iGO Primo 2.4 Motorcycle Edition

WTF? :r

Eerste bericht en dan een reclamelink verstoppen?

Info zelf is wel nuttig, maar misschien dat de mod de link en reclame uitingen in het profiel kan wegpoetsen?
 
Hi all,

Op de één of andere manier krijg ik de POI niet zichtbaar en/of gevonden in de iGO primo software.
Ik heb de .poi bestanden in de map \Primo\CONTENT\POI gezet en de Q1_2017 mappen in \Primo\CONTENT\MAP. Zelfgemaakte .kml routes zet ik altijd in \Primo\CONTENT\USERDATA\ROUTE en kan ik vervolgens laden via het menu.
Als ik in het menu op zoek ga naar bijv. een benzinepomp of hotel blijft alles 'grijs' gedrukt, oftewel er zijn er geen beschikbaar. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Heeft er verder iemand nog een backup naar een 'full' version voor me, dus primo incl. de motorcycle editie 1.9?

Rick
 
Op de één of andere manier krijg ik de POI niet zichtbaar en/of gevonden in de iGO primo software.
Ik heb de .poi bestanden in de map \Primo\CONTENT\POI gezet en de Q1_2017 mappen in \Primo\CONTENT\MAP. Zelfgemaakte .kml routes zet ik altijd in \Primo\CONTENT\USERDATA\ROUTE en kan ik vervolgens laden via het menu.
Als ik in het menu op zoek ga naar bijv. een benzinepomp of hotel blijft alles 'grijs' gedrukt, oftewel er zijn er geen beschikbaar. Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Hier zat ik ook mee te prutsen begin van het jaar...
Er is een bestandje wat je moet updaten om dit voor elkaar te krijgen. Gaat om de "global_cfg".
Hier kun je de nieuwste krijgen: klik
Dan zou je de POI's moeten kunnen zien.
 
Ik heb mijn .poi bestanden dus wel op de juiste plek staan, \Primo\CONTENT\POI? Die hoeven dus niet in de USERDATA\POI folder? En .poi is de juiste extensie neem ik even aan.
Zal vanavond dat global_cfg bestand er eens op zetten.
 
Ja, die plek is goed, extensie ook.
Heb aardig zitten z(vl)oeken hierop, uiteindelijk bleek de global_cfg veroudert op de een of andere manier.
 
WTF? :r

Eerste bericht en dan een reclamelink verstoppen?

Info zelf is wel nuttig, maar misschien dat de mod de link en reclame uitingen in het profiel kan wegpoetsen?

Welnee, die rat had een bericht van Horizza letterlijk overgenomen en daartussen zijn reclame gepropt.

hozzira op woensdag 20 augustus 2014 11:46:
Oh nee, dat heb ik eens eerder gezien. Maatje van me had een navi, uit China, voor in de auto uit gekocht. Er zou 128mb in zitten maar bleek uiteindelijk maar 64mb te zijn.

Maar goed, je kan toch ook andere programma's opstarten op de Rage toch? Als in, je kan snelkoppelingen aanpassen?

Download even http://werner.keilholz.free.fr/downloads/MyBoot.zip

Koppel de Rage aan je pc, maak op de schijf van de Rage even een map aan, MyBoot bijvoorbeeld, en plaats de bestanden uit de zip download daarin.

Start je Rage op, wijzig de snelkoppeling naar je navi en verwijs deze naar de MyBoot.exe.
Start MyBoot op door op de snelkoppeling te drukken, klik 1x op de knop Windows en je komt in Windows CE. Ga nu naar Start > Settings > Control Panel.
Start daar de snelkoppeling "System" en rechts zie je hoeveel geheugen je hebt. Daar zou iets moeten staat als 121600 KB, kan iets meer of minder zijn, maar als het ONDER de 100000 is heb je te weinig.
 
Hello, I'am a new member, i'am Italian biker, I buy a china gps excelvan.
I was looking for information on the internet for this gps china, and I found this site, with Igo motor edition of Hozzirra, very interesting, with very good modifications for motorcyclist, now I ask, you can find files of Igo motor edition, he works with Italian language , if you can help me I would be very grateful, thank you very much.
een groet voor alle biker Nederlandse
 
Goeiedag allemaal, ik ben deze topic toevallig tegen gekomen en zeer interessant en zo nieuwsgierig als ik ben heb ik het ook draaiende gekregen op m,n oude Mio 268 , kijken hoe het route rijden gaat. :]
Iemand nog iets van de TS gehoord.?

Hallo!
Ik heb ook nog een MIO 268 liggen en wil deze op mijn Honda Deauville 650 monteren.
Mag ik vragen hoe u dit voor elkaar hebt gekregen?
Met vriendelijke groet,
Wim Verhoeven
 
Wim,
Zoek via google naar "Mio 268 unlock". Je moet je mio met software unlocken waardoor je de Navigatie software kan aanpassen of te wel de Moto editie erop kan zetten.

Mocht je een oudere Mio bezitten, wat volgens mij de 268 is, dan heb je kans dat het niet werkt. Naast dat de unlock software moeilijk te vinden is zijn de kaarten te groot voor dit apparaat. Ik heb hier ervaring mee met een Mio H610, C230 en C320. Deze liggen nu bij mij in het electronica museum omdat ze de kaarten niet aankunnen.
 
Laatst bewerkt:
Elrosso

Bedankt voor je reactie.
Het is trouwens een Mio 168 digiwalker pocket pc.
Ik kan daar wel iGo primo op draaien, maar krijg foutmeldingen.
Misschien moet er in Sys.txt iets veranderen
iGo8 draaid daar primo op hoor!

Ik denk dat ik het maar met mijn oude samsung galaxy S3 mini blijft doen.
Die werkt prima met tomtom go mobile.

Met vriendelijke groet,
Wim Verhoeven
 
De links naar de motor edition en de stem lijken niet meer te werken. Kan iemand mij helpen? Probeer mijn Interphone op Igo primo te laten draaien. Alvast dank!!
 
Het hele Windows CE/IGO gebeuren is inmiddels ingehaald door de diverse Android apps. De motoreditie was een geweldig product ten tijde van lancering. Maar begint nu wel wat achterhaald te worden.
Ik ben inmiddels helemaal om naar Android. En sinds ik een nieuwe pc heb, heb ik ook niks meer qua IGO, motoreditie of Becker in de aanbieding.
Er bestaan diverse leuke apps voor Android die de motoreditie ruimschoots overtreffen. TomTom GO is de bekendste. Maar ook speciale motornavigatie van Kurviger en Calimoto zijn erg goed. En natuurlijk niet te vergeten onze Nederlandse trots Tyre navigatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan