1213ok2.jpg
 
ben al vrij lang naar andere spiegels aan het zoeken, maar nog niet iets naar mijn goesting gevonden, had mooie rizomas gezien, maar belachelijk duur '( , bar-ends zou ik zowiezo niet steken, vind het niet zo mooi en werk in stad in Antwerpen, rij elke dag tussen de auto's door, en dan is hier elke gewonnen centimeter een goeie :Y
 
Die uitlaat bocht ziet er ineens weer wat frisser uit! Welke middeltjes gebruik je daarvoor?
 
Terug
Bovenaan Onderaan