Routes Delen

Dag oma!
Om de voorpret maar weer mooi te beginnen in 2018 heb ik maar vast weer wat routes toegevoegd.

Mijn wensen voor 2018:
Voor voorjaar nog een kort weekend Teutoburgerwoud
Voorjaar weekend naar Harz
Najaar langer weekend eifel/moezel/zwarte woud....

Laat maar komen die routes! Voorpret is ook deel van de pret toch? 8-) :]

Mooi verzameling heb jij Jelte TOP
Log in – MyRoute-app: The #1 all-in-one route tool
 
Dit topic nu net pas gevonden en me ook direct aangemeld bij de MRA groep, 89 leden nu. :)
Komende tijd eens even door m'n route verzameling om de leukste te delen...
 
Ook aangemeld, nu 92 leden!

Wel handig zo'n overzicht van mooie routes. Als ik zelf een mooie heb dan zal ik hem hier zeker ook delen!!

Ik ben ook wel erg benieuwd aan het worden naar die MyRoute navigatie app, ik heb geen losse navigatie dus gebruik maken van een smartphone lijkt wel een mooi alternatief
 
dankje. Ik heb nog wel meer; maar allemaal in Tyre (nog niet allemaal ge upload). Ik gebruik zelf TomTom voor navigatie; maar denk als de TT het begeeft ik naar smartphone ga; is wel handig misschien. :)

Verder hoop ik ook dat er nog meer routes hier op komen! Vooral routes die al voorgereden zijn en waar men ervaringen mee heeft vind ik altijd erg fijn! Let's share the goodness!
 
Ik klaag nog al eens over Basecamp, en zie nu dit.

Toch wat vraagjes hierover.

- Iedereen kan er routes op kwakken, maar hoe valt te zien welke routes spectaculair zijn? Voor je het weet rijd je een onzin route.

- Is dit tablet compatible en kan je er gemaakte routes mee exporteren naar Garmin devices?
 
vraag 1: Nee kun je niet, dat weet je van te voren nooit! Ik heb bij routes die ik gereden heb een opmerking geplaatst en ben van plan als ik routes van andere rijd daar ook feedback op te geven.

vraag 2
ja routes kun je exporteren, of het tablet compatibel is weet ik niet, het is geen navigatie pakket maar een route ontwerp pakket. ik Exporteer de routes naar IGO
 
dankje. Ik heb nog wel meer; maar allemaal in Tyre (nog niet allemaal ge upload). Ik gebruik zelf TomTom voor navigatie; maar denk als de TT het begeeft ik naar smartphone ga; is wel handig misschien. :)

Verder hoop ik ook dat er nog meer routes hier op komen! Vooral routes die al voorgereden zijn en waar men ervaringen mee heeft vind ik altijd erg fijn! Let's share the goodness!

In de Harz als je bij Torfhaus bent, niet linksaf slaan, maar even links en dan na een paar 100 meter de parkeerplaats aan de rechterkant, mooi uitzicht op de Brocken en een verzamelplaats van motorrijders.
 
Ook net lid geworden van deze pagina, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nogal nieuwe ben in de wereld van MRA.
Ik ben voorzichtig mijn eerste routes aan het maken, dus hopelijk leer ik van de routes die al op deze pagina staan.
 
Heb me net ook aangemeld op MRA, en bij de motorforum groep.
Ik heb voor onze motorclub , 15 jaar, de 2 daagse routes van Overijsel naar het Sauerland, Weserbergland of bergischeland uitgezet. Ongeveer 400km per dag. Verder ben ik bij onze club betrokken geweest bij de motorweekenden naar de zelfde gebieden en de Harz en Eifel.
Snap nog niet alles van MRA en heb net een nieuwe zumo, dus moet nu de overstap maken van Mapscource naar Basecamp ;( gaat nog niet heel vanzelfsprekend...
Maar als iemand routes die kant op wil hebben, wil ik me wel even verder verdiepen in MRA en ze erop zetten.
 
Laatst bewerkt:
Beste,

ik ben nu zins vandaag , lid van de app..

wie weet hoe ik routes moet invoeren en of kan uitlezen?

en heeft er iemand mooie routes ?

gr motobeer
 
Kick out MF Oma! :W

Vandaag de groep gevonden op de myrouteapp. Daarom dit topic maar weer even onder de aandacht brengen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan