Den Bosch en omstreken, part 73

Ja wel wat gekocht.

Moest nog een nieuwe jas en helm. Uiteindelijk 2 jassen en 2 helmen, tja dus te duur ;)

Sommige dingen zijn inderdaad voor veel te veel weg gegaan....
 
Sommige dingen zijn inderdaad voor veel te veel weg gegaan....

Eens.
Ik ben ook voor een aantal items afgehaakt omdat ik ze dan net zo goed nieuw en met garantie kon kopen.

En mijn jaarkilometrage rechtvaardigt het misschien niet, maar uiteindelijk toch nog een paar motorschoenen, handschoenen, motorhoodie en een T-shirt gekocht. Dinsdag ophalen, ik hoop dat alles past.
 
Laat maandagavond maar weten, dan weet ik waar ik voor dinsdag rekening mee kan houden ;)
Ik moest op maandag 1 item en dinsdag 3 items ophalen, maar het was geen probleem om alles dinsdag op te halen. En ik moet ook nog twee items voor een vriend uit Dordrecht meenemen, dus ik ben benieuwd hoe gecontroleerd de chaos is.
Ik heb eerder al eens twee items gekocht die ik in Vught op kon halen, maar dat verloop soepeler; ik was de enige...
 
Iemand nog meer iets gekocht in de faillissementsveiling van Van der Heijden?

Heb de skibroek die ik wilde nog ff in de gaten gehouden, maar daar werd echt belachelijk op geboden.
Een vergelijkbare ski-jas als degene die ik net voor het faillissement had gekocht voor €250,- ging tijdens de veiling weg voor €280,-.
 
Enfin, was weer een gezellige boel op de beurs, heb er weer 2 dagen gestaan voor de Ducati Olanda Club. Veel geouwehoerd, veel gelachen en hier en daar nog een nieuw lid geworven.

en Spelen met de V4-Panigale _O-

Ook de afterparty op zaterdag, was een aanrader, denk dat ik volgend jaar weer zaterdag op de beurs sta _O- (gratis bier, stuntshow, burnouts indoor en bandje ;))
 
Laatst bewerkt:
‘S-morgens stond er een rij tot naast de zijkant van het pand (wachttijd een uur) Ik was gelukkig ‘s-middags rond 13:30 uur en was met een half uurtje weer weg
 
Ik was er vandaag rond drie uur en een kwartiertje moeten wachten. Dus dat viel mee.
En fijn om er thuis achter te komen dat alles perfect past.
 
Nu een paar dagen goede en veeeeeeeeeeel regen en daarna alle dagen zon
Laat de temp maar snel boven de 15 graden uitkomen :] :] :]
 
Motorbroek, paar laarzen, ketting en tandwielen voor mijn CBR en bokje voor de KTM 525 gekocht. Paar dingen die toevallig niet erg populair waren ;)

Helmen gingen me te hard...

Morgen ook maar weer eens zout happen op weg naar mijn werk... na een week Dakar, Sénégal :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan