Plattegrond/layout circuits

En op verzoek Croix :-)

full
 
Kijk goed bezig!

Alleen ff kijken of ze ook goed op A4 komen om je lijnen in te tekenen.

Heb ze op liggend A4 formaat opgemaakt.. dus het zou goed moeten komen. Alleen die lausitzring is een beetje smal (plaatje wat ik van internet haalde) ik weet niet of dat een heel lange baan is of zo?

(heb ze in vector gemaakt, dus je kunt ze zo groot of klein hebben als je wilt.. kan ook op A3 formaat of zo)
 
Laatst bewerkt:
Heb ze op liggend A4 formaat opgemaakt.. dus het zou goed moeten komen. Alleen die lausitzring is een beetje smal (plaatje wat ik van internet haalde) ik weet niet of dat een heel lange baan is of zo?

(heb ze in vector gemaakt, dus je kunt ze zo groot of klein hebben als je wilt.. kan ook op A3 formaat of zo)

Lausitz ligt trouwens iets boven Dresden.
En is zo’n 4,3km lang, niet bijzonder dus.

Ik heb een mooie map waar ik mijn layouts in heb zitten en A4 zou groot genoeg zijn mits de baan breed genoeg is (des te breder des te beter) duurt nog ff voor ik er moet rijden maar voorpret is de helft van de lol 😊
 
Lausitz ligt trouwens iets boven Dresden.
En is zo’n 4,3km lang, niet bijzonder dus.

Ik heb een mooie map waar ik mijn layouts in heb zitten en A4 zou groot genoeg zijn mits de baan breed genoeg is (des te breder des te beter) duurt nog ff voor ik er moet rijden maar voorpret is de helft van de lol 😊

als het breder is.. dan is de bocht wel weer iets anders dan de realiteit toch?
 
hahaha.. met het goede programma is het niet heel lastig om zo'n zwart internetlijntje om te zetten in een beter leesbaar ding, en ik heb ze zelf misschien ook ooit nodig. (en hier is wel een mooie plek om ze te verzamelen, volledig eigen belang dus)
 
kakzooi.. T10 en 11 stonden verkeerd om :')

full


Is er trouwens ergens een afbeelding op het internet te vinden, waar Assen met zowel nieuwe als oude Ruskenhoek op staat.. want die zie ik eigenlijk nergens op het internet. Google overtrekken kan ook wel, maar dat is weer wat meer tijd.
 
Goed bezig! Maar dat had ik al gezegd.

Druk weekend, maar ze gaan allemaal in de OP komen!

ook nog niet proberen te printen? je ging nog kijken welke breedte ideaal voor intekenen was. Bij het overtrekken van assen ben ik er wel achter gekomen dat het sowiesio breder moet dan dat de baan echt is, maar te breed verandert de bocht teveel. (probeer maar voor te stellen hoe strubben wordt als de baan nog breder op tekening is)
 
ook nog niet proberen te printen? je ging nog kijken welke breedte ideaal voor intekenen was. Bij het overtrekken van assen ben ik er wel achter gekomen dat het sowiesio breder moet dan dat de baan echt is, maar te breed verandert de bocht teveel. (probeer maar voor te stellen hoe strubben wordt als de baan nog breder op tekening is)

Nee helemaal niets, druk met huis verbouwen dus MF (thuis tenminste) staat al een ruim jaar op een laag pitje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan