KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
nein nien komt allemaal goed!!
morgen de boel monteren.. tweekend nog wat lope prutsen.
dan staat die klaar voor de zomerrr
als iemand nog een MUPO kit zoekt, ik kan ze krijgen aan 1700 euro's!!
 
ja best wel al veel .. maarja, je maakt maar 1 keer zo'n fiets.

OFT flash
Motohooligan
AR uitlaat
Dymags
Beringer
rearsets
Mupo kit is nog onderweg
wat PP onderdelen en evotech spullen ( zadel, crashbungs, rad guard,remblokken, rempomp )
Ik denk dat ik wss al in de buurt zit van een tweedehands SD :X

dat het maar snel zomer is! want als het zo blijft doorgaan dan heb ik plots nog een superduke maar dan in onderdelen :+

Hoe ga je dit verzekeren ????
Bij mij zit er een maximale vergoeding van € 5.000,-- voor accessoires op de polis. :?
Is dat in Belgie anders geregeld ? Alarm verplicht ?
 
geen alarm verplicht hier, ik denk niet dat er een clausule in m'n contract staat ivm accesoires, gewoon omnium+, als je alles kan aantonen van facturatie van accesoires dan doen ze niet moeilijk.
Een goeie makelaar helpt ook, ik zit er met alles ( woning,auto of 3, motor of 5 ) dus dan doen ze wel eens de moeite om je te houden
 
Iemand trouwens al recall gehad voor mogelijk lekkende benzine tank?


Lekkende tank kun je zelf constateren, bij de eerst productie badge hebben ze onder het zadel in de tank draad getapt, dit kan lekken, als die draadbussen er niet zitten is er niets aan de hand.

Moet zelf met de 2017 nog terug voor andere brandstofpomp en software update.
Rem pomp is inmiddels al gedaan, aangezien hij bij mij op zolder lag kon ik hem zo weg brengen.
 
kun je zelf controleren of er een software update nodig is?

Mijn superduke word over 2 weken afgeleverd! *O*
full
 
Laatst bewerkt:
geen alarm verplicht hier, ik denk niet dat er een clausule in m'n contract staat ivm accesoires, gewoon omnium+, als je alles kan aantonen van facturatie van accesoires dan doen ze niet moeilijk.
Een goeie makelaar helpt ook, ik zit er met alles ( woning,auto of 3, motor of 5 ) dus dan doen ze wel eens de moeite om je te houden


Ik zou toch maar ff vragen of er een max zit aan je accessoires, want meer accessoires betekent ook meer premie betalen, alarm plicht is hier per verzekering of zelfs per regio.

Stal ik mijn motor thuis in een af gesloten schuur dan moet hij vast staan aan de grond/muur, maar parkeer ik hem ergens anders om de shoppen bv. dan moet hoeft hij alleen maar een art goed gekeurd slot hebben.
 
thx, ga ik die eens even nachecken.
motor heeft 2 beurten gehad in 3600km dus moet eigenlijk wel goed zijn


Toen mijn motor vorig jaar (september) stuk bij de dealer stond was de SW al beschikbaar, echter was toen de computer van KTM stuk en kon er toen niet gelijk nieuwe SW erop gezet worden.
Of je ook niets merkt is me nog niet helemaal duidelijk, zelfs in Duitsland moeten de eerste nog van nieuwe SW worden voorzien.
 
zon was ffe uit ..ik moest die toch es buiten zien!
geen zin om de fiets door de pekel te jagen.

full
 
Dikke fiets Sorage!

Je achterste ventiel moet naar de andere kant, veel handiger. haha :P


haha bedankt!

neen gelukkig heeft m'n bandenboer het goed gezien, als die de andere kant opstaat krijg je er de bandendruk meter of slang om op te blazen niet op!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan