Motovlog?

Inderdaad, ik heb gisteren mijn advertentie account opgeheven, wachten tot het eind van de maand en dan nog 90 dagen en dan betalen ze me 68 euro uit. Ongelooflijk. Ze vangen zelf wel meteen, maar uitbetalen duurt 100 dagen.
 
Anders misschien wat collabs gaan doen met TWAAP, dan kom je wel sneller aan die 1000 subs om weer de monetization in te gaan. :t
De kijktijd heb je toch al
 
Gewoon zelf met je billen bijna bloot! :)

Maar er zijn ook andere manieren om geld te verdienen met YouTube-filmpjes zonder Adsense.
Maar ook daarvoor geldt eigenlijk wel dat je een beetje aanloop moet hebben, wil je daar wat aan verdienen.
 
Inderdaad, ik heb gisteren mijn advertentie account opgeheven, wachten tot het eind van de maand en dan nog 90 dagen en dan betalen ze me 68 euro uit. Ongelooflijk. Ze vangen zelf wel meteen, maar uitbetalen duurt 100 dagen.


Dus geld wat erop staat wordt nog wel uitgekeerd.
Dat is beter dan wat ik had verwacht eerlijk gezegd.
 
Onder de 10 euro niet meen ik. Blijft schofterig. Zij hebben wel gevangen.
 
Anders misschien wat collabs gaan doen met TWAAP, dan kom je wel sneller aan die 1000 subs om weer de monetization in te gaan. :t
De kijktijd heb je toch al
1000 subs kom je vanzelf wel op als je regelmatig content produceert, alhoewel dat wel lastiger is in het Nederlands. Met Engels bereik je gewoon de hele wereld, 80% van mijn views komen van buiten de EU.
 
1000 subs kom je vanzelf wel op als je regelmatig content produceert, alhoewel dat wel lastiger is in het Nederlands. Met Engels bereik je gewoon de hele wereld, 80% van mijn views komen van buiten de EU.
Ik ga het wel meemaken in de nabije toekomst. Ben wel van plan om inderdaad Engelstalig te gaan doen maar moet dan wel hard gaan werken aan mijn intonatie :9

@TWAAP: ik heb hetzelfde hoor. Als ik mijzelf terug hoor vind ik het ook een vreselijke stem maar misschien zit het allemaal tussen onze oren en hebben anderen geen klachten over onze stem :+
 
Laatst bewerkt:
Ik praat zo min mogelijk! Ik walg van m'n eigen stem. :')
Subtitlessssss it is! :P

Je zou nog eens aan ASMR kunnen doen (beetje fluisteren in de microfoon). Dat is volgens mij ook nog steeds een hype. Combineer dat met strakke kleding en die zilveren playbutton hangt zo bij je aan de muur! Ik praat zelf ook niet in mijn video's.
 
krijg van mensen in mijn omgeving wel terug dat de video's waarin ik praat leuker zijn. Jammer alleen dat ik het houden van een samenhangend verhaal onwijs moeilijk vind als ik ook moet motorrijden.
 
Ik praat niet graag in mijn video's, maar ik probeer ook op die manier ook mijn Engels te verbeteren door meer te praten.
Ook vind ik dat hoe meer ik praat, hoe minder erg ik het vindt om mijn eigen stem te horen :)

Topics vind ik wel moeilijk te vinden om er een gestructureerde video van te maken (unscripted) dus daar is ook wel werk aan :+

Zie ook m'n voorlaatste video waarbij gewoon zit te lullen over abs (geïnspireerd door het MF topic), dan is m'n Kettenmax review wel nog beter :)
 
ik praat eigenlijk alleen maar als ook echt iets uit valt te leggen. Gewoon wat lullen bij het rijden lukt gewoon niet, maar iets inbouwen oid kan je rustig bij praten.

Moet morgen onder mijn auto kruipen voor een oliewissel. zit nog ff te denken of en hoe ik dat ga filmen :+
 
Ik lul genoeg Engels buiten mijn video's om. Elke week voor m'n werk wel. Dat gaat van Saudi-Arabië tot Scandinavië en van Frankrijk tot Hongarije. Dus via de video's hoef ik het niet te leren. :P
Daarnaast 1 a 2x per jaar naar de VS en ik probeer zo min mogelijk als een Nederlander te klinken qua uitspraak. Bij mij vragen ze dus ook nooit waar ik vandaan kom, bij mijn vrouw wel, zij doet blijkbaar net even wat minder moeite om de uitspraak goed te hebben. En de Amerikanen houden er van, een buitenlands accent. Levert ook weer extra gesprekken op, hoewel Amerikanen sowieso wel met iedereen beginnen te ouwehoeren. Heel anders dan Nederlanders. Maar dat van de accenten heb ik weer met vrouwen die een bepaald Australisch accent hebben. Heerlijk om te horen.
Maar goed, ik ga nu offtopic. Sorry. :)
 
Ik praat zo min mogelijk! Ik walg van m'n eigen stem. :')
Subtitlessssss it is! :P
Na een paar maanden filmen en knippen en plakken wen je er vanzelf aan. Al rijdend lullen is 10x beter dan subs.

Ik ga het wel meemaken in de nabije toekomst. Ben wel van plan om inderdaad Engelstalig te gaan doen maar moet dan wel hard gaan werken aan mijn intonatie :9

@TWAAP: ik heb hetzelfde hoor. Als ik mijzelf terug hoor vind ik het ook een vreselijke stem maar misschien zit het allemaal tussen onze oren en hebben anderen geen klachten over onze stem :+
Hoeft niet per se, sommige vinden het dialect ook wel leuk. Ik spreek ook verschrikkelijk steenkolenengels in mijn video's(helemaal na een paar biertjes :+) :P Als de how-to maar duidelijk is.

ik praat eigenlijk alleen maar als ook echt iets uit valt te leggen. Gewoon wat lullen bij het rijden lukt gewoon niet, maar iets inbouwen oid kan je rustig bij praten.

Moet morgen onder mijn auto kruipen voor een oliewissel. zit nog ff te denken of en hoe ik dat ga filmen :+
Wat lullen is ook niet interessant, je moet wel wat hebben om over te praten. Ook dat is een kwestie van oefenen, je kan beginnen met situaties in het verkeer voor je etc. hardop te commenteren, ook(juist) als je camera uit staat.
Gewoon op record drukken en beginnen met lullen:
Is het wat geworden? Gooi het op YT, zoniet, volgende keer beter.
 
Je zou nog eens aan ASMR kunnen doen (beetje fluisteren in de microfoon). Dat is volgens mij ook nog steeds een hype. Combineer dat met strakke kleding en die zilveren playbutton hangt zo bij je aan de muur! Ik praat zelf ook niet in mijn video's.

Hahah ASMR! Dat ken ik.
 
Goed, ik ging dus Googelen en kwam hier op uit. :')

Dat is voor zielige mannetjes die niet naar de hoeren durven, maar dus wel geil worden van dat gefluister en geaai over die pluizige deadcats. Ze gaat er verdomme nog net niet aan likken! ASMR op de motor gaat het zeker niet worden, maar dan doe je dat lekker thuis na het motorrijden. Deze dame zal ongeveer 10.000 euro per MAAND krijgen voor dat geile gefluister. Check SocialBlade maar met haar profiel. UC6gLlIAnzg7eJ8VuXDCZ_vg YouTube Stats, Channel Statistics - Socialblade.com

13 miljoen views afgelopen maand en geschatte inkomsten van 3.000 tot 48.000 euro PER MAAND. Voor het gemak heb ik dus even 10.000 euro genoemd om geloofwaardig te blijven. Nog mooier is dat je zo'n videootje vrij vlot in elkaar knalt en je de rest van de dag met de poten omhoog kan relaxen op de bank. Werkgever? Je kan je baan wel opzeggen (wel zorgen dat je geld opzij zet voor je pensioen).
Dan kan je dus op YouTube wel je kont laten zien zoals TWAAP, maar daarbij fluisteren werkt dus nog véél beter.

PonytailWhispers. 8-) En het mooie is, al haat je je stem, met fluisteren klinkt het toch anders.



Ohja, de SJCAM SJ7 review heb ik online gegooid voor geinteresseerden; Test: SJCAM SJ7 Star 4K actioncam, goedkoop kwalitatief motovloggen

Beter dan Firefly 8S? Het grote voordeel is dat ie niet beslaat en er dus geen anti-fog inserts noodzakelijk zijn. Verder is het redelijk werkende touchscreen handig. Maar de Firefly 8S is absoluut ook een goede camera voor zijn prijs, maar moet je dus wel denken aan het beslaan.

Kan niet wachten op de SJCAM SJ8. Maar die zal wel wat kosten en ik betwijfel of ik die toegestuurd kan krijgen. Misschien als ik ze heel lief aankijk.
 
.. wel geil worden van dat gefluister ..

Ik heb de link net aangeklikt en heb het twee seconden aan kunnen horen. Het ligt aan mij, maar ik word er serieus agressief van. Alsof iemand zit te smakken, of met zijn nagels over een schoolbord gaat.

Nee, dan kijk ik liever naar wat anders. Het gezicht van TWAAP bijvoorbeeld. Maar ja, die is nooit in beeld. :+
 
Ik heb de link net aangeklikt en heb het twee seconden aan kunnen horen. Het ligt aan mij, maar ik word er serieus agressief van. Alsof iemand zit te smakken, of met zijn nagels over een schoolbord gaat.

Nee, dan kijk ik liever naar wat anders. Het gezicht van TWAAP bijvoorbeeld. Maar ja, die is nooit in beeld. :+

Oh ik klik snel door en hier en daar hoor ik alleen gefluister en af en toe met een borsteltje of stokje ergens langs de microfoon. :')
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan