MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een ontzettend kut commentaar overigens weer zeg. Bahbah. Kut Eurosport!
 
Euhhh ben er bang voor. Voor de oplettende kijker: Gridgirls worden afgeschaft. Dus dan kun je beter bij Eurosport blijven werken.

Man man , dat me too gedoe draait weer veel te ver door. Bij motorsport horen ook lekkere wijven PUNT.
 
Worden die ook bij de MotoGP afgeschaft?

Ik dacht alleen bij de F1 en dat boeide mij niet zo.

Geldt het voor heel de motorsport? WSBK en WSS ook?
 
Dus de bekers gaan ook uitgereikt worden door kerels? Zorgen dat je geen 1-2 of 3 wordt dan anders krijg je 3 zoenen van zo'n gast. :') :') :')
 
Laatst bewerkt:
Jezus, dat wijf heeft het wel erg met zichzelf getroffen he |(
Samantha? Ach ja ze mag het lekker doen als ze dat wil.
Maar helemaal snap ik het niet. Ik kijk wel gewoon, met wat verbazing erbij. ;)
 
Laatst bewerkt:
Zo.
Ik herken haar niet eens zonder kleren.

Veel beter als je het mij vraagt.

Jammer dat ze er niet meer bij is dit jaar. Ik vond dat wel wat. Een leuke dame ipv nog een kerel.
Voor de fans dan.. met kleren ;) en on-topic wegens het vertrek van Samantha (alle goeds! :t ) tevens wegens komkommertijd. :Y

full

full
 
Laatst bewerkt:
Paul snapt waarschijnlijk niet dat van die hippe vrouwen elkaar wel vaker aanraken voor de foto !? vind dit echt niet een typische "potten" foto.. heb wel gekkere dingen gezien van normale meiden
 
Volgens mij niet, als jij graag wilt denken van wel dan mag je dat van mij ;)

Nou dat schrijf je dus wel letterlijk zelfs. Tja en gezien de krampachtigheid |( van de laatste tijd ben ik bijna genoodzaakt aangifte tegen jou te doen. Bijna.... :P

Maar aangezien ik niet in de Grachtengordel woon ver weg van de werkelijkheid, kom je weer leuk weg. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan