WSBK Phillip Island 23-25 feb 2018

Wie wordt de koning van Philip Island?

  • Rea

    Stemmen: 5 25,0%
  • Sykes

    Stemmen: 1 5,0%
  • Melandri

    Stemmen: 5 25,0%
  • Laverty

    Stemmen: 0 0,0%
  • Camier

    Stemmen: 3 15,0%
  • Savadori

    Stemmen: 1 5,0%
  • Lowes

    Stemmen: 0 0,0%
  • van der Mark

    Stemmen: 4 20,0%
  • Daviez

    Stemmen: 1 5,0%
  • Fores

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Ik heb het gister pas kunnen bekijken. Had het opgenomen, maar ja Eurosport he... Wielrennen |( |( |(

Maar goed, race 1 en WSS gezien. Weinig spectaculair so far... WSS wel goed Cortese op het podium :]
 
Dubbele Ducati zege *O* ,die ouwe Melandri blijft toch een toppertje :Y ,en Ducati natuurlijk de beste motor :] 8-)
 
Dubbele Ducati zege *O* ,die ouwe Melandri blijft toch een toppertje :Y ,en Ducati natuurlijk de beste motor :] 8-)
Ja geweldig zo'n vervalste overwinning Ducati meer cc's geen afknijpen van toeren dus vermogen zoals bij de echte winnaars KAWASAKI :( :N :N
 
In het voorseizoen was juist Ducati diegene die het meest te lijden had van de restricties. :')
 
Is er al meer bekend waarom de banden zo slecht presteerde?
 
Laatst bewerkt:
Pirelli en PI, circuit blijkt toch wel een bandenvreter aangezien alle merken er al wel iets gehad hebben.
 
Rea blijkt PI met een gebroken hand te hebben gereden.
Fuck, die reed maar op de helft van zijn kunnen zeg maar...

WorldSBK
reaoperation644_full.jpg
 
Sofuoglu en Hernandez zijn er ook niet ongeschonden uitgekomen, maar dit komt door de klapbanden.

Was Rea ook gecrasht? Dat had ik gemist op de youtube filmpjes.
 
cross training waarbij hij zn hand had gebroken en daar aan geopereerd was, vrij stiekem allemaal volgens mij
In het race weekend was hij dan ook nog eens totaal niet fit / ziek
 
cross training waarbij hij zn hand had gebroken en daar aan geopereerd was, vrij stiekem allemaal volgens mij
In het race weekend was hij dan ook nog eens totaal niet fit / ziek

En dan nog voorin mee rijden. Conclusie: Rea kampioen 2018 :)
 
Heb race 2 inmiddels bekeken en die was idd een heel stuk minder saai dan race 1 :P

:t

En voor de volgende race: Behaalde resultaten uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst _O-
 
Laatst bewerkt:
En dan nog voorin mee rijden. Conclusie: Rea kampioen 2018 :)


Daar ga is sowieso van uit , die mannen op de Duc 's hebben teveel probleempjes en de rest komt er alleen bij in de buurt als Kawa nog verder gelimiteerd word.. wat niet zo snel gebeurd als ze het tactisch spelen ( wat weer geen racerij is )
 
Terug
Bovenaan Onderaan