Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

NUDA MEETING (niet de grote treffen dus....)


Wie willen?
Dan maken we even een lijstje!

- TWAAP
- Domih

Voorkeur voor maand?

Domih: Mei (dan zijn de kriebels er weer maximaal)
 
Iemand ervaring om bij de originele uitlaat de katalysator / klep eruit te halen en de boel weer dicht te laten lassen.

Ik ken iemand die hier behoorlijk kundig in is, plus dat de boel nog wel origineel eruit ziet dan...
 
NUDA MEETING (niet de grote treffen dus....)


Wie willen?
Dan maken we even een lijstje!

- TWAAP
- Domih

Voorkeur voor maand?

Domih: Mei (dan zijn de kriebels er weer maximaal)
Afhankelijk waar zijn wij er ook.... m'n kerel op de Nuda en ik op m'n eigen motor(die zet ik dan wel verderop :+ )
 
Hey, even een vraagje.

Hebben jullie tips voor een korte kentekenplaathouder? Het liefst een die niet te moeilijk te monteren is.
 
Vorig jaar reed ik begin juni met een aantal vrienden (±20 motoren)over de A2 richting de Eiffel, daar voegde 2 husky rijders zich bij ons groepje en dame en een heer en reden een heel stuk met ons mee, was tof!. :) Heb ergens zo'n vermoeden dat jullie hier ook wel rondhangen op het forum.
 
Vorig jaar reed ik begin juni met een aantal vrienden (±20 motoren)over de A2 richting de Eiffel, daar voegde 2 husky rijders zich bij ons groepje en dame en een heer en reden een heel stuk met ons mee, was tof!. :) Heb ergens zo'n vermoeden dat jullie hier ook wel rondhangen op het forum.

Kunnen TWAAP en joost zijn geweest op 2 juni
 
Nuda weekend 2018!
Wie gaan er mee?

We gaan 6-8 juli naar het sauerland!

Als je je hier even opgeeft zorgen wij dat het huisje groot genoeg is 🤘

Groeten,

De organisatie
 
Hallo mede Nudisten :)

Het is inmiddels wel tijd om mij is voor testellen op dit waanzinnig forum. Al een tijd aan het rond snuffelen maar nooit aangemeld, dus bijdeze.

Ik ben Mike, 26 jaar en woonachtig in de omgeving Emmen (Drenthe). Sinds een jaar trotse eigenaar van een Nuda 900 en ben er erg content mee. Heb de Nuda bij de Oosterburen gehaald, toen de prijzen nog redelijk waren. 9000,- is inmiddels al geen uitzondering meer heb ik gemerkt.

De winter mag wat mij betreft vertrekken, laat het voorjaar maar komen.

Cheers.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan