Wat heb jij gekocht op de motorbeurs 2018?

Vandaag weer naar de Motor-beurs geweest.
Kon pas eind vd middag. Daarom met een avond-kaartje.
Lekker rondstruinen en veel tussen de spulletjes snuffelen.

Nolan N87 gepast, niet alle maten aanwezig, dus dan toch maar een keer naar de winkel.
Kleding heb ik niet nodig, dus alleen effe snel tussen de kleding-rekken door.
Nee, helemaal niks aan spullen aangetrokken.
Als je weet wat je zoekt, dan is er best iets te vinden. Toch ook veel meuk!

Over meuk gesproken.......... Op de beurs werden ook 2e hands koffersets aangeboden.
Van sommige koffers zou je denken dat die al 5x bij een crash zijn betrokken. Man, wat zag dat eruit :r
Onlangs via MP setje zijkoffers aangeschaft. Heel nette prijs, en zagen er ook nog 'heel fatsoenlijk' uit.
Verder over de koffers...... Op de beurs ook veel nieuwere motoren met speciale fabriekskoffersets. Viel me op dat veel van de koffers meer voor show zijn als dat ze werkelijk nuttig zijn. Veelal niet groot, en ook onhandig van vorm.

Nog een setje sleutelgat-vijltjes gekocht. Ook een stalen doosje met verzinkboren.
Had een paar andere dingen op mijn 'lijstje' staan, maar niet kunnen vinden.

Man, man, man wat stonden er weer veel 2e hands motoren te koop waarvan het blok nauwelijks warm is geweest. Wat bezielt die mensen om er zo'n bak geld tegenaan te gooien en dan na een paar ritjes de motor al weer weg te doen? Zeker de geldpest!
We zullen maar zeggen meer geld dan motorrijder!

Kawasaki had een enorme stand. Kennelijk grote plannen. Moet wel weer worden terugverdiend.
MV-Augusta, daar was het weer (bijna) kwijlen. Prachtige machines!
Maar toch geen goede investering? Het verlangen blijft maar het verstand zegt NEE!
Blijf maar gewoon rijden op mijn ouwe beessie!
Honda schitterde door afwezigheid. Altijd veel waardering voor dat merk gehad.
Toch laatste jaren een beetje een suf modellen-programma.
Benelli had leuke motoren staan. Benieuwd of het wat wordt. Ziet er wel goed uit!

Beurs was leuk om te doen, maar ik denk dat de opmerking hierboven om dat maar 'eens in de 5 jaar' te doen, ook voor mij van toepassing gaat worden. Veel blijft steeds hetzelfde.
Ik ga er weer een jaartje over denken...............
 
Laatst bewerkt:
Een broodje warme beenham met honing mosterdsaus, een flesje jus de orange en voor de rest heb ik de folderrekken geplunderd want ik verzamel motorfolders :)

Hoe was de beenham? Ik heb de meiden al beloofd dat er wat lekkers bij zat en de oudste was aan het uitpluizen wat er allemaal te eten is. Die draait het om: Uit eten en shoppen, hahaha
 
Een bakje pasta voor 7 euro gekocht....

Toen ik bij het station de rolltrap nam wist ik gelijk dat het motorseizoen voor mij nog niet is begonnen....brrrr.
 
De beenham smaakte goed inderdaad!

Verder een nieuwe helm erbij gekocht, klein krasje er op wat resulteerde in 50% extra korting op de korting. Prima deal wat mij betreft.
En een nieuwe jas voor erbij. Iets wat wel het water buiten houd, makkelijk voor de weekend tripjes op woon-werk verkeer. Deze jas was overigens niet goedkoper dan op internet, koste hetzelfde als bij de stunters online.
 
heb gister ook even rondgestruind over de beurs vloer.
Mijn doel was om een nieuw motorpak aan te schaffen, aangezien bij mijn huidige pak het een en ander aan stiksel begon los te laten na mijn crash op zandvoort vorig jaar.

Zodoende bij de stand van Hans van wijk motoren terecht gekomen na ook wat andere grote kleding stands te hebben bekeken. Naar mijn idee was Hans van wijk een stuk goedkoper dan andere stands.

Heb een aantal combi pakken geprobeerd die mijn maat moesten zijn, maar liep telkens tegen het probleem dat de broek te smal was (is natuurlijk allemaal gemaakt voor kleine italiaantjes dat dainese spul).

Na wat advies te hebben gevraagd aan een werknemer bleek de woordvoerder van Dainese nederland die dag bij hun rond te lopen op de stand, dus die werd erbij gehaald. Hij greep een pak in een wat grotere maat, maar dan de korte versie van het pak, en die was in 1x goed. had hij er maar 1 van, dus dikke mazzel!
Meteen een backprotector erbij gekocht welke ik nog niet had.
Helemaal top dus, en de woordvoerder was echt een hele toffe gast, helemaal top!

uiteindelijk naar huis gegaan met dit pak en deze backprotector:

Pak:
naamloos_1685059_1.jpg


Backprotector:
47074584-c92e-4281-bc1b-d19b3a9d2ad7_5156773_1.jpg
 
Ik ben nog wat grieperig, dus sla dit jaar over.

Ik vind het rondlopen tussen alle gadgets en prullaria wel leuk. Dat fabrikanten hun nieuwe modellen laten zien, ook cool, maar zijn er hier echt mensen die wachten op de motorbeurs om iets te kopen? Is het financieel echt zo aantrekkelijk?

Als ik af en toe die prijzen van die occasions zie....
 
De prijzen op occasions (met flinke kilometerstanden) waren een lachertje. Voor 1000 of 2000 euro meer heb je het 2017/2018 model met 0 kilometers _O-
 
tja, een occasion is natuurlijk goedkoper bij motorzaak (die hoeven ze tenminste niet naar de beurs te brengen ;)

verder was het er wel druk vandaag.
veel leuk en nieuw spul gezien, en het voordeel van de beurs is dat je niet meerdere zaken hoeft te bezoeken om te vinden wat je zoekt.

met de nieuwe handschoenen hoef ik niet meer naar handvatverwarming te kijken :) :]

Gr.
Lonewulf
 
De prijzen op occasions (met flinke kilometerstanden) waren een lachertje. Voor 1000 of 2000 euro meer heb je het 2017/2018 model met 0 kilometers _O-

Dit dus, tis godver geen sp2... :X
full

Betreft het oude model firestorm 1998.
 
Helemaal niets gekocht.

Veel van hetzelfde. Wat mij vooral opviel waren de prijzen. Voor een shadow uit "87 met droge ogen bijna € 3.000,00 vragen! Prima als je je kosten eruit wilt hebben, maar dit is te gek.

Naast een eetschuur stond een jong meisje wat bevestigings materiaal voor op het stuur te promoten van o.a. een gsm klem.
Ik vraag geïnteresseerd wat dit nu gaat kosten, want voor de juiste prijs wilde ik dat wel. Geeft het meisje keurig aan dat zij dat niet wist, maar bij een andere stand, waypoint, welke in een ander hal stond konden zij dat mij wel vertellen. Dit is dus een gemiste kans. Als zij nu een paar doosjes had staan en een portable pin apparaat, dan had ik het meegenomen.

Ook een aantal hotelstands konden mij niet vertellen wat een prijs per nacht in het voor- of naseizoen moest gaan kosten. Nu kan ik dat allemaal op een site uitzoeken, maar een prijslijst of een aanbieding moet je toch op zijn minst kunnen geven c.q. promoten.
Let wel, ik ben niet cynisch of zo, maar verrek er staat een potentiële klant voor je neus en die moet je binnen halen. Al met al een beetje knullig allemaal.

Wel de oude en nieuwe Z900 mogen aanschouwen. De nieuwe graag voor de fun en de oude voor de heb.
 
Laatst bewerkt:
Prima vermaakt gister! Ging kijken voor een Kevlar Jeans van Macna ‘Jenny’, maar na enige afweging toch thuis gekomen met een iets duurdere jeans, voelde toch kwalitatief wat beter ... de buit: *O*

- Kevlar Jeans van John Doe ‘Betty Highwaist’
- Matte ledervet spray voor mat leren pak
- Putoline Bike wash

En een hoop bier/cola, broodje beenham en broodje hotdog. :+
Wat een prijzen voor die versnaperingen! :/

Volgend jaar overigens wel mooi weer op donderdag, niet verwacht dat het op de vrijdag ook al zo druk zou zijn. ;)
 
Waren motorreizen wel in de aanbieding..... :?

America reizen vond ik knap aan de prijs, en ik zag nergens een zgn beursaanbieding.

Wel ontzettend veel mogelijkheden gezien qua reizen....leuke aanbod iig en nog leuker om mee te doen als je het geld voor over heb.... :+
 
Rev-it kevlar jeans, schoenen van Alpinestars en een Macna Habitat motorjas. Leuk kloffie voor de "even snel" avondritjes en woon-werk :)
 
Dit dus, tis godver geen sp2... :X
[afbeelding]
Betreft het oude model firestorm 1998.

Volgens mij hing er gisteren avond een bordje met verkocht aan 😅 Als ik de juiste voor me heb ten minste

Ik heb bij Hans van Wijk een Shoei NXR gekocht voor een goede prijs waar ze niet meer over wilden onderhandelen. Daarop vroeg ik de verkoper een mooie prijs te maken voor de helm incl het photochromic vizier. Ik werd doorverwezen naar eem man die ze de baas noemden. Hij reageerde geirriteerd op mijn (volgens mij) normale vraag en wilde het vizier afprijzen van 150 naar 140 euro. Terwijl ze online voor 98 euro te bestellen zijn. Verder net als altijd gewoon een dagje uit ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan