Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
[afbeelding]

Mijn tank ziet er zo uit - komt dat iemand bekend voor? Aparte uitvoering? Het is een 2005.

Phil Read

photo_autograph_read_2_400x290.jpg
 
Ja dan moet ik het nog maar even op het oudje doen...


Ik heb het zelfde plan, zie het niet als een straf.

Na een transplantatie van een dynamo en spanningsregelaar is speedy weer up and running. Ik heb deze keer gekozen voor originele spullen, maar wel van een slopert in de US. Voor een fractie van de kosten voor nieuw spul. Immitatie is ook goedkoop maar past dan weer net niet. Moet er weer gefrutselt worden of gevloekt voordat het past en werkt.

Kijken hoelang het nu weer werkt.
 
Ik heb het zelfde plan, zie het niet als een straf.

Na een transplantatie van een dynamo en spanningsregelaar is speedy weer up and running. Ik heb deze keer gekozen voor originele spullen, maar wel van een slopert in de US. Voor een fractie van de kosten voor nieuw spul. Immitatie is ook goedkoop maar past dan weer net niet. Moet er weer gefrutselt worden of gevloekt voordat het past en werkt.

Kijken hoelang het nu weer werkt.
Zie je nou wel, donortransplantaties zijn hartstikke goed! :Y
 
Antwoord uit Hinckley:

"Thank you for your enquiry.

I can confirm that this bike was NOT a factory special, someone has obviously got Phil Read to sign the tank at some time.

Thank you once more for your enquiry."

Ik vind 't gek. Wie laat nou z'n tank signeren en vervolgens overspuiten?
 
Laatst bewerkt:
Antwoord uit Hinckley:

"Thank you for your enquiry.

I can confirm that this bike was NOT a factory special, someone has obviously got Phil Read to sign the tank at some time.

Thank you once more for your enquiry."

Ik vind 't gek. Wie laat nou z'n tank signeren en vervolgens overspuiten?


Erg blij met die handtekening waarschijnlijk.
 
Antwoord uit Hinckley:

"Thank you for your enquiry.

I can confirm that this bike was NOT a factory special, someone has obviously got Phil Read to sign the tank at some time.

Thank you once more for your enquiry."

Ik vind 't gek. Wie laat nou z'n tank signeren en vervolgens overspuiten?

Ik snap het op zich wel. Je hebt een handtekening op je tank en wilt die houden, dus een laag blanke lak erover zodat ie mooi blijft. Of zie ik het nou verkeerd?
 
Het zou kunnen, maar heel waarschijnlijk vind ik het niet... :N

Veel andere verklaringen zijn er anders niet.

Het is geen officieel model geleverd door Triumph. Dus iemand wilde dit bewaren. Mogelijk een dealer die dit als SE model geleverd heeft. Of hij is van phil zelf geweest? En heeft zo de waarde proberen op te drijven :+
 
Veel andere verklaringen zijn er anders niet.

Het is geen officieel model geleverd door Triumph. Dus iemand wilde dit bewaren. Mogelijk een dealer die dit als SE model geleverd heeft. Of hij is van phil zelf geweest? En heeft zo de waarde proberen op te drijven :+
Of door de importeur... belangrijker lijkt mij of er signalen zijn dat de motor wel of niet goed rijdt of dat je vermoedt dat er schade was. Zo niet? Lekker rijden en pochen dat Phil je makker ooit deze motor heeft gezegend!!
 
Of door de importeur... belangrijker lijkt mij of er signalen zijn dat de motor wel of niet goed rijdt of dat je vermoedt dat er schade was. Zo niet? Lekker rijden en pochen dat Phil je makker ooit deze motor heeft gezegend!!

D'r is wel het een en ander aan gedaan - zwarte kroonplaat, schetsplaten en alle stepjes zwart, zijkanten radiatoren ook. Maar belangrijker - erop rijden is een feest!
 
Beetje blanke lak extra op de tank is zo gepiept, lijkt me helemaal niet gek.

Wel vrij zeker dat die handtekening in Engeland erop is gezet, dus of met de motor naar Engeland geweest en daar Phil getroffen, maar waarschijnlijk is het een geïmporteerde fiets.
 
Hallo iedereen, normaal word ik woensdag de trotse eigenaar van een nieuwe speed triple R :P :) :] :t (een overjaars model).
Het is de Matt graphite, ik vind het echt een prachtige kleurcombinatie. Maar hoe onderhouden jullie de motor? Er zit matte lak op, carbon en dan nog de rode accenten. Ik heb totaal geen ervaring met matte lak.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden :)
 
Laatst bewerkt:
Beetje blanke lak extra op de tank is zo gepiept, lijkt me helemaal niet gek.

Wel vrij zeker dat die handtekening in Engeland erop is gezet, dus of met de motor naar Engeland geweest en daar Phil getroffen, maar waarschijnlijk is het een geïmporteerde fiets.

Dat klopt, het is een import fiets.
 
Hallo iedereen, normaal word ik woensdag de trotse eigenaar van een nieuwe speed triple R :P :) :] :t (een overjaars model).
Het is de Matt graphite, ik vind het echt een prachtige kleurcombinatie. Maar hoe onderhouden jullie de motor? Er zit matte lak op, carbon en dan nog de rode accenten. Ik heb totaal geen ervaring met matte lak.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden :)

ik heb een mat zwarte, die was ik met een shampoo en na afdrogen ga ik er nog eens over met een doekje van Vulcanet. Werkt perfect voor de matte lak. Je heb ook boenwas voor matte lakken, heb ik ook wel eens gebruikt maar ik vind de Vulcanet ruim zo goed.
 
ik heb een mat zwarte, die was ik met een shampoo en na afdrogen ga ik er nog eens over met een doekje van Vulcanet. Werkt perfect voor de matte lak. Je heb ook boenwas voor matte lakken, heb ik ook wel eens gebruikt maar ik vind de Vulcanet ruim zo goed.


Bedankt voor de tip. Ik zal dat zeker eens proberen :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan