Stoppie, ketting gebroken

ketting gebroken

  • SSjiiiiiit

    Stemmen: 54 37,8%
  • Hij Weer???!!!

    Stemmen: 89 62,2%

  • Totaal aantal stemmers
    143
Dat jullie het nu wel of niet snappen maakt mij niet veel uit. Het is mij vandaag ook overkomen ...

... na het scheren wil ik het stoppie uittrekken ... kettingbreuk ...en op een veel ergere manier dan die van TS.
Bij hem brak de kegting ver van het stoppie verwijderd, bij mij op slechts twee schakels van het stoppie.
Het verschil? In mijn geval is het veel gevaarlijker, want daar waar TS met een magneetstaaf zijn kettinkje had kunnen opvissen om dan alsnog het stoppie uit te trekken, had ik geen andere keuze dan de risicovolle actie te ondernemen om met mijn hand het hete water in te gaan om naar het stoppie te zoeken ...

jaja, ik weet dat het vrijdag is, maar het is wel ECHT gebeurt hoor ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat jullie het nu wel of niet snappen maakt mij niet veel uit. Het is mij vandaag ook overkomen ...

... na het scheren wil ik het stoppie uittrekken ... kettingbreuk ...en op een veel ergere manier dan die van TS.
Bij hem brak de kegting ver van het stoppie verwijderd, bij mij op slechts twee schakels van het stoppie.
Het verschil? In mijn geval is het veel gevaarlijker, want daar waar TS met een magneetstaaf zijn kettinkje had kunnen opvissen om dan alsnog het stoppie uit te trekken, had ik geen andere keuze dan de risicovolle actie te ondernemen om met mijn hand het hete water in te gaan om naar het stoppie te zoeken ...

jaja, ik weet dat het vrijdag is, maar het is wel ECHT gebeurt hoor ...

maar je had het water toch ook even af kunnen laten koelen? :9
 
Als je thuiskomt is het water echt wel afgekoeld hoor...
A ja ... dat klopt ...

... zo zie je maar, vrijdagtopics zijn leerzaam :Y

[me=DKP] belt even naar huis om aan vrouwlief te zeggen dat ze de pombak terug moet vullen met heet water zodat ik dat na het werk kan laten weglopen ...[/me]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
_O- _O- _O- Geniaal topic! :t


Ja, zo dacht ik er 2 maanden geleden nog over. Hoe had ik had het kunnen bedenken dat ikzelf ook wel eens aan de beurt kon komen.
Tja, zoals met vele dingen en gebeurtenissen in het leven gaat men er te vaak van uit dat het je zelf niet zal overkomen. |(

1k0.jpg
 
Dit soort topics graag alleen op vrijdag starten aub.

Iedereen hier doet zijn best, om het MF een zo professioneel mogelijk te houden
en dan krijg je zo'n topic :(

Zo gaat het nivo van MF er niet echt op vooruit natuurlijk. :N

Waarom grijpen de moderators niet in?
MODERATOR!!!! (waar zijn ze wanneer je ze nodig hebt?)


Overigens is het volledig je eigen schuld dat de ketting brak.
Had je maar een O-ring of X-ring ketting moeten gebruiken ipv zo'n cheap-ass China-ketting
 
Laatst bewerkt:
Dit soort topics graag alleen op vrijdag starten aub.

Iedereen hier doet zijn best, om het MF een zo professioneel mogelijk te houden
en dan krijg je zo'n topic :(

Zo gaat het nivo van MF er niet echt op vooruit natuurlijk. :N

Waarom grijpen de moderators niet in?
MODERATOR!!!! (waar zijn ze wanneer je ze nodig hebt?)


Overigens is het volledig je eigen schuld dat de ketting brak.
Had je maar een O-ring of X-ring ketting moeten gebruiken ipv zo'n cheap-ass China-ketting


Uw betoog klopt als een zwerende vinger.

Kan ik het nog goedmaken met je door een bak koffie te nuttigen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan