KTM SuperDuke 990 Deel 14

Toch ben ik ook maar 1,85.

Jij bent smurf haal ik hier uit? ;)
[me="Annanas"]is nog ietsie langer O-)[/me]
Die uitlaat bocht ziet er ineens weer wat frisser uit! Welke middeltjes gebruik je daarvoor?
Met een (chemisch)goedje om je mig mag las er fris uit te laten zien :P
Uitlaat mee ingesmeerd, koffie gedronken, uitlaat opgepoetst, en dat een keer of 3...
Wil nog een keer mee verder, ziet er nog niet echt denderend uit, kan nog wel beter :Y
 
RVS beits:
lincoln-electric-combi-beits-pasta-rvs.jpg

Werkt enorm goed, maar is enorme troep dus gebruik goede handschoenen en een brilletje! Goed ventileren is ook niet onverstandig!
 
Accu verwisseld... the beast alive!

Maar de multimeter geeft aan dat hij niet extra veel voltages geeft als hij aan staat. Naar mijn weten geeft een motor dat draait meer voltages geeft.
Uit geeft de nieuwe (niet gel) accu 12.4 aan. Aan geeft de accu 12.1 aan. Met starten even een dipje naar de 10.

De oude accu geeft aan 11.7...

Terwijl ik na een half uur rijden, een startmotor (relais) had die niet meer aan ging incl zwakke cockpit lampjes.

Welke Duke guru kan hier een licht op schijnen?
 
Klinkt als je dynamo of spanningsregelaar die de geest heeft gegeven. Ik weet niet de exacte waarde, maar met een draaiende motor moet het toch wel 13 a 14V aangeven. Wat je nu meet is eigenlijk een standaard accu waarde zonder laadspanning.

Waarschijnlijk is je oude accu gewoon kapot gegaan door het rijden en niet bijgeladen worden.

Ik heb het dus gehad met een spanningsregelaar op een VFR 400. Die ging dus kapot, accu werd niet bijgeladen. Op ten duur was die ook op, en kreeg de dynamo het zwaar.
 
Laatst bewerkt:
had de accu ook niet aan de druppellader gehangen, dus toen ik de duke wou starten gaf die geen kick.

Nu aan de lader hangen, hopelijk leeft die nog?

Ben aan het kijken voor een navi, wat hebben jullie? (zit te twijfelen tussen de tom tom rider 410/450) En hoe hebben jullie hem aangesloten?
 
Ben aan het kijken voor een navi, wat hebben jullie? (zit te twijfelen tussen de tom tom rider 410/450) En hoe hebben jullie hem aangesloten?

Kep de 410. Gewoon aangesloten op de ACC aansluiting (geschakelde 12V) achter de koplamp.

Voor het mooie een M8 ram bolletje erop zodat ie strak tegen stuurbevestiging zit, ipv zo’n toren van pisa op je stuur.
 
Same here maar dan met een zumo 220. Rambolletje op 1 van de boutjes waarmee de koplamp aan de kroonplaat zit. Snoertje ligt net op de pak achter de kroonplaat in de koplamp (als ik hem niet gebruik)
 
Ik heb wel eens het rare idee gehad of de navi er voor zorgt dat de spanningsregelaar er aan gaat. Dit namelijk na navraag aan mede superdukers en bleek dat diegene met een navi aangesloten op de aansluiting in de koplamp hadden allemaal 1 of meerdere keren de spanningsregelaar moeten vervangen.

ff wat anders :P

 
Laatst bewerkt:
Kneiters... hou mij vast. :o

Helpt zo'n ruitje eigenlijk iets? :) Niet dat ik er nu afwaai bij 180+

Bedankt voor de bevestiging van d't accu probleem. We gaan er mee verder.
 
Kneiters... hou mij vast. :o

Helpt zo'n ruitje eigenlijk iets? :) Niet dat ik er nu afwaai bij 180+

Bedankt voor de bevestiging van d't accu probleem. We gaan er mee verder.

Het ruitje helpt een beetje, maar dat kan net genoeg zijn. Het is ook afhankelijk hoe groot je bent. Bij mij(1.96m) houdt hij de wind net wat tegen op het middenrif en en stuk borstkas. De helm zit nog wel steeds vol in de wind.
 
heb de zumo 590 erop staan, ook op een geschakeld circuit, nog nooit (hout vasthouden) elektrische problemen gehad, hang hem wel om de paar dagen een nacht aan de druppellader, als het vriest, mijn garage is niet verwarmd en dan merk ik het wel dat hij meer moeite heeft met het starten
 
Ruitje helpt iets. Ben 1.98 en zit nog steeds in de wind, maar inderdaad lager op mn borstkas niet meer. Ook bij lagere snelheden lijkt het iets rustiger te zijn. Ziet er inderdaad wel cool uit zo'n ruitje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan