Silly Season 2019

Hopelijk omdat 'ie zelf nog even doorgaat! *O*
Dat lees ik ook tussen de regels door idd :P
r5wjwp2smuda2.gif
 
Eh oke, dus die Yamaha's gaan in de mottenballen in 2019...? :/
Dat hoeft niet als er een nu bestaand team is wat van merk zou willen wisselen dan is het mogelijk om naar Yamaha te switchen ,Tech3 doet dat ook door naar KTM te gaan. :]
 
Bo heeft tijdens de test nog geen mensen van de stoelen doen vallen.
Volgens mij heeft hij het goed gedaan, maar ook niet meer dan dat.

Om als Nederlander (daar zijn we weer..) bij een topteam te komen, moet hij komend jaar wel heel erg goed presteren.

Wanneer hij vorig jaar maximaal gepresteerd had, had KTM hem nooit laten gaan.
Denk ik dan maar...

Ik meen te hebben gelezen dat KTM gevraagd heeft om no een jaar Moto3 te doen of nog even te wachten met tekenen in de Moto2.
Daarna stapte er een aantal teams over naar KTM, waar Bo waarschijnlijk terecht kon.
KTM baalt enorm dat hun talenten opleiden (Red Bull Rookies Cup) en die allemaal naar andere fabrikanten/teams gaan.
 
En zou Zarco toch mee gaan met Tech3 naar KTM dan? Dat team gaat het KTM Junior Team heten maar ik vraag me wel af of je iemand die dan aan zijn 11e GP seizoen en 3e MotoGP seizoen gaat beginnen nog een Junior mag noemen. Maar dat zal allemaal wel weer heel logisch zijn en zo.
 
En zou Zarco toch mee gaan met Tech3 naar KTM dan? Dat team gaat het KTM Junior Team heten maar ik vraag me wel af of je iemand die dan aan zijn 11e GP seizoen en 3e MotoGP seizoen gaat beginnen nog een Junior mag noemen. Maar dat zal allemaal wel weer heel logisch zijn en zo.
Mocht Vinales er niks van bakken dit jaar, dan denk ik dat Zarco zijn zitje krijgt.
Vinales is mentaal niet heel sterk (heb ik het idee). Zarco ziet er uit als een doetje, is beleefd en gedraagt zich als ideale schoonzoon, maar het is een mean motherfucker op de baan })
We dachten allemaal (inclu mezelf) dat Vinales het hele veld zou oprollen, maar niets was minder waar.
De andere coureurs (inclu Rossi) hebben af en toe een (gecamoufleerde) opmerking over het rijgedrag van Zarco, maar hij trekt zich er geen hol van aan.
Zarco is een beetje mijn nieuwe 'Simoncelli' (belofte) geworden.
 
Mocht Vinales er niks van bakken dit jaar, dan denk ik dat Zarco zijn zitje krijgt.
Vinales is mentaal niet heel sterk (heb ik het idee). Zarco ziet er uit als een doetje, is beleefd en gedraagt zich als ideale schoonzoon, maar het is een mean motherfucker op de baan })
We dachten allemaal (inclu mezelf) dat Vinales het hele veld zou oprollen, maar niets was minder waar.
De andere coureurs (inclu Rossi) hebben af en toe een (gecamoufleerde) opmerking over het rijgedrag van Zarco, maar hij trekt zich er geen hol van aan.
Zarco is een beetje mijn nieuwe 'Simoncelli' (belofte) geworden.
Vinales heeft toch al bijgetekend voor 2 jaar, 2019 en 2020 ook op een M1.
 
Vinales heeft toch al bijgetekend voor 2 jaar, 2019 en 2020 ook op een M1.

Klopt.

Ik verwacht dat Zarco naar het KTM fabrieksteam gaat naast Espargaro, dat Smith als testrijder aan de slag mag en dat Oliveira en Binder vanuit de Moto2 naar het Tech3 KTM team overgeheveld worden. Als Zarco dat wil, tenminste, maar eerlijk is eerlijk: hij heeft niet heel veel keus.
 
Klopt.

Ik verwacht dat Zarco naar het KTM fabrieksteam gaat naast Espargaro, dat Smith als testrijder aan de slag mag en dat Oliveira en Binder vanuit de Moto2 naar het Tech3 KTM team overgeheveld worden. Als Zarco dat wil, tenminste, maar eerlijk is eerlijk: hij heeft niet heel veel keus.

En ik denk dat ze qua betalingen niet veel onder doen dan de grote fabrieks teams.
 
Wel een flinke stap terug dan voor Zarco. Dan moet KTM zich nog wel flink verbeteren wil hij meegaan met tech 3. Zie ik niet gebeuren.
 
Wel een flinke stap terug dan voor Zarco. Dan moet KTM zich nog wel flink verbeteren wil hij meegaan met tech 3. Zie ik niet gebeuren.
Een stap terug in prestaties, maar niet in wat voor baan je dan hebt. En met een satelliet Yamaha weet je: je hebt nooit het beste wat de fabriek kan leveren.

Rossi gaat waarschijnlijk nog wel twee, minstens één jaar door, terwijl Zarco na dit jaar toch echt een motor onder z'n bips wil hebben. Honda, Ducati, Yamaha fabriekszitjes zijn geen optie. Bij Aprilia wil je niet gevonden worden als je een carrièrepad omhoog in gedachten had, en als je de keus hebt tussen Suzuki of KTM zou ik kiezen voor die laatste.
 
Een stap terug in prestaties, maar niet in wat voor baan je dan hebt. En met een satelliet Yamaha weet je: je hebt nooit het beste wat de fabriek kan leveren.

Rossi gaat waarschijnlijk nog wel twee, minstens één jaar door, terwijl Zarco na dit jaar toch echt een motor onder z'n bips wil hebben. Honda, Ducati, Yamaha fabriekszitjes zijn geen optie. Bij Aprilia wil je niet gevonden worden als je een carrièrepad omhoog in gedachten had, en als je de keus hebt tussen Suzuki of KTM zou ik kiezen voor die laatste.

Jorge heeft toch nog geen contract voor volgend jaar... zou dat nog maar ff afwachten als ik Zarco was... KTM is misschien leuk voor het geld, maar net als bij Ducati in de afgelopen 10 jaar waarbij meerdere toprijders miljoenencontracten kregen is dat bepaald geen garantie op sportief succes, bij Ducati is er een kans op beide.

Is er ook geen kans dat Yamaha een derde fiets in gaat zetten als ze geen klantenteam meer hoeven te voorzien?
 
Laatst bewerkt:
Yamaha krijgt toch nog 2 klantenmotoren voor 2019 maar is nog niet bekent wie dat gaat runnen toch...
 
Wel een flinke stap terug dan voor Zarco. Dan moet KTM zich nog wel flink verbeteren wil hij meegaan met tech 3. Zie ik niet gebeuren.

KTM heeft zich afgelopen jaar echt ENORM verbeterd en ze hebben meerdere keren aangegeven dat ze op termijn echt mee willen gaan doen om de podiumplaatsen. Nummer 1 op een merk met potentie of nummer 3 bij een merk waar alles de aankomende 3 jaar nog op slot zit als het gaat om het krijgen van het beste materieel. Toch iets om eens goed over na te denken. Plus dat er bij KTM waarschijnlijk ook een mooie zak met geld klaar staat. Dankzij Red Bull geld zat daar. Wat dat betreft zijn coureurs natuurlijk net mensen.
 
Yamaha krijgt toch nog 2 klantenmotoren voor 2019 maar is nog niet bekent wie dat gaat runnen toch...
'Team LCR Yamaha'...?

Cal heeft Monster al als persoonlijke sponsor...
Team LCR heeft nog geen hoofdsponsor...
Extra fiets erbij voor Mickey...

1 en 1 is 2 he... :9 O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan