:$ Sorry, m'n eerste foto in dit leuke topic en er staat geen motor op.
Tot overmaat van ramp is de foto ook nog van 27 oktober 2017 en genomen vanuit een bus (werkplek).
Ga m'n best doen voor mooie plaatjes MET motor zodra het weer iets uitnodigender is :Y

Vandaag? Er ligt wat sneeuw ;)

Welkom btw :W Enne, mooi plaatje :)
 
Misschien stond er wel een motor, maar die paste er op deze manier niet op. :+
 
Vandaag in mijn eentje een kleine 100km weggetikt ;)
Resize_of_IMG_20180216_134302.jpg
 
Laatst bewerkt:
Even wezen buitenspelen vlak voordat het arctisch front de komende nacht over ons land trekt :]

upload_-1


upload_-1


upload_-1


Straf windje vandaag! :)

Zijn er nog meer op pad tijdens deze barre winterdagen? Voorlopig droog, dus prima te doen :]
 
Laatst bewerkt:
Mooie hollandse plaat Rene! :t
Deze lijkt me ook typisch een Hollands plaatje ;)

Resize_of_IMG_20180225_134912.jpg


Onderweg nog 3 andere motorrijders gespot..
Rijden was met deze temperaturen niet echt fijn...qua kleding was het goed te doen maar de bandjes vonden het niet prettig...had soms het idee dat ik op een dweil zat..
Voorlopig laat ik 'm even staan , komt niet eerder de weg op als hij 2 nieuwe sloffen krijgt..
Voldoende profiel maar ze zijn oud....
 
Laatst bewerkt:
Deze lijkt me ook typisch een Hollands plaatje ;)

[afbeelding]

Onderweg nog 3 andere motorrijders gespot..
Rijden was met deze temperaturen niet echt fijn...qua kleding was het goed te doen maar de bandjes vonden het niet prettig...had soms het idee dat ik op een dweil zat..
Voorlopig laat ik 'm even staan , komt niet eerder de weg op als hij 2 nieuwe sloffen krijgt..
Voldoende profiel maar ze zijn oud....

Mooie blauwe lucht :)
Maar zo Hollands is die jaknikker niet. In Duitsland net ten zuiden van Emmen (omg. Hoogstede) staat het vol met van diezelfde (nog werkende) Pferdekopfpumpen.
Troosteloos gebied vol met bovengrondse olieleidingen '(
 
Dat klopt....ooit eens met een hele groep zundapprijders daar in de omgeving gereden...
 
full


Moest in de buurt van Apeldoorn zijn vandaag, dus gelijk maar een blokje om gedaan. Was goed te doen alleen de wind was wel gemeen koud. Hoewel een uurtje geleden op de terugweg de temperatuur een stuk lager was dan vanmiddag, vond ik het vanmiddag toch kouder aanvoelen.
 
Was genieten vandaag! In de ochtend nog geschaatst, de middag leek wel lente dus ben ik lekker op de motor gestapt. Geen foto's helaas.
 
Bijzonder he, binnen 1 dag van winter- naar lentegevoel. Komende zaterdag mogelijk 15 graden. Met regen, dat wel. -O-

Btw...ik ben te lui om mn motor af te spoelen. Ik wacht de komende natte week eerst even af :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan