KTM LC8,de motor voor echte mannen. Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank voor de info !

Volgens de montage-instructies van de LOUIS.DE-tassen staat als standaardmontage : met klittenbandriemen ONDER het passagierszadel vermeld en "desnoods" bovenop het zadel, zoals bij jou...

Mijn echtgenote moet er mee achterop, dus hoop ik op montage ONDER het zadel en heb ik inderdaad reeds folie voorzien tegen eventuele schaafplekken (op de motor ! :+ ... ).

Ik ben benieuwd of de gierigheid (geen KTM-tassen) hier niet wordt afgestraft :z .

De Louis tassen zijn waterafstotend....
Dat is wat anders dan waterdicht.....

Wel iets om rekening mee te houden ;)
 
Ali slaat de plank wel eens mis.

Ik heb een KTM shirt voor mijn verjaardag gekregen.
Met de tekst : REROY to race. _O-
 
Nu we het toch over Ali express hebben.
Heeft iemand ervaring met de opzet spoilers voor de kuipruit ?
Givi Vario Spoiler
Dit soort of vergelijkbaar?

Een aantal vrienden rijdenop hun GS met de namaak variant van aliexpress.
voor ca € 20.-
En zijn erg de spreken over de werking.
Ik vraag mij af of dit ook gaat werken op de 1190 met een hoge ruit?
 
Nu we het toch over Ali express hebben.
Heeft iemand ervaring met de opzet spoilers voor de kuipruit ?
Givi Vario Spoiler
Dit soort of vergelijkbaar?

Een aantal vrienden rijdenop hun GS met de namaak variant van aliexpress.
voor ca € 20.-
En zijn erg de spreken over de werking.
Ik vraag mij af of dit ook gaat werken op de 1190 met een hoge ruit?

Had bij mij geen extra positief effect.
Daarom destijds hogere ruit besteld. Wel de originele hogere van ktm.
 
Laatst bewerkt:
Heb ook een zwarte korte Wings besteld. Erg benieuwd naar het geluid. Hopelijk is het niet té hard. :]
Ik heb er ook een
Met stilste db killer
Iets meer geluid bij stationair en acceleren
Maar bij constante snelheid minder geluid dan oem
 
Iemand ervaring met de bandenprijzen bij de officiële ktm dealer?
Ik weet vroeger bij men bmw dat dit x2 de prijs was van de bandenboer...
 
Heren, dames ook,

Heeft 1 van jullie de Supplementary headlight kit
gemonteerd? Ik zag op de beurs in Utreg dat alle KTM Adventure's daar mee uitgerust waren. Zag er best fraai uit. Ook vanuit het oogpunt bezien dat "Triangle verlichting" na onderzoek door diverse instanties meer opvalt in het verkeer dan zonder ben ik nu serieus aan het overwegen zo'n set te monteren. Mijn vraag is tevens of die verlichting telkens handmatig ingeschakeld moet worden of dat deze verlichting net als het dimlicht automatich aan gaat bij contact maken.
 
Heren, dames ook,

Heeft 1 van jullie de Supplementary headlight kit
gemonteerd? Ik zag op de beurs in Utreg dat alle KTM Adventure's daar mee uitgerust waren. Zag er best fraai uit. Ook vanuit het oogpunt bezien dat "Triangle verlichting" na onderzoek door diverse instanties meer opvalt in het verkeer dan zonder ben ik nu serieus aan het overwegen zo'n set te monteren. Mijn vraag is tevens of die verlichting telkens handmatig ingeschakeld moet worden of dat deze verlichting net als het dimlicht automatich aan gaat bij contact maken.

Ik zag ze ook. Zagen er idd netjes uit!
Zal wel net zo werken als met de handvatverwarming bijv. je zet ze 1 keer op een setting (aan/uit) en de volgende keer dat je de motor start onthoud die de laatst opgeslagen setting, maar das een gokje!
 
Het is jammer dat die officiële setjes zo duur zijn.
Dit zie je bij alle merken.
Let wel op dat het canbus systeem problemen kan geven bij geknutsel.
 
Ik zag ze ook. Zagen er idd netjes uit!
Zal wel net zo werken als met de handvatverwarming bijv. je zet ze 1 keer op een setting (aan/uit) en de volgende keer dat je de motor start onthoud die de laatst opgeslagen setting, maar das een gokje!

Ik heb er ook naar zitten gluren, de meesten waren geen eens aangesloten op de beurs _O- maar er ff gauw ff opgemeubeld zonder prik dus..... Het ziet er idd wel mooi uit! En veilig!!

Denk niet dat dit via je dashboard ingesteld wordt.
Achter de ruimte van koplamp zitten twee vrije draden die stroom leveren voor dit soort accessoires, de één gaat via je je contact en de ander levert altijd prik.

Ik zag op youtube een filmpje langskomen waar je vrij simpel ff je schermp losmaakt en wegklapt en dan bij die bedrading kan. Niet heel ingewikkeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan